rozek Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Wkońcu mechanik napisal to trzeba się słuchać :clap: :) No dobra to składam zamówienie i trzeba kurde zacząc jeździć i pokazac dzieciaczkom na skuterkach gdzie ich miejsce :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 No dobra to składam zamówienie i trzeba kurde zacząc jeździć i pokazac dzieciaczkom na skuterkach gdzie ich miejsce :twisted: :twisted: Jak śmigałem na MB80 nonstop ścigali sie ze mną kolesie z KFC, ale była jazda :clap: Co prawda nie zawsze udawało mi się wygrać ze startu...ale powyżej 60km/h zostawali w tyle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachtomasso Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Żeby wymienić uszczelniacze musisz wyjąć lagi z półek. Następnie od góry uszczelniacze powinny być zapezpieczone pierścieniem. Później od spodu lagi wykręcasz śrube (w GS400 spory ampul, w MTX też) i wyjmujesz lage z jej dolnej części, wcześniej musisz odkręcić górne nakrętki lag. Zlewasz olej, później wypadało by przelać obie części lagi rozpuszczanikiem. Wymieniasz uszelniacze, składasz, zalewasz i jeździsz :clap: Próbowałem odkręcić śrubę od dołu lagi w moim MT80 i nic. Przejrzałem forum i jest sporo na temat opornych śrub więc popróbuję. Pytanie natomiast mam takie: Jak odkręcić górne nakrętki lag. U mnie trzymają się bardzo mocno a boję sie lagi włożyć w imadło bo powyginam lub porysuje. Czy są jakieś inne sposoby ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Nakrętke górną lagi należy odkręcić przed wyjęciem lag z półek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachtomasso Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2004 Nakrętke górną lagi należy odkręcić przed wyjęciem lag z półek. Ale jestem matoł :clap: dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Ja też nie dałem rady odkręcic srób spustowych bo są za*eb*** zapieczone. Mozna by naciąc i odkręcic busiokrętem :) ale rozkręciłem od góry i chyba będzie OK. Narazie honda stoi w garazu rozebrana bez całego przodu ale tylko przyjdą oleje to składam całego i zaczynam sezon PS. Kurde okazało się ze te gumki na połączeniu rur amortyzatora tylko osłaniają uszczelniacze które są pod spodem :? Oczywiscie w komplecie który kupiłem sa tylko uszczelniacze, a ochronnych gumek juz nie :) Na szczęscie rury simsona mają taką samą średnice wiec kupie sobie simsonowe chociaz brzudsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 22 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2004 W mbxie jest opona dętkowa ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 23 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2004 Siemanko rozek . Składaj to Hondke i lecimy w trase . 8) Musisz siś skręcać bo wakacje tuż tuż . Pokażemy tym chłopaczkom na skuterkach jek się wchodzi w zakręty :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 Nie czekaj na te gumy , bo jak to w życiu pewnie ich tam nie bedzie . Musisz pomyśleć co mozna innego zrobić . Przecież nie myszą być takie ładne aby swoją funkcje pełniły a to jest najwazniejsze . :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 25 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 heh czekałem tyle czasu to poczekam jeszcze chwilke, najwyzej jak nie bedzie to sie cos pomysli PS. Ponawiam pytanie: czy w mbxie jest dętkowa opona ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachtomasso Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 U mnie w MT była dentkowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 25 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2004 tez mialem detkowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 AHa to ok, moge isc kupowac opone :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 tzn wiesz...to ze mielismy detkowe to nie znaczy ze Ty tez musisz miec...z tego co pamietam to przy zmianie kapcia, mialem zmieniona opone na bezdentkowa...radzilbym to sprawdzic czy tak jest w Twoim wypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marspeed Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Witam! Mam do Was pytanie: zakupilem MTX 80 od kolegi jednak bez zadnych papierow. Na tabliczce ma nabite HD08 jednak nie ma daty produkcji. Z uwagi na fakt ze musze wymienic tlok pierscienie i inne pierdoly w sklepach (larsson itp) podaje sie typ (RS RF R2) oraz rok prod. Ja niestety nie wiem jaki to jest typ oraz model wiec moze mi jakos pomozecie? Moto chlodzony ciecza przod tarcza tyl beben na oko polowa lat 80.Zalaczam zdjecie moto: http://www.members.lycos.co.uk/usambara/honda.jpg Dzieki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.