kalisz1980 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Poszukuję w Kaliszu lub okolicy punktu z lakierami do motocykli - z tego co szukalem to w Kaliszu nie moglem znaleźć - podobno jest w Ostrowie. Ma ktoś jakieś namiary ? Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczu86 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Yyy, a nie można użyć po prostu samochodowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Oczywiście, że są takie same.Mogą być co najwyżej kolory dedykowane dla motocykli. Szukaj mieszalni lakierów samochodowych. Sam chcesz malować, czy szukasz koloru a sprzęt oddajesz do lakiernika?? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 Problem tkwi właśnie w dopasowaniu lakieru. Znalazłem w Ostrowie firma "CSV" - specjalizuje się w lakierach do motocykli - żaden lakier samochodowy z próbników nie pasuje do mojego B6 /normalnie czerwony a w słońcu pomarańczowy – taki dziwny kolor, ale nie kameleon/ Niestety jest to lakier wodny i troche drogo wyjdzie :( ale moto jest tego warte :) Pozdrawiam Jeśli przeczyta ten temat jakiś MODERATOR to prosze o przeniesienie tematu do jakiegoś działy tech. Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor24 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 (edytowane) Problem tkwi właśnie w dopasowaniu lakieru. Znalazłem w Ostrowie firma "CSV" - specjalizuje się w lakierach do motocykli - żaden lakier samochodowy z próbników nie pasuje do mojego B6 /normalnie czerwony a w słońcu pomarańczowy – taki dziwny kolor, ale nie kameleon/ Niestety jest to lakier wodny i troche drogo wyjdzie :( ale moto jest tego warte :) Pozdrawiam Jeśli przeczyta ten temat jakiś MODERATOR to prosze o przeniesienie tematu do jakiegoś działy tech. bo to nie jest jedna warstwa lakieru a powiedzmy 4 warstwy. Jak nie znasz numerów kolorów poszczególnych warstw, to nie dojdziesz. To ma właśnie do siebie prawdziwa perła, że musisz znać skład poszczególnych warstw i kolejność ich nakładania:) żeby polakierować na kolor podobny do oryginału. pozdrawiam PS często istotny jest nawet kąt nakładania poszczególnych warstw Edytowane 22 Grudnia 2008 przez viktor24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiol1 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 (edytowane) bo to nie jest jedna warstwa lakieru a powiedzmy 4 warstwy. Jak nie znasz numerów kolorów poszczególnych warstw, to nie dojdziesz. To ma właśnie do siebie prawdziwa perła, że musisz znać skład poszczególnych warstw i kolejność ich nakładania:) żeby polakierować na kolor podobny do oryginału. pozdrawiam PS często istotny jest nawet kąt nakładania poszczególnych warstw Troche bzdury piszecie koledzy. Dobieranie lakierow to najlepiej "na oko". A efekty w przypadku perłowych i metalicznych to raczej kwestia klarlaku na wierzch (ostatnie 2 warstwy bezbarwnym). efekt czerwieni/pomarańczowy to samochodowy peugeot - "diabelska czerwień". Zakupy - polecam MOTIP - (uwaga - one rozpszczają lekko oryginalny - więc przy wprawnej ręce bez trudu zrobisz ładne przejście. Przy mieszaniu perła i metalic jest problematyczny by dobrać odpowiednią ilość "metaiczności" - a to rozjaśnia kolor. Ale w dobrej mieszalni nie ędzie z tym prblemu. We Wrocławiu na ul. Grota-roweckiego (MOTiP) ostatnio z powodzeniem dobraliśmy metalic grafit z domieszką fioletu. Całkowicie "niekatalogowy". Liczy się oko przy doborze i dokładność / pewna ręka podczas mieszania. Co do numerów - każdu odcień z czasem ciemnieje (!) lub blednie. Najważniejsze to starannie dobrać ze wzornika w mieszalni. -nr to tylko podpowiedź. Edytowane 12 Stycznia 2009 przez misiol1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.