o_OutSider Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Witam ! Posiadam Yamahe XT 600E z 91roku jako ze motorek ma swoje lata a w silniku nikt nie grzebał zaczęła sie tłuc korba na panewkach. Mam okazje kupić silnik w miarę umiarkowanej cenie z 96r. Model niby ten sam 3tb ale są pewne różnice w wyglądzie motocykla, chodź silniki z tego co widać na zdjęciu są identyczne to różnią się kolorami, mój jest czarny a ten srebrny.. czy oby tylko kolorami !? Ja mam taką: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1000787 A tu silnik który chce kupić: http://moto.allegro.pl/item477426868_yamah...3tb_czesci.html Z góry dzięki za pomoc =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Witam ! Posiadam Yamahe XT 600E z 91roku jako ze motorek ma swoje lata a w silniku nikt nie grzebał zaczęła sie tłuc korba na panewkach. Mam okazje kupić silnik w miarę umiarkowanej cenie z 96r. Model niby ten sam Panewek to Ty tam nie znajdziesz, tylko łożyska toczne. Wg mnie lepiej zrobić remont tego silnika co masz, niż kupować trochę nowszy, na ktorym nie wiadomo ile dłużej pojeździsz. W najgorszym wypadku będziesz musiał kupić tłok, korbę, łożyska i uszczelki oraz pogrzebać przy głowicy, a w najlepszym tylko korbę + uszczelki jeśli tłok był zmieniany, a głowica daje radę. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o_OutSider Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 (edytowane) Panewek to Ty tam nie znajdziesz, tylko łożyska toczne. Niestety nie znam sie w zupełności na tego typu silnikach, to jest mój pierwszy 4T, a że 'panewki' mówił gość w serwisie w którym byłem pytać o ten stukot. Tłok ponoć również nadaje się tylko na wymianę. Ile mniej więcej wyniesie taki remąt na oryginalnych częściach ? No i nadal podtrzymuje pierwsze pyt. Edytowane 28 Listopada 2008 przez o_OutSider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 (edytowane) W XT nie ma panewek, wszytsko na łozyskach. Kompletny tłok to ok 350 zł, łozyska na ukł. korbowy do 50zł za sztuke, jak wytłukla sie korba to nowa ~250zł, uszczelki na silnik - koło 200zł sie nastaw jak nie wiecej + robocizna jak dasz szlifowac cylinder. Za zrobienie głowicy nie mam pojecia ile mogą wziac, tego nigdy nie robiłem Jak zechcesz łancuszek rozrzadu przy okazji wymienic, to 200zł. To sa ceny co ja pamiętam , tak mniej wiecej jak zamawiałem czesci do XT wiec dokladnie sie zorientuj co i jak gdy bedziesz znał szczegoły. Jak cos zapomniałem to prosze mnie poprawić. Pozdr! A zanim rozbierzesz silnik to posprawdzaj czy nie rąbie to sprzegło przypadkiem. Luzy na zaworach sprawdzałeś? Co do roznic w silnikach -punkty mocowania do ramy sa we wszytskich rocznikach takei same. Sa tylko roznice w wyprowadzeniu ciegna sprzegła z silnika, jakies zmiany w gaźniku. O innych nie wiem wiecej. Edytowane 29 Listopada 2008 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.