Wazzabii Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam, otóż będę musiał w bliskiej przyszłości przeprowadzić regulację zaworów w mojej LC4ce. Nanosi się z tym pytanie jak to zrobić bez wyciągania silnika z ramy. Rozumiem, że trzeba zdemontować bak. Ale co jeszcze? demontaż węży od chłodzenia? Jakie będą potrzebne narzędzia? szczelinomierz na pewno, ale co dalej? klucz płasko-oczkowy ? jaki rozmiar? Gięty czy prosty? Jest jakaś specjalna nasadka do kontrowania? Chciałbym wszystko mieć przygotowane bo jak wiadomo za ciepło nie jest, a dłubać na kilka razy nie chce. Jakieś inne tricki&porady? pozdrawiam Wazzabii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Komplet plytek, wyjdzie cie do KTM tyle ze bardziej sie oplaca pojechac do jakiegos Heńka zeby to zrobil ci w warsztacie.. plytki powinny (podkeslam powinny) pasowac od harleyi tez bo maja taki sam dziwny wymiar *inny niz japonce, jak KTM - napewno w EXC tak jest z tego co sie orientuje. Co do reszty sorry nie znam sie na LC4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Czemu od razu plytki ? Ja mo regulowane srobkami wiec on pewnie tez bo mamy te same roczniki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Myslalem ze na plytkach pisze ze nie znam sie na LC4 :) chcialem mu zaoszczedzic wydatku ;D bo wiem ze w moim tak jest ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinos Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 ...otóż będę musiał w bliskiej przyszłości przeprowadzić regulację zaworów w mojej LC4ce. Nanosi się z tym pytanie jak to zrobić bez wyciągania silnika z ramy. Rozumiem, że trzeba zdemontować bak. Ale co jeszcze? demontaż węży od chłodzenia? Jakie będą potrzebne narzędzia? szczelinomierz na pewno, ale co dalej? klucz płasko-oczkowy ? jaki rozmiar? Gięty czy prosty? Jest jakaś specjalna nasadka do kontrowania? ... Witam, Tutaj masz dokładnie (i z humorem :)) opisane co i jak - niestety po angielsku. http://www.advrider.com/Wisdom/ValvesLC4.pdf Miałem kiedyś LC4 i sam szukałem informacji, ale nie doczekał się u mnie regulacji zaworów bo mi go ukradli. pozdr. p.s. Apropo Twojej stopki - masz chyba na myśli 'stuff' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.