piotr8910 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 witam wytłumaczy mi ktoś krok po kroku jak jechać na przednim kole ?? z góry dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) witam wytłumaczy mi ktoś krok po kroku jak jechać na przednim kole ?? z góry dzięki pozdrawiam a sam na to nie mozesz wpasc ? :bigrazz: poza tym po co tak jeździc ? obadaj http://www.youtube.com/watch?v=ELIYqDktYt0 i mase innych video Edytowane 14 Grudnia 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr8910 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 obadałem już video . Wolał bym żeby ktoś kto sie na tym zna mi to opisał ze szczegułami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Jak nie masz nic do powiedzenia, czyli nie wiesz jak sieknąć stopala to siedź cicho. wytlumacz mistrzu jak sie to robi :bigrazz: Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Niech się chłopak uczy sam. Ja się uczyłem bardzo długo i uczę się cały czas, troszkę w podobny sposób jak na filmie, ale jednak inaczej. :icon_biggrin: pochwal sie, jakies foty ? zobaczymy jak Ci to idzie. Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) obczaj jakąś równą drogę, koniecznie bez piachu, rozgrzej tarcze hamulcową i oponę (najlepiej przez kilkukrotne hamowanie ) a następnie rozpędź się, zacznij hamować i tuż przed zatrzymaniem ściśnij klamkę hamulca możliwie mocno, przesuwając się w kierunku baku. Bądź przygotowany w każdej chwili do odpuszczenia hamulca, jeśli poczujesz, że koło zaczyna się ślizgać, oraz jeśli tył poszedł za wysoko. Na początku bedzie Ci się wydawało,że koło idzie bardzo wysoko w górę, w rzeczywistości to 20-30cm. Dobrze by było, gdybyś nie usztywniał rąk na kierownicy. Wsio teorii do stoppie w miejscu, reszta to praktyka. Dłuższej jazdy na kole jeszcze nie udało mi się ogarnąć na tyle,żeby dawać porady (na razie wychodzi mi 1-1.5 długosci moto) :] W każdym razie przydatne rzeczy to stalowy oplot przewodów hamulcowych, amor skrętu, i najlepiej mega przyczepna opna potorowa. Warto też sprawdzić stan tarcz hamulcowych..... Edytowane 14 Grudnia 2008 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) Nie podpuszczaj mnie chłopcze. Jak będę chciał pokazać to sam to zrobię. Wpadnij latem to Ci pokażę :biggrin: Nie chcę mi się już pier..............olić. dzieki za zaproszenie, ale trzymam sie z dala od Wawy. Raz tam bylem i mi szybe wybili i radio ukradli w polodnie w bialy dzien. A policjant pisal 40 minut zeznanie i narobil 30 bledow :flesje: PS. W każdym razie przydatne rzeczy to stalowy oplot przewodów hamulcowych, amor skrętu, i najlepiej mega przyczepna opna potorowa. Warto też sprawdzić stan tarcz hamulcowych..... A klocki co by rowno łapały ? Edytowane 14 Grudnia 2008 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Klocki nie, hamujemy tłoczkami :biggrin: ;) Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 dzieki za zaproszenie, ale trzymam sie z dala od Wawy. Raz tam bylem i mi szybe wybili i radio ukradli w polodnie w bialy dzien. A policjant pisal 40 minut zeznanie i narobil 30 bledow :flesje: No faktycznie-jestes lepszy. W trzech zdaniach tylko jeden blad zrobiles :D Co do stoppie na Aprilce RS. Kumpel ma taka pierdziawke, kiedys sie tym przejechalem. To samo staje na przednim kolku-wcale tego chciec nie trzeba :P Hamulce Brembo i waga na poziomie Wigry 3 robia swoje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 dawanie na gume, to super sprawa ale robienie stoppie, to juz proszenie sie o glebe :D jak zle ocensz punkt rownowagi, to pozamiatane i wstyd ja beret :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Ja założyłem oponę torową, Ja tez w tym sezonie tylko na torowkach jezdzilem. Bylem w niezlym szoku, jak pierwszy raz tak od niechcenia na zlanym woda asfalcie stopal sie zrobil :D Na zwyklej oponie przychodzi to jednak trudniej-bo latwiej o poslizg kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) Yuby przy wysokiej kierownicy gdzie podczas hamowania masz inny rozkład mas (w stosunku do seryjnego sporta) możesz się trochę przechylić, żeby odciażyć tył i dociążyć przód, oczywiście po oderwaniu koła grozi to efektownym przydzwonieniem w glebę i oberwaniu po plecach moto :icon_twisted: Natomiast oczywiście masz rację, przy seryjnym sprzęcie nie ma sensu przesuwać się przodu.....!!!! Polecam wątek na SP: http://www.stuntpoland.com/showthread.php?t=146 Edytowane 14 Grudnia 2008 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 dawanie na gume, to super sprawa ale robienie stoppie, to juz proszenie sie o glebe :D jak zle ocensz punkt rownowagi, to pozamiatane i wstyd ja beret :P ja najbardziej nie lubie tego "jeeeb" jak tylne kolo wali w asfalt. Zawsze boje sie ze mi sie wahacz polamie :P Dlatego nieczesto praktykuje takie niecne zachowanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) ja najbardziej nie lubie tego "jeeeb" jak tylne kolo wali w asfalt. Zawsze boje sie ze mi sie wahacz polamie :P Dlatego nieczesto praktykuje takie niecne zachowanie ;) Jak masz tył w górze, to nie puszczaj przodu, bo wówczas dopiero bedziesz miał jeeeb :icon_twisted: Co do opon -preferuję Pirelli Diablo Supercorsa, niezły jest Metzeler Rennsport.....oczywiście potorówki. Na ulicy super się jeździ,przyczepność rewelka, szkoda,że wytrzymują jeden wyścig i 2tyś km na ulicy :) Edytowane 14 Grudnia 2008 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciow Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 dawanie na gume, to super sprawa ale robienie stoppie, to juz proszenie sie o glebe :D jak zle ocensz punkt rownowagi, to pozamiatane i wstyd ja beret :P sie nie przewrocisz - sie nie nauczysz :lalag: u mnie michelin pilot power daje rade poza tym na moje dobry stopal jest w chooy trudniejszy od gumowania (balans trzeba miec opanowany perfekt, a nie ma nic do pomocy tak jak hb przy gumach), wg mnie najladniejsze stopale obecnie pizga Raptus :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.