sowa4 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 poludnie PL - nieciekawie pogodowo/snieznie... musze zalegac w domu... no nic... pozyjemy zobaczymy Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 :D Juz wyszedl? Trzeba do kiosku leciec ;) Leć, bo zabraknie i nie przeczytasz :) - a dobry jest !!! :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Gratulacje panie redaktorze . :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Yo! Dzieki :). Ale jestem zly! CBFa przegrala na okladce z jakas pierdzielona armatura :P ;). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Faktycznie okładka mało atrakcyjna a kierujący ma w oczach jakiś niepokój . Wczoraj w saloonie Hondy widziałem CBF rocznik 2010 . Kokpit i owiewki ładne ale wydech mi się nie podoba , jakiś przerośnięty . Silnik , zwieszenie , felgi chyba są te same co u nas , dobrze się nie przyjrzałem ponieważ panowie ją dopiero skręcali . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Yo! Ja jestem generalnie anty nowej CBFie. Nie wiem dlaczego Honda na sile probuje z wszystkich motocykli robic "stritfajtery". Juz maja przeciez CB 1000R. Po co drugi, niemal rownorzedny pod wzgledem mocy i osiagow futurystyczny rupiec? CBF byla spokojnym nekedo-turystykiem, a teraz kieruja ja bardziej do mlodych gniewnych. Wyostrzenie linii, wydech 4 w 1 i ten kokpit... No kupa panie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Jestem fanem cbfki 1000, choc pewnie jeszcze jakis czas nie bedzie mnie na nia stac. Zbyhu, nowa cbf wcalenie jest jakos specjalnie zestritfajterzona, moze troche bardziej agresywna owiewka, ale najbardziej przeszkadza brak symetrycznego wydechu - to bylo imho w duzej cbf najpiekniejsze. W ofercie Hondy jest jeszcze CBF Classic, ciekawe czy sa rownolegle produkowane, czy wyprzedaz zeszlorocznego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Dla mnie prócz wydechu jest o.k , no cena też może zaboleć . Ciekawe skąd różnica w mocy , czyżby zasługa "pięknego" wydechu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klemens Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam wszystkich! Jestem nowy i zapartym tchem czytam Wasze posty.Od tygodnia głaszczę w garażu nową czarną CBFkę. To jest mój pierwszy motorek po dość długiej przerwie. Mam takie pytanka, jeśli można: czy kupować dodatkowy błotnik i jakiej firmy?(myślę o Puigu), czy dają coś hondowskie osłony dłoni? czy ma ktoś może kufer 53l (myślę o givi albo kappie)? z tym kufrem chodzi mi głównie o to, czy nie zasłania widoku w lusterkach i czy nie przeszkadza przy szybszej jeździe, ze względu na szerokość 59cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Yo! Oslone amorka kupowac - dluzej pozyje. Mam oslony dloni, ale nigdy nie jezdzilem bez nich wiec trudno powiedziec, ile one daja. Mnie sie wydaje, ze to calkiem niezly patent :]. Ja mam Kappe 42l, nie przeszkadza przy szybkiej jezdzie, w Alpach na winklach tez nie przeszkadzal :). http://zbyhu1.republika.pl/moto/alpy0.htm Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Hej Ja mam kufer oryginalny 45l jego szerokość to około 56 cm i nie przeszkadza. Za to w lusterkach widzę swoje bary i to mnie bardziej denerwuje. Często wyginam ciało :) aby usunąć się z pola widzenia. Kupiłem ostatnio handbary ale jest problem z mocowaniem, mało miejsca na kierownicy. Będę musiał ostro kombinować. Jak nic nie wyjdzie to prawdopodobnie przymierzę się do oryginalnych osłon. Skoro Zbyhu mówi, że chyba coś daje to daje ! . Przyglądałem się moto z przodu i wg. mnie napewno kierują strugę powietrza trochę w bok. Szkoda tylko, że ten kawałek plastiku sporo kosztuje Apropo błotnika to kupiłem taki biały za 109 zł na allegro i lipa nie kupujcie tego, , strasznie wielki źle dopasowany i nie pasuje do motoru. Jest tak szeroki jakby do opony 200/17 Podsumowując handbary 125 zł i błotnik 109 zł. Tak mi te oszczędzanie wyjdzie na dobre :) pozdr. Jeszcze jedno ! Zbyhu dzięki tobie nie zmieniam na razie opon, Skoro tyle przejechałeś na swoich BT57 i mówisz że są ok ! to po co pcham się niepotrzebnie w koszty. Skatuję je do końca i dopiero wymienię na nowe. Przejechałem na nich dopiero 7 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Yo! Tu masz oryginalna wielkosc zdjecia z mojego avatara: http://zbyhu1.republika.pl/av.jpg Widac na nim jak juz zuzyta jest moja tylna oponka :]. To sa jeszcze BT57, mialy wtedy ponad 18tys.km. Podczas tamtej "sesji zdjeciowej" udalo mi sie na tym slimaku autostrady przytrzec podnozek na tych oponach :P. Duzo zlego sie o tych kapciach naczytalem, ale mnie one nie zawiodly ani razu. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ja zastanawiam się czy zmienić tylną oponę , ma tylko 3kkm , lecz jest z wielkim kołkiem i pianką wulkanizacyjną . Nie mam do niej pełnego zaufania , z drugiej strony 700 pln piechotą nie chodzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Tu masz oryginalna wielkosc zdjecia z mojego avatara: http://zbyhu1.republika.pl/av.jpg Super fotka, Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) Yo! To chyba ze zlota ta opona :). Ja bym za 700zl mial komplet moich Diablo :]. A np. tylna Pilot Road 2 da sie za 600zl do CBFy kupic. Ja smigalem na TDM 850 z kolkiem troche czasu. Z przodu od razu wymiana, z tylu jezdzilem. W trasie przy 150km/h nic sie nie dzialo :]. Ale pianka... to juz nie mam doswiadczen. Pzdr PS Ja bym chyba sprobowal zdjac ta opone, wyczyscic od srodka, porzadnie zakolkowac z latka od wewnetrznej strony i bym smigal dalej. Chyba ze ta pianka jest nieusuwalna, to klops. Edytowane 20 Lutego 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.