Skocz do zawartości

Tylni amortyzator


Rekomendowane odpowiedzi

juz pisalem w innym temacie , ale dam ci linka http://hrg.pl/cennik.html regeneracja kosztuje 200 - 300 zl , dostajesz gwarancje na 3 miesiace zdaje sie . O nowym zapomnij , kosztuje polowe wartosci motocykla.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakies proste te amory , bez zbiorniczka z gazem , ciekawe czy maja w ogole regulacje poza sprezyna.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co znaczy słowo tylni? Ja słyszałem tylko sformułowanie tylnY! Może trochę pracy nad słownikiem by się przydało?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe sie kupuje jesli nie ma innego wyjscia , a tu kolega nawet nie oddal swojego do regeneracji, gdzie stwierdza czy sie da zrobic - a jesli tylko puscily uszczelniacze to bedzie jak nowy , nawet chrom na tloczysko mozna nalozyc jak by sie wytarl. Moj byl regenerowany najprawdopodobniej i dziala doskonale , a nie oszczedzam zawieszenia.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe sie kupuje jesli nie ma innego wyjscia , a tu kolega nawet nie oddal swojego do regeneracji, gdzie stwierdza czy sie da zrobic - a jesli tylko puscily uszczelniacze to bedzie jak nowy , nawet chrom na tloczysko mozna nalozyc jak by sie wytarl. Moj byl regenerowany najprawdopodobniej i dziala doskonale , a nie oszczedzam zawieszenia.

 

Jeśli amor będzie regenerowany przez profesjonalną firmę to w niczym nie ustępuje nowemu. Tak samo z trwałością, cale tłoczysko, uszczelniacze nowe więc dla mnie najlepszym wyjściem byłaby regeneracja!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki koledzy, za informacje. Teraz śpię spokojniej , bo bałem się, że będę musiał wiele dudków wydać no nowy "TYLNY" :biggrin: amortyzator..

 

ten działa bardzo dobrze, ale niestety wycieka oil. Teraz trochę pojeździłem i są ślady. Po nowym roku rozbiorę maszynkę i wysyłam do Poznania niech zdiagnozują co się dzieje..

 

Dzięki za podpowiedzi.

Was pozdrawiaju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz chlapacz miedzy amorem a tylnYm kolem ? jak nie masz to qp lub dorob, bo cale bloto z kola idzie na amor w trakcie jazdy.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...