golfer Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 problemem mojej hondy xr 400 jest cieknący tylni amortyzator, jak można go naprawić, gdzie szukać nowego ile to kosztuje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 juz pisalem w innym temacie , ale dam ci linka http://hrg.pl/cennik.html regeneracja kosztuje 200 - 300 zl , dostajesz gwarancje na 3 miesiace zdaje sie . O nowym zapomnij , kosztuje polowe wartosci motocykla. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Za jakieś 1300PLN masz nówkę Wilbersa: http://cgi.ebay.de/Wilbers-Federbein-fuer-...%3A1|240%3A1318 http://cgi.ebay.de/Wilbers-Federbein-fuer-...%3A1|240%3A1318 Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 jakies proste te amory , bez zbiorniczka z gazem , ciekawe czy maja w ogole regulacje poza sprezyna. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 jakies proste te amory , bez zbiorniczka z gazem , ciekawe czy maja w ogole regulacje poza sprezyna. Prędzej się dowiesz pytając sprzedającego :flesje: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 A co znaczy słowo tylni? Ja słyszałem tylko sformułowanie tylnY! Może trochę pracy nad słownikiem by się przydało? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 jeśli taka różnica to nie ma co kupować nowego. Regeneracja i już. Centralnego... tylniego (tylny tylni- jak tam poloniści uważają). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Nowe sie kupuje jesli nie ma innego wyjscia , a tu kolega nawet nie oddal swojego do regeneracji, gdzie stwierdza czy sie da zrobic - a jesli tylko puscily uszczelniacze to bedzie jak nowy , nawet chrom na tloczysko mozna nalozyc jak by sie wytarl. Moj byl regenerowany najprawdopodobniej i dziala doskonale , a nie oszczedzam zawieszenia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Nowe sie kupuje jesli nie ma innego wyjscia , a tu kolega nawet nie oddal swojego do regeneracji, gdzie stwierdza czy sie da zrobic - a jesli tylko puscily uszczelniacze to bedzie jak nowy , nawet chrom na tloczysko mozna nalozyc jak by sie wytarl. Moj byl regenerowany najprawdopodobniej i dziala doskonale , a nie oszczedzam zawieszenia. Jeśli amor będzie regenerowany przez profesjonalną firmę to w niczym nie ustępuje nowemu. Tak samo z trwałością, cale tłoczysko, uszczelniacze nowe więc dla mnie najlepszym wyjściem byłaby regeneracja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golfer Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Wielkie dzięki koledzy, za informacje. Teraz śpię spokojniej , bo bałem się, że będę musiał wiele dudków wydać no nowy "TYLNY" :biggrin: amortyzator.. ten działa bardzo dobrze, ale niestety wycieka oil. Teraz trochę pojeździłem i są ślady. Po nowym roku rozbiorę maszynkę i wysyłam do Poznania niech zdiagnozują co się dzieje.. Dzięki za podpowiedzi. Was pozdrawiaju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 a masz chlapacz miedzy amorem a tylnYm kolem ? jak nie masz to qp lub dorob, bo cale bloto z kola idzie na amor w trakcie jazdy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.