Skocz do zawartości

jazda na przednim kole


piotr8910
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wytłumaczy mi ktoś krok po kroku jak jechać na przednim kole ??

z góry dzięki

pozdrawiam

 

a sam na to nie mozesz wpasc ? :bigrazz: poza tym po co tak jeździc ?

 

obadaj http://www.youtube.com/watch?v=ELIYqDktYt0 i mase innych video

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech się chłopak uczy sam. Ja się uczyłem bardzo długo i uczę się cały czas, troszkę w podobny sposób jak na filmie, ale jednak inaczej. :icon_biggrin:

 

pochwal sie, jakies foty ? zobaczymy jak Ci to idzie.

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obczaj jakąś równą drogę, koniecznie bez piachu, rozgrzej tarcze hamulcową i oponę (najlepiej przez kilkukrotne hamowanie ) a następnie rozpędź się, zacznij hamować i tuż przed zatrzymaniem ściśnij klamkę hamulca możliwie mocno, przesuwając się w kierunku baku. Bądź przygotowany w każdej chwili do odpuszczenia hamulca, jeśli poczujesz, że koło zaczyna się ślizgać, oraz jeśli tył poszedł za wysoko. Na początku bedzie Ci się wydawało,że koło idzie bardzo wysoko w górę, w rzeczywistości to 20-30cm. Dobrze by było, gdybyś nie usztywniał rąk na kierownicy. Wsio teorii do stoppie w miejscu, reszta to praktyka. Dłuższej jazdy na kole jeszcze nie udało mi się ogarnąć na tyle,żeby dawać porady (na razie wychodzi mi 1-1.5 długosci moto) :]

 

W każdym razie przydatne rzeczy to stalowy oplot przewodów hamulcowych, amor skrętu, i najlepiej mega przyczepna opna potorowa. Warto też sprawdzić stan tarcz hamulcowych.....

Edytowane przez DEALER

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podpuszczaj mnie chłopcze. Jak będę chciał pokazać to sam to zrobię.

Wpadnij latem to Ci pokażę :biggrin: Nie chcę mi się już pier..............olić.

 

dzieki za zaproszenie, ale trzymam sie z dala od Wawy. Raz tam bylem i mi szybe wybili i radio ukradli w polodnie w bialy dzien. A policjant pisal 40 minut zeznanie i narobil 30 bledow :flesje:

 

PS.

 

 

W każdym razie przydatne rzeczy to stalowy oplot przewodów hamulcowych, amor skrętu, i najlepiej mega przyczepna opna potorowa. Warto też sprawdzić stan tarcz hamulcowych.....

 

A klocki co by rowno łapały ?

 

Edytowane przez RaY

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za zaproszenie, ale trzymam sie z dala od Wawy. Raz tam bylem i mi szybe wybili i radio ukradli w polodnie w bialy dzien. A policjant pisal 40 minut zeznanie i narobil 30 bledow :flesje:

No faktycznie-jestes lepszy. W trzech zdaniach tylko jeden blad zrobiles :D

Co do stoppie na Aprilce RS. Kumpel ma taka pierdziawke, kiedys sie tym przejechalem. To samo staje na przednim kolku-wcale tego chciec nie trzeba :P Hamulce Brembo i waga na poziomie Wigry 3 robia swoje!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem oponę torową,

Ja tez w tym sezonie tylko na torowkach jezdzilem. Bylem w niezlym szoku, jak pierwszy raz tak od niechcenia na zlanym woda asfalcie stopal sie zrobil :D Na zwyklej oponie przychodzi to jednak trudniej-bo latwiej o poslizg kola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yuby przy wysokiej kierownicy gdzie podczas hamowania masz inny rozkład mas (w stosunku do seryjnego sporta) możesz się trochę przechylić, żeby odciażyć tył i dociążyć przód, oczywiście po oderwaniu koła grozi to efektownym przydzwonieniem w glebę i oberwaniu po plecach moto :icon_twisted:

 

Natomiast oczywiście masz rację, przy seryjnym sprzęcie nie ma sensu przesuwać się przodu.....!!!!

 

 

Polecam wątek na SP:

 

http://www.stuntpoland.com/showthread.php?t=146

Edytowane przez DEALER

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawanie na gume, to super sprawa ale robienie stoppie, to juz proszenie sie o glebe :D

 

jak zle ocensz punkt rownowagi, to pozamiatane i wstyd ja beret :P

ja najbardziej nie lubie tego "jeeeb" jak tylne kolo wali w asfalt. Zawsze boje sie ze mi sie wahacz polamie :P

Dlatego nieczesto praktykuje takie niecne zachowanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja najbardziej nie lubie tego "jeeeb" jak tylne kolo wali w asfalt. Zawsze boje sie ze mi sie wahacz polamie :P

Dlatego nieczesto praktykuje takie niecne zachowanie ;)

 

Jak masz tył w górze, to nie puszczaj przodu, bo wówczas dopiero bedziesz miał jeeeb :icon_twisted:

 

 

Co do opon -preferuję Pirelli Diablo Supercorsa, niezły jest Metzeler Rennsport.....oczywiście potorówki. Na ulicy super się jeździ,przyczepność rewelka, szkoda,że wytrzymują jeden wyścig i 2tyś km na ulicy :)

Edytowane przez DEALER

93!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawanie na gume, to super sprawa ale robienie stoppie, to juz proszenie sie o glebe :D

 

jak zle ocensz punkt rownowagi, to pozamiatane i wstyd ja beret :P

 

 

sie nie przewrocisz - sie nie nauczysz

:lalag:

 

u mnie michelin pilot power daje rade

 

poza tym na moje dobry stopal jest w chooy trudniejszy od gumowania (balans trzeba miec opanowany perfekt, a nie ma nic do pomocy tak jak hb przy gumach),

 

wg mnie najladniejsze stopale obecnie pizga Raptus :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...