Skocz do zawartości

Kawasaki KMX Potrzebana pomoc


komar50
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a może ma wstawione żeliwo?? sprawdź najpierw co masz w cylku, najlepiej magnezem, bo jeszcze dasz nicasyl do szlifowania i będzie problem.

U mnie szlif 125 to koszt 30-40 zł

Tulejowanie cylka to już droga sprawa, na allegro jest od ok.400 zł ale bywa że nawet do 1000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może ma wstawione żeliwo?? sprawdź najpierw co masz w cylku, najlepiej magnezem, bo jeszcze dasz nicasyl do szlifowania i będzie problem.

U mnie szlif 125 to koszt 30-40 zł

Tulejowanie cylka to już droga sprawa, na allegro jest od ok.400 zł ale bywa że nawet do 1000 zł.

 

Hmm, magnezem powiadasz? Opisz ten rewolucyjny sposób. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuleje w cylindrze można poznać bez żadnych rewolucyjnych metod, widać to gołym okiem. Wokół 'kanału'(na tłok;) widać pierścień i przy wszystkich kanałach widać że okno w tulei było dopasowywane do powierzchni kanały, jak się przyjrzysz to zobaczysz. U mnie tuleja miała już 3-4 mm grubości. Przy nicasylu tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej przy kupnie powiedziano mi że ma tuleje ale z tego co słyszałem na temat tego sprzedawcy to już nie wiem co myśleć. A co do kompresji nie ma jej w ogóle. Po naciskaniu kopki tak średnio szybko normalnie słychać jak kompresja ucieka. Naładowałem mu porządnie akumulator i okazało się że ma coś z elektryką ponieważ robi tak jakby miał problem z czujnikiem bocznej stopki ( silnik gaśnie jak wrzucam bieg ) słuchajcie okazało się po głębszych oględzinach że czujnik jest odcięty od całej instalacji a z tego co się domyślam te kable muszą być zwarte żeby nie było problemu ale nie widać nigdzie tych kabli. Przypuszczam że zostały one po prostu wyrwane i nie ma ich nigdzie koło tego czujnika.Wystają z niego dwa kable- zielony z białym paskiem i brązowy. Teraz miał bym wielką proźbe aby mi ktoś na zdięciu pokazał gdzie moge je znaleźć . Chodzi bez akumulatora tylko go dusi i szczela z rury lepiej niż z petard lecz do czasu wciśnięcia ssania-jak ręką odjoł. Normalnie się wkręca na obroty i nic nie szczela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak właczysz ssanie to problem ustaje?

 

to muszisz wyregulowac i przeczyscic gaznik poniewaz "normalnie" dostaje za mało paliwa.

 

Jak właczysz ssanie to problem ustaje?

 

to muszisz wyregulowac i przeczyscic gaznik poniewaz "normalnie" dostaje za mało paliwa.

 

problem moze tkwic rownierz w kompresji jak jest mała to zasysa miejsze ilosci paliwa do cylindra a jak dasz ssanie to on dopiero dostaje wlasciwą dawke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem cylinder i okazało się że tłok nie dość że jest zbity do góry to jeszcze ma dość duży luz w cylindrze - z tuleją (dosłownie widoczny) i nie da się powiedzieć że z wałem jest inaczej - ma duże luzy. miałem WSK-e 3 w której miałem kilka tłoków pod rząd tak właśnie zbitych i mechanik mi powiedział że to rolki z łożyska igiełkowego pomiędzy połówkami wleciały nad tłok. Ciekawy jestem czy oryginalnie zakładane były tłoki teflonowane (jakkolwiek to się nazywa) czy zwykłe bo tam był zwykły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi ci że tłok jest czarny to nie teflonowy tylko kuty. I mi się wydaje że takie właśnie były ale pewności nie mam. Ale cie wjebał na muke ten typ co ci to sprzedał ... ja bym mu dom kamieniami obrzucał !!! No i daj jego adres, numer telefonu, jakiś nick czy to z allegro czy z kąś indziej wszystko co o nim wiesz na wszystkie fora jakie możesz żeby nikogo więcej nie zrobił w ch... tak ja ciebie za przeproszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi się opłacało bo takie chodzą tak 6000zł-7000zł w niezłym stanie (a ten wygląda praktycznie na nowy, no oprócz braku naklejek) a ja dałem 5400zł i tak tłok 300zł + szlif 100zł + regeneracja wału 150zł + jakieś zimeringi łożyska i niech mnie wyjdzie remont 700zł to i tak nie będzie tak źle bo w sumie moto kosztował będzie 6100zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie to samo Komar, ty może nie wyjdziesz na tym źle a kto inny będzie stratny ... Zresztą tu chodzi o fakt wciskania 'kopy' ;]

Nie wiem co Landryś ale bardzo dobrze że to zrobiłeś. Ja jeszcze wysłałem rano linki to tego tematu wszystkim co licytowali u niego tego KTM-a 125 + małe wyjaśnienie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze! Im mniej osób się na niego nadzieje tym lepiej

A właśnie przypomniałem sobie po cytacie.

Nie wiecie czy to prawda czy nie bo słyszałem że jak zatrzymają cie na kontrole drogową to jak będą podejrzewać większą pojemność to wysyłają moto na poszerzony przegląd techniczny i po motorowerze pozostaje tylko wspomnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...