Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Postaram sie pomierzyc te deflektory do niedzieli. Choc maja troche duzo wymiarow i moze to nie byc latwe

 

a moze , jesli Ci sie chce, zostaniesz Nadwornym Testerem?

wiesz juz jak sie jezdzi z deflektorami - moze sprawdzisz czy jest zasadnicza roznica (warta tej ceny) w jezdzie bez nich?

wiesz, dla potomnosci ... i ozostalych czlonkow klubu;)

 

Lada dzien wskoczy mi 50kkm na szafe

 

gratulacje -- tak trzymaj:)

Edytowane przez sowa4

sowa czyha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja!

 

Jesli mi sie uda je zdjac, to nie ma sprawy ;). Ale to moze byc trudne z uwagi na fakt, iz moj sprzet zjechal do PL z Niemiec po malym sligu na lewa strone. Mam peknieta nieznacznie czache wlasnie na tym rogu, gdzie jest ten deflektor. Deflektor zaslania pekniecie i... ktos go do owiewki przykleil :].

Juz raz kiedys probowalem go zdjac - bez sukcesow. Sprubuje moze drugi raz...

No i nie wiem, jak bedzie z jezdna pogoda jeszcze w tym roku.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przyklejone to nie kombinuj- sie trzyma i dziala,ale...

moze zobacz tylko z tej dobrej strony - przeciez wystarczy - poczujesz zmiane - jesli jest - i bedziesz mial porownanie z lewa lapka;)

 

a pogoda?

w wawie dzis sloneczko;]

sowa czyha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich serdecznie.

Też chcę dołączyć do Waszej rodziny :biggrin:

Jestem z Pruszkowa i posiadam oczywiście CBF 1000 (bez ABS-u), rok 2007.

Jak czytam o przebiegach Zbycha to ciężko powiedzieć że ja w ogóle jeżdżę :notworthy:

Raczej jestem szczęśliwym posiadaczem. Dwa sezony i pękła magiczna granica – 5000 he he he he he. Opony Michalin- y – Rewelacja i tyle mogę o nich powiedzieć.

Gmole Givi – mi się podobają –ale to sprawa gustu a o tym się nie dyskutuje.

Na gmole zdecydowałem się od razu (na poprzednim moto XJ 600 zaliczyłem małą glebę i fabryczny gmol uratował głowicę, która wystaje poza obrys motocykla)

Kufry centralny Givi V46

Boczne V35 z systemem PLX – pozytywem jest to że śmiało można się z nimi przeciskać w korku. Oczywiście pojemność lekko ograniczona.

Jedyny zarzut jaki mam do givi to jest to że wszystkie ruchome elementy w zamkach złożyli praktycznie na sucho. Zacząłem mieć problemy z zdejmowaniem bocznych kufrów. Praktycznie musiałem je zrywać na siłę ze stelaża. Ale 30 min na jeden kufer + mały wkrętak gwiazdkowy + trochę wazeliny technicznej rozwiązało problem. Teraz jest malina.

Szyba – rzeczywiście też myślę o wymianie, seryjna nie osłania głowy, czuję się jak na golasie, a poza tym te wszystkie robale lądują centralnie na szybce kasku (wzrost 183 cm).

Owiewki boczne nie zauważyłem żeby mi przeszkadzały.

Wydaje mi się rozsądnym założenie osłony – błotnika tylnego koła. Po jeździe po mokrym strasznie wszystko zawalone syfem. Ma ktoś z Was coś takiego.

 

 

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Te blotniki produkuja juz rozne firmy od dodatkow akcesoryjnych - bankowo da sie kupic dluzszy tylny blotnik.

 

A ja wlasnie opijam :D :

 

http://zbyhu1.republika.pl/50kkm.jpg

 

:D

 

Pzdr

 

PS

Sprawdzalem. Drugi deflektor tez jest przyklejony. One sa tak po prostu mocowane do owiewki - na kleju. Moze to jest jakas taka tasma dwustronna, ale jest przyklejone :/.

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wlasnie opijam :

 

http://zbyhu1.republika.pl/50kkm.jpg

 

gratulacje,brawo!!

 

Drugi deflektor tez jest przyklejony. One sa tak po prostu mocowane do owiewki - na kleju

no to dupa - musisz nam opisac swoje subiektywne odczucie - wieje po lapkach czy nie?']

sowa czyha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam .

 

Też chciałbym trochę ponudzić. :crossy:

 

Jako, że narzekań na "lekkie powiewy" przy "szybszych prędkościach przelotowych" pojawia się dużo, co przydarza się również i mnie dość często , jakiś czas temu zakupiłem takie oto cudo

 

http://www.allegro.pl/item780556596_adv_de...y_na_szybe.html

 

i miałem ogromną nadzieję, że problem zniknie - ale niestety:

 

Może się mylę, a jeśli tak to proszę o sprostowanie, bo choć prześledziłem wszystkie posty to właśnie narzekań było dużo ale proponowane rozwiązanie chyba tylko jedno - wyższa szyba..... ew. w komplecie z deflektorem za ok 600-700 zł :evil:

 

Gdzieś na forach użytkowników Viaderek wyczytałem, że własne taki deflektorek rozwiązuje sprawę. I pewnie tak jest, ale nie w przypadku CBF 1000 która ma niższą szybę i pewnie tu doog jest pogrzebany.

