sowa4 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Postaram sie pomierzyc te deflektory do niedzieli. Choc maja troche duzo wymiarow i moze to nie byc latwe a moze , jesli Ci sie chce, zostaniesz Nadwornym Testerem? wiesz juz jak sie jezdzi z deflektorami - moze sprawdzisz czy jest zasadnicza roznica (warta tej ceny) w jezdzie bez nich? wiesz, dla potomnosci ... i ozostalych czlonkow klubu;) Lada dzien wskoczy mi 50kkm na szafe gratulacje -- tak trzymaj:) Edytowane 9 Października 2009 przez sowa4 Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Heja! Jesli mi sie uda je zdjac, to nie ma sprawy ;). Ale to moze byc trudne z uwagi na fakt, iz moj sprzet zjechal do PL z Niemiec po malym sligu na lewa strone. Mam peknieta nieznacznie czache wlasnie na tym rogu, gdzie jest ten deflektor. Deflektor zaslania pekniecie i... ktos go do owiewki przykleil :]. Juz raz kiedys probowalem go zdjac - bez sukcesow. Sprubuje moze drugi raz... No i nie wiem, jak bedzie z jezdna pogoda jeszcze w tym roku. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 jak przyklejone to nie kombinuj- sie trzyma i dziala,ale... moze zobacz tylko z tej dobrej strony - przeciez wystarczy - poczujesz zmiane - jesli jest - i bedziesz mial porownanie z lewa lapka;) a pogoda? w wawie dzis sloneczko;] Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Yo! A u nas leje :(. A na srode przewiduja snieg :icon_eek:. Zobacze po prawej jak to wyglada, tam nie probowalem zdejmowac deflektora :]. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motolukasz Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam Wszystkich serdecznie. Też chcę dołączyć do Waszej rodziny :biggrin: Jestem z Pruszkowa i posiadam oczywiście CBF 1000 (bez ABS-u), rok 2007. Jak czytam o przebiegach Zbycha to ciężko powiedzieć że ja w ogóle jeżdżę :notworthy: Raczej jestem szczęśliwym posiadaczem. Dwa sezony i pękła magiczna granica – 5000 he he he he he. Opony Michalin- y – Rewelacja i tyle mogę o nich powiedzieć. Gmole Givi – mi się podobają –ale to sprawa gustu a o tym się nie dyskutuje. Na gmole zdecydowałem się od razu (na poprzednim moto XJ 600 zaliczyłem małą glebę i fabryczny gmol uratował głowicę, która wystaje poza obrys motocykla) Kufry centralny Givi V46 Boczne V35 z systemem PLX – pozytywem jest to że śmiało można się z nimi przeciskać w korku. Oczywiście pojemność lekko ograniczona. Jedyny zarzut jaki mam do givi to jest to że wszystkie ruchome elementy w zamkach złożyli praktycznie na sucho. Zacząłem mieć problemy z zdejmowaniem bocznych kufrów. Praktycznie musiałem je zrywać na siłę ze stelaża. Ale 30 min na jeden kufer + mały wkrętak gwiazdkowy + trochę wazeliny technicznej rozwiązało problem. Teraz jest malina. Szyba – rzeczywiście też myślę o wymianie, seryjna nie osłania głowy, czuję się jak na golasie, a poza tym te wszystkie robale lądują centralnie na szybce kasku (wzrost 183 cm). Owiewki boczne nie zauważyłem żeby mi przeszkadzały. Wydaje mi się rozsądnym założenie osłony – błotnika tylnego koła. Po jeździe po mokrym strasznie wszystko zawalone syfem. Ma ktoś z Was coś takiego. Cytuj Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Yo! Ja mam. Tu troche ja widac: http://www.bikepics.com/pictures/1107659/ I ta moja oslona jest ciut za krotka. Mimo wszystko sypie mi na tylny amorek. Wiec, jak juz bedziesz kupowal, to wybierz dluzsza :). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 jak juz bedziesz kupowal, to wybierz dluzsza :). taaaa, z tylu nie ma wyboru, dobrze, ze z przodu mozna wybrac przedluzenie blotnika :biggrin: Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 (edytowane) Yo! Te blotniki produkuja juz rozne firmy od dodatkow akcesoryjnych - bankowo da sie kupic dluzszy tylny blotnik. A ja wlasnie opijam :D : http://zbyhu1.republika.pl/50kkm.jpg :D Pzdr PS Sprawdzalem. Drugi deflektor tez jest przyklejony. One sa tak po prostu mocowane do owiewki - na kleju. Moze to jest jakas taka tasma dwustronna, ale jest przyklejone :/. Edytowane 11 Października 2009 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 A ja wlasnie opijam : http://zbyhu1.republika.pl/50kkm.jpg gratulacje,brawo!! Drugi deflektor tez jest przyklejony. One sa tak po prostu mocowane do owiewki - na kleju no to dupa - musisz nam opisac swoje subiektywne odczucie - wieje po lapkach czy nie?'] Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roblove Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Witam . Też chciałbym trochę ponudzić. :crossy: Jako, że narzekań na "lekkie powiewy" przy "szybszych prędkościach przelotowych" pojawia się dużo, co przydarza się również i mnie dość często , jakiś czas temu zakupiłem takie oto cudo http://www.allegro.pl/item780556596_adv_de...y_na_szybe.html i miałem ogromną nadzieję, że problem zniknie - ale niestety: Może się mylę, a jeśli tak to proszę o sprostowanie, bo choć prześledziłem wszystkie posty to właśnie narzekań było dużo ale proponowane rozwiązanie chyba tylko jedno - wyższa szyba..... ew. w komplecie z deflektorem za ok 600-700 zł :evil: Gdzieś na forach użytkowników Viaderek wyczytałem, że własne taki deflektorek rozwiązuje sprawę. I pewnie tak jest, ale nie w przypadku CBF 1000 która ma niższą szybę i pewnie tu doog jest pogrzebany. Próbowałem również z wyższym i szerszym deflektorem ale efekt był tylko trochę lepszy. Za to wygląd :banghead: Przymierzam się do zakupu, na początku przyszłego sezonu właśnie wyższej turystycznej szyby od Viaderka podobno od 2006 pasuje. To tego wspomniany deflektor i może będzie lepiej. Może już ktoś testował podobne rozwiązania. Inni chętnie też pewnie takie poznają :biggrin: Przy okazji wspomnę o przygodzie w Honda Plaza na Malowniczej. Niestety mimo pozytywnych opinii wspomnienie nie jest miłe. Montowałem do swojej złotej panny boczne pełne owiewki. Operacja na organach miała trwać ok 1-1,5 godz. Zakończyła się po 3, do tego uszkodzony lakier i nie za bardzo dokładnie wycięte otwory na crash pady. Serwis zaproponował, że usługa będzie gratis i załatwią sprawę aby na uszkodzenie na Parowcowej (serwis lakierniczy, oby nie ale może ktoś kiedyś będzie miał potrzebę) jakąś zaprawkę zrobili. Niestety do tej pory się nie doczekałem i pewnie nie doczekam a mija już 2 miesiąc. Uszkodzenie niewielkie więc nie będę sobie nim głowy zawracał. Niestety wina prawdopodobnie tkwi w młodym niedoświadczonym pracowniku(być może jeszcze uczniu), który montaż ten wykonywał. Co do serwisu wspomnę jeszcze tylko, że przy przeglądzie po 1000 prosiłem żeby wyregulować długie światła, bo wydaje mi się że powinny oświetlać drogę a nie znaki. Po regulacji oświetlają drzewa ponad znakami. To tylko taka ciekawostka humorystyczna. Pozdrawiam i szerokiej drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 wyższej turystycznej szyby od Viaderka podobno od 2006 pasuje zbyhu twierdzi, ze pasuje ja jednakowoz mam pytanie - jakiej wysokosci (dlugosc;] jest ta szyba? lub inaczej - o ile wyzsza moze byc od fabrycznej z cbf? chyba wole najpierw zobaczyc, dotknac, zmierzyc - nie kupowac w ciemno;) nie zapomnij napisac co i jak Ci wyszlo Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Yo! Z Viadra jest podobno 10 cm wyzsza od oryginalu z CBFy. I male zestawienie szyb do CBFy: oryginał - 41,5 cm Givi - 54 cm MRA Vario - 46 cm MRA Touring - 45,5 cm Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 zbyhu - jestes wielki, o to chodzilo!! czyli jednajowoz givi jest najwyzsza(i nie najtansza;( jakby miala jeszcze ten deflektorek... tak se marze;] Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Koledzy Od początku kiedy mam CBF1000 sporo eksperymentowałem z tymi szybami, bo marzyła mi się spokojna przyjemna jazda. Najpierw z oryginalna szybą Hondy walczyłem wyżej/niżej do tego kombinowałem z kanapą środek/najniżej. I nic ! generalnie jak wiało tak wiało nawet chyba wolałem jak szyba była w niższym położeniu a kanapa w środkowym. W miarę szybko kupiłem GIVI D-303ST no i ta sama walka. szyba niżej/wyżej i do tego próby z kanapą. Mam 180 cm i wygodniej mi się jeździ w środkowym położeniu kanapy - w miare wygodna pozycja a i do gleby łatwiej sięgnąć. Szybkę GIVI od razu ustawiłem w najwyższym położeniu pojeździłem no i nie byłem zadowolony wiało oraz spore turbulencje. Obniżyłem kanapę na maxa i znacznie lepiej . Trochę mam ugięte nogi ale się przyzwyczaiłem, a druga zaleta to nie zsiadając z motocykla mogę chodzić po asfalcie. To tylko dwa centymetry a różnica opływu powietrza ogromna. przyzwyczaiłem się do tego ustawienia i jestem zadowolony. Po lekkim przygarbieniu się praktycznie chowam się za owiewką i mogę śmigać bez problemu do 180h. Szybciej nie jeżdżę. Jest jeden warunek. Owiewka GIVI jest lekko wyprostowana w górnej części ta rozbija strugę powietrza na drobne i pojawiają się delikatne turbulencje. Ale wystraczy dobrze zapiąć kask, domknąć szybkę i pokłopocie Jak ja namierzałem gdzie ją kupić, w tym czasie koleś sprzedawał taka samą na allegro. Zadzwoniłem do niego i zapytałem się czemu sprzedaje ?. Dlatego że mu łeb lata i nic nie widzi. Mówił że jego koleżanka jest niższa i jest bardzo zadowolona a on wraca do oryginalnej. Wydaje mi się, że jest to kwestia aerodynamiki kasku i zamkniętej szybki. U mnmie jest wszystko w porządku i jestem bardzo zadowolony z GIVI (kask SHOEI-XR1000) pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 (edytowane) Mam 180 cm i wygodniej mi się jeździ w środkowym położeniu kanapy u mnie jeszcze kolejne 5-6cm (mam 186cm wzrostu), kanapa najnizej i dlatego te kilka cm robia roznice -->szukam jak najwyzszej szyby estetyke zostawiam na boku;] Edytowane 21 Października 2009 przez sowa4 Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.