Rider666 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 witam , czy rozbierał ktos kiedys silnik który napedza zawor exup ? , bo moj przestał działac , wiec go rozebrałem w srodku było kilka zebatek, silniczek (który sie spalił) i cos co wygladało mi na potencjometr , i tu moje pytanie do czego słuzy ten "potencjometr" bo gdy odpaliłem motor bez tego spalonego silniczka, potencjometr nie był napedzany i moto nie chciało się wkrecic powyzej 3,5 tys obr. a jak kreciłem tym potencjometrem to było ok :icon_rolleyes: dlaczego tak ? czy to jest cos w rodzaju przyspieszacza zapłonu ? Prosze o wypowiedzi. dodam ze teraz mam załozony kolektor bez exupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Sterownik od EXUP musi pozostac podlaczony nawet jezeli kolektor jest wymieniny.Komp potrzebuje sygnal ze sterownika do dobrania mapy zaplonu. Tak a propo to silnik sie raczej wkreca powyzej 3500rpm,obrotomierz ma taka funkcje diagnostyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 tak wkreci sie ale dopiero jak zrobie reset włącznikiem zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.