komar50 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Mam problem z moim Kawasaki KMX 125 z 2001r i proszę was o pomoc bo nie wiem co robić. Jeśli jest zimna pali po kilku kopnięciach bez gazu lecz na ssaniu. Na ciepło pali na dotyk, bez gazu tak że można ją zapalić ręką i pięknie trzyma wolne obroty! Problem występuje w chwili jak ostrzej odkręcę manetkę-silnik się dusi i gaśnie. Jest tak na luzie jak i na biegu, trudno jest ruszyć, trzeba po trochu szarpać manetką dokrawając gaz aż do 5 tysięcy obrotów a potem reaguje na gaz normalnie i wkręca się bez problemu na niecałe 12 tysięcy! Jest całkiem odblokowana i nie ma czujnika bocznej stopki. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Dział mechanika ogólna nie gryzie. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 A zalewa ci świece?? Ja miałem podobnie w MTX ale po dodaniu gazu zalewało świece bo dolałem za dużo oleju do benzyny. Spróbuj świece wymienić może to pomoże, u mnie pomogło. Kamsel a dlaczego niby mechanika ogólna a nie 2T ?? To chyba bardziej do 2T pasuje a nie do ogólnej jeśli już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) To może być to ponieważ kilka dni temu kupiłem motor z takom właśnie wadą i mówił że dolewa bezpośrednio do benzyny oleju bo nie wierzy w całe dozowniki bo raz mu się silnik zatarł bo dozownik się zatkał. Wytłumaczył mi że to jest przyczyna elektryki ale wolałem się zapytać przed oddaniem do mechanika ponieważ może to być jakaś błahostka. Mam nadzieje że poskutkuje. Ale jeśli ktoś zna jakieś inne powody dlaczego moto się tak zachowuje to proszę pisać :biggrin: Edytowane 3 Grudnia 2008 przez komar50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Mogłbyś napisać z kąd kupiłęs? gaźnik i filtr powietrza do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Czyli tak kupiłem go z ogłoszenia z allegro a mianowicie Tutaj Nic wcześniej nie wiedziałem o wadzie dowiedziałem się dopiero na miejscu. :banghead: Edytowane 3 Grudnia 2008 przez komar50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) Ja także nie wieże w dozowniki bo przez to o mało nie zatarłem SUZUKI TS 50 która miałem wcześniej. W MTXe którego mam teraz tez to wymontowałem. Według mnie bezpieczniej raz na jakiś czas zatankować nawet pod ten korek niż się bać o silnik. Jeśli chcesz korzystać z dozownika to rozbierz cały układ i go przeczyść, zbiornik,przewody i sam dozownik no i potem gaźnik i filtr. Ale jak chcesz sam mieszać benzynę z olejem to wymontuj wszystko od układu dozującego, dozownik (jak możesz zatkaj to miejsce z którego był napędzany, a jak nie to go tam zostaw i zatkaj jego wylot i wlot). Przede wszystkim zatkaj to miejsce gdzie dozownik wprowadza olej do silnika(to musi być gdzieś pomiędzy gaźnikiem a cylindrem). Zrób to wszystko i wymień tez świece jak mówiłem(ja nie mam pojęcia jaką ma mieć ciepłotę) i jak będzie nadal coś nie tak pisz, a jak ok to tez się pochwal ;] Jak byś miał jakieś pytania to pisz śmiało, ...pomożemy. Edytowane 4 Grudnia 2008 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Ja bym ci radzil sprawdzic kompresje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Myślę że to nie jest z powodu braku kompresji ponieważ niesamowicie pięknie trzyma wolne obroty a mocy ma co niemiara. Gdy włącza się na obrotach zawór KIPS to dosłownie stawia na tylne koło. Warto także dodać że bardzo szybko wkręca się na obroty i idzie 135km\h :crossy: Oczywiście jeżeli możne powiedzieć że się pięknie wkręca z 5 tyś do 12 tyś obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jeśli tak to filtr powietrza do czyszczenia (pod siedzeniem musisz odkrecic osłone filtra -duzo śrobek;p) oraz gaznik do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) (pod siedzeniem musisz odkrecic osłone filtra -duzo śrobek;p) Dokladnie 4... Wystarczy sciagnąć siedzenie odkrecic 4 sruby dekla filtra i go wyciagnąć. Edytowane 4 Grudnia 2008 przez Pawik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Gosc mieszka kolomnie nie jestes pierwszy od kto kupil od niego MOTOROWER za kosmiczne pieniadze i potem mial z nim problemu.zmien swiece wyczysc gaznik.zobacz czy lewego powietrza gdzies nie lapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jestem przerażony, nie sądziłem że to może być coś takiego. Może nie okaże się to całkowita lipa. Ja nie eksploatuje motorów na co dzień tylko na weekendy a w wakacje trochę intensywniej. Jak pozbęde się tej usterki to bęe cały w skowronkach. Czyli tak wezmę wyczyszczę gaźnik i filtr powietrza, spróbuje wymienić świece, Przeczyszcze dozownik olejui sprawdze membrame. Mam nadzieję że pomoże a jak nie to będę musiał oddać go do mechanika i wyjdę na tym jak Zawłocki na mydle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Odkryłem nową wskazówkę! To prawdopodobnie jest elektryka ponieważ kiedy motorek wkręcam na obroty światła zaczynają przerywać i słabnąć. Najjaśniejsze światła są na wolnych obrotach. Dzieje się tak z akumulatorem jak i bez niego. Może ktoś teraz będzie mógł precyzyjniej odpowiedzieć co mu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 (edytowane) Czy nikt już mi nie może pomóc? Wiem że za to się nie płaci i że nie każdemu się chce, ale nie piszecie na darmo! Mam problem z motorem i co? Nie ma takich co by się na tym znali? Jeszcze raz proszę o pomoc.... Edytowane 19 Grudnia 2008 przez komar50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.