Próbowałem również z wyższym i szerszym deflektorem ale efekt był tylko trochę lepszy. Za to wygląd :banghead:

 

Przymierzam się do zakupu, na początku przyszłego sezonu właśnie wyższej turystycznej szyby od Viaderka podobno od 2006 pasuje. To tego wspomniany deflektor i może będzie lepiej.

 

Może już ktoś testował podobne rozwiązania. Inni chętnie też pewnie takie poznają :biggrin:

 

Przy okazji wspomnę o przygodzie w Honda Plaza na Malowniczej. Niestety mimo pozytywnych opinii wspomnienie nie jest miłe.

 

Montowałem do swojej złotej panny boczne pełne owiewki. Operacja na organach miała trwać ok 1-1,5 godz. Zakończyła się po 3, do tego uszkodzony lakier i nie za bardzo dokładnie wycięte otwory na crash pady.

Serwis zaproponował, że usługa będzie gratis i załatwią sprawę aby na uszkodzenie na Parowcowej (serwis lakierniczy, oby nie ale może ktoś kiedyś będzie miał potrzebę) jakąś zaprawkę zrobili. Niestety do tej pory się nie doczekałem i pewnie nie doczekam a mija już 2 miesiąc. Uszkodzenie niewielkie więc nie będę sobie nim głowy zawracał.

Niestety wina prawdopodobnie tkwi w młodym niedoświadczonym pracowniku(być może jeszcze uczniu), który montaż ten wykonywał.

Co do serwisu wspomnę jeszcze tylko, że przy przeglądzie po 1000 prosiłem żeby wyregulować długie światła, bo wydaje mi się że powinny oświetlać drogę a nie znaki. Po regulacji oświetlają drzewa ponad znakami. To tylko taka ciekawostka humorystyczna.

 

Pozdrawiam i szerokiej drogi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyższej turystycznej szyby od Viaderka podobno od 2006 pasuje

zbyhu twierdzi, ze pasuje

ja jednakowoz mam pytanie - jakiej wysokosci (dlugosc;] jest ta szyba?

lub inaczej - o ile wyzsza moze byc od fabrycznej z cbf?

chyba wole najpierw zobaczyc, dotknac, zmierzyc - nie kupowac w ciemno;)

nie zapomnij napisac co i jak Ci wyszlo

sowa czyha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy

Od początku kiedy mam CBF1000 sporo eksperymentowałem z tymi szybami, bo marzyła mi się spokojna przyjemna jazda. Najpierw z oryginalna szybą Hondy walczyłem wyżej/niżej do tego kombinowałem z kanapą środek/najniżej. I nic ! generalnie jak wiało tak wiało nawet chyba wolałem jak szyba była w niższym położeniu a kanapa w środkowym.

W miarę szybko kupiłem GIVI D-303ST no i ta sama walka. szyba niżej/wyżej i do tego próby z kanapą. Mam 180 cm i wygodniej mi się jeździ w środkowym położeniu kanapy - w miare wygodna pozycja a i do gleby łatwiej sięgnąć.

Szybkę GIVI od razu ustawiłem w najwyższym położeniu pojeździłem no i nie byłem zadowolony wiało oraz spore turbulencje.

Obniżyłem kanapę na maxa i znacznie lepiej . Trochę mam ugięte nogi ale się przyzwyczaiłem, a druga zaleta to nie zsiadając z motocykla mogę chodzić po asfalcie. To tylko dwa centymetry a różnica opływu powietrza ogromna.

przyzwyczaiłem się do tego ustawienia i jestem zadowolony. Po lekkim przygarbieniu się praktycznie chowam się za owiewką i mogę śmigać bez problemu do 180h. Szybciej nie jeżdżę.

 

Jest jeden warunek. Owiewka GIVI jest lekko wyprostowana w górnej części ta rozbija strugę powietrza na drobne i pojawiają się delikatne turbulencje. Ale wystraczy dobrze zapiąć kask, domknąć szybkę i pokłopocie

 

Jak ja namierzałem gdzie ją kupić, w tym czasie koleś sprzedawał taka samą na allegro. Zadzwoniłem do niego i zapytałem się czemu sprzedaje ?. Dlatego że mu łeb lata i nic nie widzi. Mówił że jego koleżanka jest niższa i jest bardzo zadowolona a on wraca do oryginalnej.

 

Wydaje mi się, że jest to kwestia aerodynamiki kasku i zamkniętej szybki.

 

U mnmie jest wszystko w porządku i jestem bardzo zadowolony z GIVI (kask SHOEI-XR1000)

 

pozdrawiam

wszystkich

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 180 cm i wygodniej mi się jeździ w środkowym położeniu kanapy

u mnie jeszcze kolejne 5-6cm (mam 186cm wzrostu), kanapa najnizej

i dlatego te kilka cm robia roznice -->szukam jak najwyzszej szyby

 

estetyke zostawiam na boku;]

Edytowane przez sowa4

sowa czyha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...