Jaro Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Witam wszystkich fanow Cr Przy przesuwaniu tylu motorka slysze dziwny stuk, w momencie gdy lapie za tyl i podnosze do gory w pozycji pionowej gdy amortyzator wyciaga sie do maksymalnej dlugosci wtedy slysze ten stuk nie wiem dokladnie skad ten dzwiek i tutaj prosba do was? Wydaje mi sie ze moze to byc cos z amortyzatorem centralnym ale nie jestem pewien bo jestem jej swiezym posiadaczem. Dobrze sie ugina i nic nie strzela jak siadam na nim tylko w momencie podnoszenia tylu. Jesli ktos mial podobny problem to bylbym wdzieczny za odpowiedz Potrzebuje do niej serwisowki, moze ktos wie gdzie moglbym sciagnac serwisowke do tego modelu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Prawdopodobnie masz już luzy na pro-linku i stąd te stuki kiedy podnosisz tył moto, postaw sprzęta na podstawce chwyć za tylne koło i ruszaj kołem do góry, jeśli wyczuwasz luzy to pro-link do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Najlepiej sprawdzić jest to w dwie osoby. Kładziesz się na ziemi patrząc na dolne mocowanie amortyzatora (tak jak mój poprzednik napisał pro-link) a pomocnik łapie za koło i próbuje ruszyć je do góry. Zobaczysz co stuka. Zestaw naprawczy prolinka będzie Cię kosztował w granicy 500 PLN więc tanio nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Po glebszej diagnozie z kolegami znalezlismy przyczyne dziwnego dzwieku. Stukanie pochodzi z gornego mocowania amortyzatora. Smieszne bylo to ze na kilka osob ktorym pokazalem problem kazdemu z nas wydawalo sie ze stuki sa z innego miejsca. Juz myslalem ze nie obejdzie sie bez rozbierania wahacza. Czy w gornym mocowaniu amortyzatora znajduje sie tuleja ktora z czasem ulega wyrobieniu i nalezy ja wymienic ? Moze ktos mial podobny problem i wie jaki jest koszt naprawy tego i czy musze wyciagac caly amortyzator? Z gory dziekuje samson & ghollum za zaintersowanie tematem Pozdrowiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 (edytowane) o ile mnie pamięć nie myli jest tam łożysko tzw SFERYCZNE które do mojej XR kosztuje w hondzie PL koło 90zł. Blokuje go pierścień który ciężko wyjąć dlatego lepiej się od razu w taki zaopatrzeć. U siebie powoli zauważam bardzo niewielki luz ale wydaje mi się że nie jest to wymiana na już. Mocowanie w ramie się nie wyrobi a jedynie pogorszy stan łożyska. identycznie jest w Twojej CR . Prolink ma większą wytrzymałość gdyż siła rozkłada się tam na kilka dzwigni. Najbardziej wyczulone jest górne i dolne mocowanie amora. Komplet naprawczy całego prolinka to koszt do 400zł np firmy ALL BALLS i to najlepiej się opłaca. Edytowane 24 Grudnia 2008 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.