Skocz do zawartości

Suzuki GSX1300 B-King


Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

Nie martw się posiadaczy VX800 też jest niewielu ale nie czuję się jakoś osamotniony a wręcz jest to całkiem przyjemne gdyż ma się coś rzadszego innego niż "pospolicie" występujące sprzęty choć o nich jest więcej mowy więcej części i pod tym względem na pewno górują nad rzadszymi sprzętami. Ale jeśli ktoś chce się wyróżniać i mieć coś innego to czemu nie :)

Edytowane przez disarms
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Kolego napisz proszę jakie masz wrażenia z jazdy na BKING`U ??? Nie ukrywam, że przymierzam się do takiej maszyny aczkolwiek czuję respekt.... duży respekt :-)

Pozdrawiam

Wrazenia sa ogromnie pozytywne.

Do tej pory zrobilem 11000km glownie zdobywajac nim kolejne punkty do prawka w drodze do pracy :D

Masa: schodze z Bandita 1200S k4 wiec nie czulem sie szczegolnie przerazony jego 235kilogramami.

Zwrotnosc: super, smigam na rowno ze skuterami w ciasnych uliczkach po miescie

Przyspieszenie: Bandit 1200 przy BK po prostu nie jedzie :D W ostatnia niedziele zmierzylem sie 4 razy ze swiatel z kumplem na R1 2008 i dostala po dupie :D

Hamulce: w Bandicie mialem przewody w oplocie i klocki "sintered HH" a i tak bylem w szoku latwoscia zatrzymania motocykla.

Jak jezdzi live zapraszam na moje filmiki na YT : http://www.youtube.com/user/jtripper751116 i ten:

Jak szukasz czegos wyjatkowego do miasta i wokol to jest to idealny wybor.

Jesli jednak wozisz ze soba "plecaczek" to zapomnij. To moto na 1 osobe bo "tego czegos" z tylu nie mozna nazwac siedzeniem.

Ja rozwiazalem ten problem kupujac jej skuter :D

To samo dalsza turystyka. Wieje. Zaloz przynajmniej owiewke z PUIG'a bo fajne robia do BK.

Sam niedlugo zaloze do mojego bo pow. 160 to juz wieje konkret.

W zasadzie o spalaniu przy takim moto to sie nie powwino wspominac bo w koncu 185koni pic cos musi...ale z testow wychodzi mi ze na 15litrach 100% w miescie robie 190-210km wiec jak dla mnie - rewelka.

Bandit 1200 k4 wiecej palil. Na mapie B podobno pali te 0,5l/100 mniej ale nie sprawdzalem bo tu nie pada za bardzo aby jej uzywac ;)

Pozdrawiam i szerokosci

Edytowane przez JackRM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Jak jezdzi live zapraszam na moje filmiki na YT : http://www.youtube.com/user/jtripper751116 i ten:

 

 

Niesamowite, szczegolnie ten drugi filmik SZACUN bardzo ladnie jezdzisz. Natomist Twoj kolega mial fart ze jeszcze zyje, ogladajac ten film i porownujac Wasze style jazdy mozna sie wiele nauczyc.. :)

 

Z ciekawosci jaki jest stosunek pracy przedniego kola na asfalcie do czasu przebywania w powietrzu, bo mi jakos wychodzi pol na pol ogladajace te filmiki.. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nieźle 220 na nakedzie i jeszcze skaczesz z pasa na pas, ja na moim olejaku bez owiewek przy takich predkosciach poprostu odpadam, rece mi zdejmuje z kierwonicy jakaś magiczna siła, a nogi odklejaja sie od baku. Do tego tak przy +170 jestem podatny na powiewy wiatru strasznie.

To kwestia treningu?

Jak troche pojeżdze to sie przyzwyczaje ?

Czy trzeba sie poprostu z taka niedzwiedzia łapa urodzic? :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Coz, kwestia treningu. Dobrze czlowiek sie skuli i mozna naprawde ta krowa niezle depnac, a masa mowi sama za siebie, to nie jest motocykl dla byle kogo.

 

 

Śmigałem kiedyś na BK na karawanie,, przy 250 miałem problem zakręcić gaz :)

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dopisuję się gdyż używam na BK od dwóch lat. Przejchałem 20tyś km.

Jest to niesamowita maszyna.

Dodam może, że szczególnie na naszych drogach spisuje się świetnie.

W mieście i w trasie - przyspieszenie, hamulec i zwrotność pozwalają przemieszczać się w ruchu jak sobie dusza zapragnie. Dynamika jazdy daje poczucie pełnej swobody. Trzeba tylko przyzwyczaić błędnik :rolleyes: .

Po opanowaniu sprzętu masa przestaje być odczuwalna, pomaga za to przy dużych prędkościach i bocznym wietrze. Trzeba podkreślić że moto jest zwarty i prowadzi się pewnie i płynnie na każdym biegu przy każdej prędkości. Czysta frajda.

Dłuższa trasa np. 350 km x 2 w jeden dzień. Czyli wycieczka z centrum Polski w góry i z powrotem. Da się :buttrock: i jest miło.

A cha. Jeżdżę z owiewką Puig - pozwla na jazdę z pochyleniem powyżej 200 bez spinania karku.

Oczywiście sprzęt jest jednak raczej jednoosobowy.

Wejście na inne moto bardzo dziwi i rozczarowuje, a powrót to wielki babnan na twarzy :biggrin: i znowu prawdziwa zabawa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...

A ja panowie powiem wam,ze miałem,jezdziłem i kurde nie przypadł mi ten motor zupełnie do gustu

Lepiej wygląda niż jeździ

Niby wszystko OK ale spodziewałem sie po nim czegos wiecej

Motor bardzo ugrzeczniony i przewidywalny-nudny jak flaki z olejem

Mam wiekszy respect przed buellem,którego obecnie dosiadam albo do wczesniejszego hypermotarda s

Podkreślić chcę,ze to tylko moja opinia i nie każdy musi się z nią zgadzać

Na dowód,ze posiadałem i nie rzucam słów na wiatr wstawie fotke

 

...

post-55432-0-43439600-1329943875.jpg

Edytowane przez C z e j e n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...