Skocz do zawartości

Kawasaki VN 1500 Nomad


Kazek_dkw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odpaliłem Vn1500 Vulkan Nomad zrobiłem parenascie metrów

po jakiejś chwili zaobserwowałem kontrolka oleju świeci .

Sprawdziłem poziom oleju był stan odpaliłem na moment jeszcze raz ale kontrolka nie zgasła . Pomyślałem iz to czujnik pad lecz po chwili było słyszalne klekotanie

Co mogło się stać ? :banghead:

Czy ktoś miał podobny problem ?

Czyżby tak sobie pompa padła? lub napęd pompy

A klekotanie chyba spowodowane brakiem ciśnienia na chydrałlice zaworowej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy był wymieniany ostatnio olej w silniku i filtr oleju ?

 

 

 

Wymiany filtrów i olei oraz poziomu to bardzo pilnuje

Nakręciłem tym motocyklem 15500 mil to zbyt wiele aby nie pamiętać

 

Ale dzięki za sugestie :notworthy:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to że w silniku po lewej stronie pod korkiem jest sprężyna i siatka, jak zamontuje się odwrotnie to będzie taki efekt lub kilka razy spotkałem się z nie drożnym filtrem oleju (po uruchomieniu silnika lampka ciśnienia oleju nie gasła przez 3x 10sekund) po założeniu drugiego filtra było dobrze. Nawet w VN1500 tak miałem - z filtrem nie oryginalnym.

Jeśli to jest dobrze to niestety pozostaje sprawdzić pompę olejową jakie ciśnienie oleju daje.

Gdzieś powinienem mieć service manuala - jak coś mogę

sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to że w silniku po lewej stronie pod korkiem jest sprężyna i siatka, jak zamontuje się odwrotnie to będzie taki efekt lub kilka razy spotkałem się z nie drożnym filtrem oleju (po uruchomieniu silnika lampka ciśnienia oleju nie gasła przez 3x 10sekund) po założeniu drugiego filtra było dobrze. Nawet w VN1500 tak miałem - z filtrem nie oryginalnym.

Jeśli to jest dobrze to niestety pozostaje sprawdzić pompę olejową jakie ciśnienie oleju daje.

Gdzieś powinienem mieć service manuala - jak coś mogę

sprawdzić.

 

 

Czy by była taka możliwość aby napęd pompy padła

 

Jest tam z two żywa zębatka napędowa

Czyżby zęby straciła ??

Na razie tylko tak polemizuje ,jutro jak znajdę chwile czasu spuszczę olej

i sie okaże co tam w oleju

Ale w tej chwili zabiłeś mi ćwieka z filtrem siatkowym lecz od ostatniej wymiany zrobiłem tych

km i było o.k

A tu ledwo odpaliłem i po czasie zauważyłem ze kontrolka świeci ??

Pomyślałem początkowo ze czujnik padł , lecz pojawiło sie klekotanie

myślę ze to zawory :eek: brak ciśnienia na regulatorach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy by była taka możliwość aby napęd pompy padła

 

Jest tam z two żywa zębatka napędowa

Czyżby zęby straciła ??

Na razie tylko tak polemizuje ,jutro jak znajdę chwile czasu spuszczę olej

i sie okaże co tam w oleju

Ale w tej chwili zabiłeś mi ćwieka z filtrem siatkowym lecz od ostatniej wymiany zrobiłem tych

km i było o.k

A tu ledwo odpaliłem i po czasie zauważyłem ze kontrolka świeci ??

Pomyślałem początkowo ze czujnik padł , lecz pojawiło sie klekotanie

myślę ze to zawory :eek: brak ciśnienia na regulatorach

 

 

Witam!!!

Dziś spuściłem olej z silnika !!!!

Brak jakich kol wiek drobin czy opiłków .

Myślę ze nie jest tragicznie nadal stawiam na napęd pompy

Ze to zębatka napędowa padła , ale czy na pewno?

Jeszcze mam pytanie czy jest możliwe ze kupiłem badziewie filter który by sam się zatkał ?

Zwłaszcza ze nie zrobiłem wiele kilometrów na nim do 2000 km

A hałas w postaci klekotania to chyba był spowodowany brakiem ciśnienia na regulatorach

No teraz czeka mnie zdjęcie dekla i zobaczymy co z napędem ??? :banghead:

 

 

Witam!!!

Dziś spuściłem olej z silnika !!!!

Brak jakich kol wiek drobin czy opiłków .

Myślę ze nie jest tragicznie nadal stawiam na napęd pompy

Ze to zębatka napędowa padła , ale czy na pewno?

Jeszcze mam pytanie czy jest możliwe ze kupiłem badziewie filter który by sam się zatkał ?

Zwłaszcza ze nie zrobiłem wiele kilometrów na nim do 2000 km

A hałas w postaci klekotania to chyba był spowodowany brakiem ciśnienia na regulatorach

No teraz czeka mnie zdjęcie dekla i zobaczymy co z napędem ??? :banghead:

 

 

No witam z powrotem!!

Właśnie rozebrałem . I tak jak myślałem Koło napędowe pompy!!!!

Ale nie straciło zębów lecz pękło na pół,również były stare oznaki pęknięcia.

Prędzej czy później stało by to sie .

Więc jak macie taki motocykl to warto sprawdzić jak to koło wygląda ,aby nie rozczarować sie na

trasie jak będzie już za późno .

Na razie jak co to dam jeszcze znać jak to dalej po robocie :icon_exclaim:

 

A tak na marginesie fajna strona POLECAM

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...us-1999/o/m4429

Edytowane przez Kazek_dkw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 lata później...

witam , chcialbym ponowic temat zembatki napedu pompy oleju w vn 1500 . czy ktos z Was przerabial cos takiego ostatnio? oryginalna plastikowa stacila zemby . chce zamontowac metalowa ale gdzie ja kupic . ten namiar u kolegi powyzej z usa nie odpowiada , po za tym to 2009 rok :blush: bylbym wdzieczny za jakies info. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...