Hipolit Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Ja szczerze mówiąc nie znam się ani trochę na lektryce. A to moto nie jest czasem zblokowane albo to nie wina modułu lub jakiegoś zwarcia w okablowaniu ?? Najlepiej by było przekładać po kolei te elementy od innego KMXa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Nie motor nie jest zablokowany wręcz przeciwnie jest całkowicie odblokowany - tuningowy wydech itd. a co do tego przekładania to skąd ja wezmę drugiego KMX-ksa ?! a nawet jeśli by się znalazł to kto by mi pozwolił w nim grzebać? ( przynajmniej ja bym nie pozwolił ) A poza tym oddam go prawdopodobnie ( jeżeli od nikogo się nie dowiem co to jest ) do elektryka. Ponieważ tak jak było mówione wcześniej mógłby być to gaźnik lub zatkany filtr powietrza lecz do tego momentu nie wiedziałem ( ponieważ wcześniej jeździłem w dzień ) że gdy dodaje się gazu światła przygasają i przerywają. Proszę o więcej prawdopodobnych przyczyn awarii i proponowanych rozwiązań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Oj kable to najgorsze co możę być sam już prawie drugi miesiąc mam z tym problem i nie umiem tego naprawić... Więc jesli to kable to współczuje. Ja miałem w MZ kiedyś taki peoblem że zaczął mi przrywac na wysokich obrotach jak dodawałem gazu na postoju zaczynał mi przerywać a podczas jazdy tak na zmiane. Może przejżyj tą elektryke ta czy wszystko tam jest dokręcone; masa, kabel do cewki zewnętrznej. Popatrz to wszystko. Jak nic nie znajdziesz to oddaj może jednak do mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruda Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Skoro dobrze zapala i dobrze pracuje na wysokich obrotach to znaczy że: układ ssania jest OK dysza główna i iglica sa OK dopływ paliwa jest OK ilość oleju w benzynie jest OK filtr powietrza jest OK pozostaje do sprawdzenia układ średnich obrotów - czyli tak naprawdę kompleksowe czyszczenie/przedmuchanie/ gaznika dysz, wszystkich kanałów. Może sie okazać konieczna wanna ultradźwiekowa do udrożnienia drobnych kanalików gaźnika, gdyby zwykłe czyszczenie nie pomogło. Inna sprawa jest elektryka. Przygasanie swiateł to albo brak masy albo zwarcie. Jeżeli wystepuje tylko na pewnych obrotachj, to może to być związane z drganiami motocykla. Trzeba porządnie przejrzeć wszystkie styki, obmacać kable. Może to tez być niesprawny moduł zapłonowy. Jeżeli moto w takim stanie sprzedał handlarz, to znaczy że tanimi metodami usterki nie dało sie usunąć, niestety, co wskazuje na moduł. Ty musisz albo oddac motocykl do warsztatu, albo jeżeli czujesz sie na siłach i masz doświadczenie ( ale skąd w wieku 13 lat?) zacząć od wymiany świecy, potem rozbiórka gaźnika, potem elektryka. No. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 (edytowane) To znaczy tak co do 13 lat to nie sugerował bym się tym! Spokojnie mógłbym zrobić wszystko lecz nie chciał bym się zabierać za elektrykę! Jest tak: robiłem kilka razy elektrykę od podstaw w komarze, Jawce, Simsonie, WSK-ce i zdarzyło się że robiłem całą w MZ 150 ale to na wzór starej. Ale to to jest całkiem inna bajka! To jest po prostu naszpikowane elektryką. A przy okazji ile mógłby kosztować moduł zapłonowy? Edytowane 19 Grudnia 2008 przez komar50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruda Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=modu%C5%82+kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 kolega ma kmx'a ,i właściwie objawy były podobne (oprócz tych świateł)...pomogło założenie filtra paliwa,czyszczenia gaźnika + przedmuchanie go sprężarką(czyściliśmy 5 razy ;d) od tej pory śmiga bez problemu..prawdopodobnie miał trochę syfu w benzynie i co wyczyściliśmy to się zapchało... Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 Jeśli możesz odpalić ręką to ja bym jednak sprawdził kompresję (125 z dobrą kompresją to trzeba niezłą łapę mieć żeby odpalić tak). Przy słabej miałem właśnie takie objawy. Na zimno było trzeba przekopać, ciepły można było ręką, przed 5tyś się dusił a powyżej szedł jak burza. Co do elektryki to posprawdzaj bezpieczniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 To co powiedział Landryss25 dokładnie pasuje do opisu mojego motoru lecz nie wiem co jest jeszcze ze światłami. A jaką kompresje powinien mieć jeśli tak? Jeśli się okaże że ma mniejszą kompresje niż powinien mieć to poprostu kupie tłok na allegro za 300zł bo jak już to porządny i oddam cylinder do porządnego tokarza. Tylko proszę o szybką odpowiedź bo jadę po wigilii na wieś i będę się zajmował motorkiem. Musze sprawdzić kompresję ( jak coś to wykręcić cylinder i zabrać go do Krakowa do szlifu) i zrobić coś z wyglądem bo nie ma naklejek na owiewce chłodnicy jak i z drugiej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 W każdym warsztacie samochodowym powinni Ci wykonać pomiar ciśnienia tam za 20-30zł. Powinno być chyba coś 11-10 pewnie 9 jeszcze w normie ale niżej to już lipa. Ale jak możesz ręką odpalić to jestem na 100% pewien że to wina kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Z ta reką to tez nie do końca ja CRMe po remoncie świeżo paliłem ręką, co prawda trzeba mocno szarpnąć ale dało się a ze łapała od strzału to nie było problemu.... kompresja powyzej 8 jest zdatna do życia wszystko nizej to remont. ale to juz napisano. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 (edytowane) Może to być to ale czytałem przed chwilą że powinno być od 13 do 9 a wszystko poniżej to remont. Ale ciągle mnie gnębi to że wszyscy doczepiają się do tych 13 lat. To że jestem w takim wieku nie znaczy jeszcze że nie mógłbym odpalić motoru ręką. Ale mniejsza z tym. Jak czegoś się dowiem to od razu napisze. Edytowane 24 Grudnia 2008 przez komar50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Ja tam się Twojego wieku nie czepiam. Mojej 125 nie mogłem odpalić ręką, braciak co ma 25 lat też nie. To wszystko zależy od spasowania tłoka bo po remoncie równie dobrze można mieć 10 albo 13 sprężanie a to spora różnica. Jedź do serwisu i się przekonaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar50 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 (edytowane) A co sądzicie o tulejowanych cylindrach? i ile mógłby kosztować dobry szlif? Bo ja dawałem 20 - 40zł ale do starszych motorków i nie wiem na jaką kwotę się przygotować. Edytowane 24 Grudnia 2008 przez komar50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Góra 100zł - koło mnie na wichurze 60-80zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.