Kazek_dkw Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Odpaliłem Vn1500 Vulkan Nomad zrobiłem parenascie metrów po jakiejś chwili zaobserwowałem kontrolka oleju świeci . Sprawdziłem poziom oleju był stan odpaliłem na moment jeszcze raz ale kontrolka nie zgasła . Pomyślałem iz to czujnik pad lecz po chwili było słyszalne klekotanie Co mogło się stać ? :banghead: Czy ktoś miał podobny problem ? Czyżby tak sobie pompa padła? lub napęd pompy A klekotanie chyba spowodowane brakiem ciśnienia na chydrałlice zaworowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 A czy był wymieniany ostatnio olej w silniku i filtr oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 A czy był wymieniany ostatnio olej w silniku i filtr oleju ? Wymiany filtrów i olei oraz poziomu to bardzo pilnuje Nakręciłem tym motocyklem 15500 mil to zbyt wiele aby nie pamiętać Ale dzięki za sugestie :notworthy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Chodziło mi o to że w silniku po lewej stronie pod korkiem jest sprężyna i siatka, jak zamontuje się odwrotnie to będzie taki efekt lub kilka razy spotkałem się z nie drożnym filtrem oleju (po uruchomieniu silnika lampka ciśnienia oleju nie gasła przez 3x 10sekund) po założeniu drugiego filtra było dobrze. Nawet w VN1500 tak miałem - z filtrem nie oryginalnym. Jeśli to jest dobrze to niestety pozostaje sprawdzić pompę olejową jakie ciśnienie oleju daje. Gdzieś powinienem mieć service manuala - jak coś mogę sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Chodziło mi o to że w silniku po lewej stronie pod korkiem jest sprężyna i siatka, jak zamontuje się odwrotnie to będzie taki efekt lub kilka razy spotkałem się z nie drożnym filtrem oleju (po uruchomieniu silnika lampka ciśnienia oleju nie gasła przez 3x 10sekund) po założeniu drugiego filtra było dobrze. Nawet w VN1500 tak miałem - z filtrem nie oryginalnym. Jeśli to jest dobrze to niestety pozostaje sprawdzić pompę olejową jakie ciśnienie oleju daje. Gdzieś powinienem mieć service manuala - jak coś mogę sprawdzić. Czy by była taka możliwość aby napęd pompy padła Jest tam z two żywa zębatka napędowa Czyżby zęby straciła ?? Na razie tylko tak polemizuje ,jutro jak znajdę chwile czasu spuszczę olej i sie okaże co tam w oleju Ale w tej chwili zabiłeś mi ćwieka z filtrem siatkowym lecz od ostatniej wymiany zrobiłem tych km i było o.k A tu ledwo odpaliłem i po czasie zauważyłem ze kontrolka świeci ?? Pomyślałem początkowo ze czujnik padł , lecz pojawiło sie klekotanie myślę ze to zawory :eek: brak ciśnienia na regulatorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) Czy by była taka możliwość aby napęd pompy padła Jest tam z two żywa zębatka napędowa Czyżby zęby straciła ?? Na razie tylko tak polemizuje ,jutro jak znajdę chwile czasu spuszczę olej i sie okaże co tam w oleju Ale w tej chwili zabiłeś mi ćwieka z filtrem siatkowym lecz od ostatniej wymiany zrobiłem tych km i było o.k A tu ledwo odpaliłem i po czasie zauważyłem ze kontrolka świeci ?? Pomyślałem początkowo ze czujnik padł , lecz pojawiło sie klekotanie myślę ze to zawory :eek: brak ciśnienia na regulatorach Witam!!! Dziś spuściłem olej z silnika !!!! Brak jakich kol wiek drobin czy opiłków . Myślę ze nie jest tragicznie nadal stawiam na napęd pompy Ze to zębatka napędowa padła , ale czy na pewno? Jeszcze mam pytanie czy jest możliwe ze kupiłem badziewie filter który by sam się zatkał ? Zwłaszcza ze nie zrobiłem wiele kilometrów na nim do 2000 km A hałas w postaci klekotania to chyba był spowodowany brakiem ciśnienia na regulatorach No teraz czeka mnie zdjęcie dekla i zobaczymy co z napędem ??? :banghead: Witam!!! Dziś spuściłem olej z silnika !!!! Brak jakich kol wiek drobin czy opiłków . Myślę ze nie jest tragicznie nadal stawiam na napęd pompy Ze to zębatka napędowa padła , ale czy na pewno? Jeszcze mam pytanie czy jest możliwe ze kupiłem badziewie filter który by sam się zatkał ? Zwłaszcza ze nie zrobiłem wiele kilometrów na nim do 2000 km A hałas w postaci klekotania to chyba był spowodowany brakiem ciśnienia na regulatorach No teraz czeka mnie zdjęcie dekla i zobaczymy co z napędem ??? :banghead: No witam z powrotem!! Właśnie rozebrałem . I tak jak myślałem Koło napędowe pompy!!!! Ale nie straciło zębów lecz pękło na pół,również były stare oznaki pęknięcia. Prędzej czy później stało by to sie . Więc jak macie taki motocykl to warto sprawdzić jak to koło wygląda ,aby nie rozczarować sie na trasie jak będzie już za późno . Na razie jak co to dam jeszcze znać jak to dalej po robocie :icon_exclaim: A tak na marginesie fajna strona POLECAM http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...us-1999/o/m4429 Edytowane 2 Grudnia 2008 przez Kazek_dkw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam!!! Czy kto wie gdzie taką zembatke dorobic Podaje link http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg3.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek_dkw Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam!!! Czy kto wie gdzie taką zembatke dorobic Podaje link http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg3.html http://www.vulcanier-germany.net/homepage/...tank/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rubik1969 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 witam , chcialbym ponowic temat zembatki napedu pompy oleju w vn 1500 . czy ktos z Was przerabial cos takiego ostatnio? oryginalna plastikowa stacila zemby . chce zamontowac metalowa ale gdzie ja kupic . ten namiar u kolegi powyzej z usa nie odpowiada , po za tym to 2009 rok :blush: bylbym wdzieczny za jakies info. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.