bezimienny Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam, Jak w temacie, rozglądam się za turystykiem do 10 tys. zł, najchętniej jakimś turystycznym enduro. Obecnie posiadam Aprilie Pegaso 650, ale chciałbym coś większego. Co polecacie? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Myślałeś nad Varadero? Z 10k da radę wyrwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Myślałeś nad Varadero Taa , wiadro lub może bardziej hard czyli Africa , ewent jakiś GS od sąsiadów zza Odry ... Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 No Viadro to już turystyk (funduro). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezimienny Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Dzięki, zastanawiałem się właśnie nad wyborem między Africą a Varadero ale myślę, że ten drugi bedzie najlepszym wyborem :biggrin: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Jeśli Ci nie zależy na osiągach- polecam BMW R80 GS, lub R100GS - te 2 zawory na cylinder... są pancerne nie do zdarcia, silnik prosty jak budowa cepa...maja parę niedociągnięć ( trza porządnie czyścić gaźniki i potem je synchonizować, no i czasami uszczelniacz wału puszcza od strony sprzęgła), ale znajomek z Finlandii jeździ na R80 od 1990 roku, zrobil ponad 200 tys km i jedynie co zrobił to po 200 tys wymienił prowadnice zaworów- okazało sie zresztą że niepotrzebnie- bo wystarczyło tylko uszczelniacze zaworowe wymienić, reszta trzymała normę, w tym roku też pewnie do mnie zawita, więc już będzie miał ok. 250 tys przebiegu... Oczywiście podczas oględzin trzeba wziąć ze sobą kogoś kumatego , kto rozpozna klekot dźwigni zaworowych od pukania sworznia tłoka, czy luzu tłoka...ale to to już sam wiesz...Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.