Skocz do zawartości

Kawasaki KMX Potrzebana pomoc


komar50
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moim Kawasaki KMX 125 z 2001r i proszę was o pomoc bo nie wiem co robić.

Jeśli jest zimna pali po kilku kopnięciach bez gazu lecz na ssaniu.

Na ciepło pali na dotyk, bez gazu tak że można ją zapalić ręką i pięknie trzyma wolne obroty!

Problem występuje w chwili jak ostrzej odkręcę manetkę-silnik się dusi i gaśnie.

Jest tak na luzie jak i na biegu, trudno jest ruszyć, trzeba po trochu szarpać manetką dokrawając gaz aż do 5 tysięcy obrotów a potem reaguje na gaz normalnie i wkręca się bez problemu na niecałe 12 tysięcy!

Jest całkiem odblokowana i nie ma czujnika bocznej stopki.

Z góry dziękuje za pomoc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zalewa ci świece?? Ja miałem podobnie w MTX ale po dodaniu gazu zalewało świece bo dolałem za dużo oleju do benzyny. Spróbuj świece wymienić może to pomoże, u mnie pomogło.

Kamsel a dlaczego niby mechanika ogólna a nie 2T ?? To chyba bardziej do 2T pasuje a nie do ogólnej jeśli już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być to ponieważ kilka dni temu kupiłem motor z takom właśnie wadą i mówił że dolewa bezpośrednio do benzyny oleju bo nie wierzy w całe dozowniki bo raz mu się silnik zatarł bo dozownik się zatkał. Wytłumaczył mi że to jest przyczyna elektryki ale wolałem się zapytać przed oddaniem do mechanika ponieważ może to być jakaś błahostka. Mam nadzieje że poskutkuje.

Ale jeśli ktoś zna jakieś inne powody dlaczego moto się tak zachowuje to proszę pisać :biggrin:

Edytowane przez komar50
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja także nie wieże w dozowniki bo przez to o mało nie zatarłem SUZUKI TS 50 która miałem wcześniej. W MTXe którego mam teraz tez to wymontowałem. Według mnie bezpieczniej raz na jakiś czas zatankować nawet pod ten korek niż się bać o silnik. Jeśli chcesz korzystać z dozownika to rozbierz cały układ i go przeczyść, zbiornik,przewody i sam dozownik no i potem gaźnik i filtr. Ale jak chcesz sam mieszać benzynę z olejem to wymontuj wszystko od układu dozującego, dozownik (jak możesz zatkaj to miejsce z którego był napędzany, a jak nie to go tam zostaw i zatkaj jego wylot i wlot). Przede wszystkim zatkaj to miejsce gdzie dozownik wprowadza olej do silnika(to musi być gdzieś pomiędzy gaźnikiem a cylindrem). Zrób to wszystko i wymień tez świece jak mówiłem(ja nie mam pojęcia jaką ma mieć ciepłotę) i jak będzie nadal coś nie tak pisz, a jak ok to tez się pochwal ;] Jak byś miał jakieś pytania to pisz śmiało, ...pomożemy.

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to nie jest z powodu braku kompresji ponieważ niesamowicie pięknie trzyma wolne obroty a mocy ma co niemiara. Gdy włącza się na obrotach zawór KIPS to dosłownie stawia na tylne koło.

Warto także dodać że bardzo szybko wkręca się na obroty i idzie 135km\h :crossy:

Oczywiście jeżeli możne powiedzieć że się pięknie wkręca z 5 tyś do 12 tyś obrotów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

(pod siedzeniem musisz odkrecic osłone filtra -duzo śrobek;p)

Dokladnie 4... Wystarczy sciagnąć siedzenie odkrecic 4 sruby dekla filtra i go wyciagnąć.

 

 

Edytowane przez Pawik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przerażony, nie sądziłem że to może być coś takiego. Może nie okaże się to całkowita lipa. Ja nie eksploatuje motorów na co dzień tylko na weekendy a w wakacje trochę intensywniej. Jak pozbęde się tej usterki to bęe cały w skowronkach. Czyli tak wezmę wyczyszczę gaźnik i filtr powietrza, spróbuje wymienić świece, Przeczyszcze dozownik olejui sprawdze membrame.

Mam nadzieję że pomoże a jak nie to będę musiał oddać go do mechanika i wyjdę na tym jak Zawłocki na mydle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odkryłem nową wskazówkę! To prawdopodobnie jest elektryka ponieważ kiedy motorek wkręcam na obroty światła zaczynają przerywać i słabnąć. Najjaśniejsze światła są na wolnych obrotach. Dzieje się tak z akumulatorem jak i bez niego. Może ktoś teraz będzie mógł precyzyjniej odpowiedzieć co mu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nikt już mi nie może pomóc? Wiem że za to się nie płaci i że nie każdemu się chce, ale nie piszecie na darmo! Mam problem z motorem i co? Nie ma takich co by się na tym znali? Jeszcze raz proszę o pomoc....

Edytowane przez komar50
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...