RONIN 47 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Najlżejsza jest XR. ale xr tylko jedno osobowa(strona wcześniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 http://www.xl600.yoyo.pl/ tu masz trochę artykułów o DR, XT, XR i XL. Miłego czytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Co do tych wag to tak: Xr600 (suchy 129kg) XR na sucho to 120-123kg zależnie od rocznika, co do tego które z tych sprzetów mają najlepsze kopyto to zdecydowanie XR i XL, nie jest to wynikiem jakiś większych różnic w mocy ,jest to spowodowane mechanicznym gaźnikiem dzięki któremu reakcja na gaz jest bardziej spontaniczna, ale niestety kosztem trochę większego spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Czy to prawda, że xt to taki muł? 6,7 do sety to porażka, moja virówka miała 6,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 (edytowane) moge sie odniesc jeszcze do KLR -a 650 , dobry a nawet bardzo dobry silnik , niestety jesli chodzi o masy , wymiary i zawieszenie to juz troszke slabiej , cos jak DR ka. Do tego jedna duza chlodnica z lewej strony , wrazliwa na upadki, w 600 byl 2 mniejsze , nie wiem poco zrobili 1 duza :/. Bardzo fajny byl by mix silnika KLR 650, w ramie KLX 650C. Zreszta ten silnik bez wiekszych zmian klepia od prawie 30 lat ! W XT pałera nie uswiadczysz , ale bez przesady to nie komaRR. Jak masz te 6 kola , to poszukaj DR 650 SE po 96r Edytowane 21 Lutego 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 czy to oryginalne malowanie jest : http://moto.allegro.pl/item562533277_yamah...r_xl_tt_wr.html ? Nie kupisz za 6 koła SE ;/ Ten model do którego dałem linka wyżej, co nim powiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Dopisze w tym temacie, że zdecydowałem się na xt600, dr 650 odpadła ze względu na mokrą miskę, łańcuszek i opinie znajomych, xl fajne moto ale wygląd przestarzały, konstrukcyjnie model rm nie rozni sie chyba niczym od xt 600, oba moto maja suchą miche, regulowane zawieszenie i prawie identyczną masę a za te same pieniądze kupuje się honde kilka lat starszą, wiem ze przy prawie dwudziestoletnim moto patrzy sie głównie na stan ale tez inaczej to brzmi jak moto jest z poczatku lat 90 niz konca 80 prawda?. Yamaha napewno rometem nie jest, zwłaszcza że mam zmienione zembatki na buta z miejsca, ma bardzo dobrą reakcję na gaz i bez przesady, nie jest taki kanapowiec jak niektórzy mówia :banghead: . moto bardzo uniwersalne, jedzie tam gdzie ja jej każę :biggrin: zdobyłem już wszystkie okoliczne lasy i polne drogi :crossy: . jestem amatorem dwuch kółek i jakimotka jak najbardziej mi odpowiada. :icon_mrgreen: choc w daleka podroz na tych oponach i zebakach bym sie nie wypuscil :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.