Boczi013 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 KMX ma nicasyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 a może ma wstawione żeliwo?? sprawdź najpierw co masz w cylku, najlepiej magnezem, bo jeszcze dasz nicasyl do szlifowania i będzie problem. U mnie szlif 125 to koszt 30-40 zł Tulejowanie cylka to już droga sprawa, na allegro jest od ok.400 zł ale bywa że nawet do 1000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 a może ma wstawione żeliwo?? sprawdź najpierw co masz w cylku, najlepiej magnezem, bo jeszcze dasz nicasyl do szlifowania i będzie problem. U mnie szlif 125 to koszt 30-40 zł Tulejowanie cylka to już droga sprawa, na allegro jest od ok.400 zł ale bywa że nawet do 1000 zł. Hmm, magnezem powiadasz? Opisz ten rewolucyjny sposób. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Tuleje w cylindrze można poznać bez żadnych rewolucyjnych metod, widać to gołym okiem. Wokół 'kanału'(na tłok;) widać pierścień i przy wszystkich kanałach widać że okno w tulei było dopasowywane do powierzchni kanały, jak się przyjrzysz to zobaczysz. U mnie tuleja miała już 3-4 mm grubości. Przy nicasylu tego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Przynajmniej przy kupnie powiedziano mi że ma tuleje ale z tego co słyszałem na temat tego sprzedawcy to już nie wiem co myśleć. A co do kompresji nie ma jej w ogóle. Po naciskaniu kopki tak średnio szybko normalnie słychać jak kompresja ucieka. Naładowałem mu porządnie akumulator i okazało się że ma coś z elektryką ponieważ robi tak jakby miał problem z czujnikiem bocznej stopki ( silnik gaśnie jak wrzucam bieg ) słuchajcie okazało się po głębszych oględzinach że czujnik jest odcięty od całej instalacji a z tego co się domyślam te kable muszą być zwarte żeby nie było problemu ale nie widać nigdzie tych kabli. Przypuszczam że zostały one po prostu wyrwane i nie ma ich nigdzie koło tego czujnika.Wystają z niego dwa kable- zielony z białym paskiem i brązowy. Teraz miał bym wielką proźbe aby mi ktoś na zdięciu pokazał gdzie moge je znaleźć . Chodzi bez akumulatora tylko go dusi i szczela z rury lepiej niż z petard lecz do czasu wciśnięcia ssania-jak ręką odjoł. Normalnie się wkręca na obroty i nic nie szczela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jak właczysz ssanie to problem ustaje? to muszisz wyregulowac i przeczyscic gaznik poniewaz "normalnie" dostaje za mało paliwa. Jak właczysz ssanie to problem ustaje? to muszisz wyregulowac i przeczyscic gaznik poniewaz "normalnie" dostaje za mało paliwa. problem moze tkwic rownierz w kompresji jak jest mała to zasysa miejsze ilosci paliwa do cylindra a jak dasz ssanie to on dopiero dostaje wlasciwą dawke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ściągnąłem cylinder i okazało się że tłok nie dość że jest zbity do góry to jeszcze ma dość duży luz w cylindrze - z tuleją (dosłownie widoczny) i nie da się powiedzieć że z wałem jest inaczej - ma duże luzy. miałem WSK-e 3 w której miałem kilka tłoków pod rząd tak właśnie zbitych i mechanik mi powiedział że to rolki z łożyska igiełkowego pomiędzy połówkami wleciały nad tłok. Ciekawy jestem czy oryginalnie zakładane były tłoki teflonowane (jakkolwiek to się nazywa) czy zwykłe bo tam był zwykły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Jeśli chodzi ci że tłok jest czarny to nie teflonowy tylko kuty. I mi się wydaje że takie właśnie były ale pewności nie mam. Ale cie wjebał na muke ten typ co ci to sprzedał ... ja bym mu dom kamieniami obrzucał !!! No i daj jego adres, numer telefonu, jakiś nick czy to z allegro czy z kąś indziej wszystko co o nim wiesz na wszystkie fora jakie możesz żeby nikogo więcej nie zrobił w ch... tak ja ciebie za przeproszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4589512 proosze bardzo;p ps. komar50 nie jestes pierwszy;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ale mi się opłacało bo takie chodzą tak 6000zł-7000zł w niezłym stanie (a ten wygląda praktycznie na nowy, no oprócz braku naklejek) a ja dałem 5400zł i tak tłok 300zł + szlif 100zł + regeneracja wału 150zł + jakieś zimeringi łożyska i niech mnie wyjdzie remont 700zł to i tak nie będzie tak źle bo w sumie moto kosztował będzie 6100zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Hehe zrobiłem coś dzięki czemu może jego aukcje znikną z allegro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Ale to nie to samo Komar, ty może nie wyjdziesz na tym źle a kto inny będzie stratny ... Zresztą tu chodzi o fakt wciskania 'kopy' ;] Nie wiem co Landryś ale bardzo dobrze że to zrobiłeś. Ja jeszcze wysłałem rano linki to tego tematu wszystkim co licytowali u niego tego KTM-a 125 + małe wyjaśnienie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Tylko dlaczego on ma same 125? u mnie bylo tak ze kabelek od tylnego czujnik stopu sie urwal i robil zwarcie.. motor mulilo i swiatel nie mial.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Bardzo dobrze! Im mniej osób się na niego nadzieje tym lepiej A właśnie przypomniałem sobie po cytacie. Nie wiecie czy to prawda czy nie bo słyszałem że jak zatrzymają cie na kontrole drogową to jak będą podejrzewać większą pojemność to wysyłają moto na poszerzony przegląd techniczny i po motorowerze pozostaje tylko wspomnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 bo on sprowadza z niemcowni za 2-3tys PLN i ma wtyki u tłumacza ;] wypicuje ,naklejki ponakleja ,cos tam porobi zeby chodzilo na "5min" rejestruje na 50ccm i sprzedaje z 2-krotnym zyskieem:PP taki żyd:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.