SynekM Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Cześć ! Klemens - regulowałem wysokość siedzenia i odbyło się bez bólu - wszystko posowało . Oni takie niedoróby robią z zemsty , bo nie kupujemy ich Dukatów , Aprilli i Gutków . A muszę przyznać , że to wyjątkowo piękne motorki ( niewiele brakowało a kupiłbym Monstera), dopracowane w szczegółach i z dobrym osprzętem z górnej półki , ale boję się awaryjności zwłaszcza elektryki . Niestety Japońce to masówa z jednej sztancy , bez indywidualności i charakteru . Za to bezawaryjne i długowieczne . Dzisiaj zamontowałem Scottoiler (olejarkę) łańcucha . Fajnie smaruje , można precyzyjnie dozować olej i nie kapie przy zgaszonym silniku . Prosto i szybko się montuje . pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Cześć ! Klemens - regulowałem wysokość siedzenia i odbyło się bez bólu - wszystko posowało . Oni takie niedoróby robią z zemsty , bo nie kupujemy ich Dukatów , Aprilli i Gutków . A muszę przyznać , że to wyjątkowo piękne motorki ( niewiele brakowało a kupiłbym Monstera), dopracowane w szczegółach i z dobrym osprzętem z górnej półki , ale boję się awaryjności zwłaszcza elektryki . Niestety Japońce to masówa z jednej sztancy , bez indywidualności i charakteru . Za to bezawaryjne i długowieczne . Wynika z tego, że włoskie produkty cechuje brak powtarzalności konstrukcji. Dotyczy to niestety również naszych Hond. Kupiłem kiedyś nowe, piękne włoskie auto (wstydzę się tego do tej pory). 60% jego przebiegu to była droga do serwisu i z powrotem (czasem na lawecie). Od tego czasu wolę pojazdy bez indywidualności. A co do Hondy, to tak trochę marudzę po staropolsku ale jeżdzi zajebiście i już. Marek, jaki model tej oliwiarki kupiłeś? Mam nadzieję, że jej montaż nie wymaga rozebrania pół motocykla i odkręcania śrub z metrową przedłużką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Matko jedyna! Co to za naprawa za 9000? Musiałeś nieźle przyrżnąć. A ja trochę się zastanawiam, czy nie wykupić autocasco na tą Cbfkę. No nie wiem... 1070 Pln...trochę szkoda. Z drugiej strony taka cena naprawy to już budzi szacuenk i obawy. No i ryzyko kradzieży - taki motorek to trzech wrzuci do busa w minutę i szukaj wiatru... Przednie plastiki , dolna owiewka , lewy reflektor , klamka hamulca , dźwignia hamulca nożnego , prawy tłumik . Mechanicznie nic się nie stało , motocykl był cały czas na chodzie . Auto casco to dobra inwestycja , gdybym sam miał za to zapłacić , chyba bym się powiesił . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Cześć! Klemens olejarka - ten model http://moto.allegro.pl/item958515133_scott...anie_lancu.html przejechałem z Scottoilerem dopiero 60 km , więc doświadczenia żadne , ale miałem swieżo umyty łańcuch na którym doskanale widać smarowanie - regulację dozowania oleju . Montarz zajął mi z pół godzinki - nawiercenie jednego otworu i zabezpieczenie go lakierem bezbarwnym - zrobiłem jednego dnia , a na drugi przykręcenie Scottoilera (jedna śruba) rozprowadzenie przewodów i przymocowanie dyszy dozownika dwoma opaskami . Jeśli będziesz miał pytania służę pomocą pzdr. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Cześć! Mam jedno pytanko odnośnie oleju do Scottoilera. Czy jest to olej gęstniejący po wydostaniu się na łańcuch? (tzn. wystarczy kapnąć na cokolwiek i będzie widać, czy gęstnieje) czy też pozostaje rzadki. Boję się, czy łańcuch nie będzie zbytnio rozpryskiwał smarowidła po kole i innych elementach. Założyłem bowiem błotnik Puiga i nie do końca jestem z tego zadowolony. Jak już pisałem, koło osłonięte jest świetnie ale łańcuch, niestety, nędznie. Chyba będe musiał dokleić kawałek osłony. Niestety, takie doklejki to już jest tzw. dziadostwo. Pzdr. klemens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 sprawdzę - jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Pojawiła się nowa CBFa. Ma troche więcej mocy niż poprzedniczka i zmieniony wygląd, tłumik jeden został. Polecam artykuł w aktualnym numerze "Motocykla". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Znamy - czytaliśmy - oglądaliśmy - skrytykowaliśmy ! ale dzięki za info. pzdr. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Krytka? a czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) witam Zepsuli ją ! przez ten jeden tłumik i ogromny ! jak komin Batorego . pzdr. Marek Edytowane 28 Marca 2010 przez SynekM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 czy ja wiem, mi sie podobuje. Lampy agresywniejsze, moc większa. Ino kupowac ,lać i jechać :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tbar Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 witam Zepsuli ją ! przez ten jeden tłumik i ogromny ! jak komin batorego . pzdr. Marek Cześć, Z tym kominem batorego to trochę przesada - tak można by powiedzieć o wydechu nowej VFR1200 a nie o nowej CBFie... Swoją drogą nie rozumiem tego trendu montowania w każdym nowym sprzęcie olbrzymich wydechów jak ze star treka - Jak to wygląda??? Mnie tam nowa CBFa się podoba - oczywiście to kwestia gustu, Te światła z przodu nie bardzo pasują (za małe) ale to może kwestia przyzwyczajenia do naszego modelu. Nie rozumiem tylko czemu zrezygnowali z tyłu z migaczy w zadupku tylko dali takie odstające jak kiedyś - przecież takie coś od razu pęka od byle wywrotki (nawet parkingowej)! No i ta cena... ale to pewnie wszystkie motocykle podrożały w porównaniu np z 2008 rokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 siedziałem na niej. Nie podoba mi się. Dziwnie się czułem z tym innym bakiem, szybką i brakiem zegarów. Nie zamieniłbym swojej na nową i nie chodzi o kasę ! Nasza CBF-ka To jest TO ! pozdr. Widurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 A jeśli chodzi o kwestię haczenia kolanami o owiewkę? jest poprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 nie zwróciłem na to uwagi. U mnie jest 180 cm i na swojej nie mam z tym problemów , dlatego ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.