Artur Hary Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Mam pytanie ? Posiadam ten motocykl dopiero pierwszy sezon ,zaprowadziłem go do serwisu w celu regulacji zaworów (w czasie pracy na wolnych obrotach słychać klekotanie)Wymienione zostały tak jak mnie poinformowano dwie pytki zaworowe i wyregulowane zawory, niestety silnik dalej klekocze chociaż ostatnio po zaraz po odpaleniu przez chwile chodził cicho.Proszę o poradę ponieważ na mechanice się nie znam kolega z którym jeżdżę w terenie twierdzi że są zle wyregulowane można to poprawić Drugie pytanie mam takie-również najbardziej słyszalne jest to na zimnym silniku słychać dzwonienie delikatne nie regularne prawdopodobnie jest to łańcuszek na ile jest to niebezpieczne podczas jazdy. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Po pierwsze -> http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=95103&st=80 !! Jeźeli zaworki są wyregulowane dobrze to moze klekotać jeszcze KACR (kawasaki automatic compresion relase) Czyli dekompresor. Znajduje się on na wałku wydechowym. To częsta wada w klx słyszałem o przypadkach urwania sie ich ja osobiście go wywaliłem bo mi też stukał. Co do łańcuszka, w najgorszym wypadku mozesz rozwalić silnik :D. Orginalny łańcuszek kosztuje ok 150zł więc nie jest to dużo, ja bym bez zastanawiana sie go wymienił. Ps. zarzuc jakieś foty i napisz jak ci sie moto sprawuje ale to juz w odpowiednim temacie :) Pozdrawiam! Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Hary Opublikowano 23 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Po pierwsze -> http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=95103&st=80 !! Jeźeli zaworki są wyregulowane dobrze to moze klekotać jeszcze KACR (kawasaki automatic compresion relase) Czyli dekompresor. Znajduje się on na wałku wydechowym. To częsta wada w klx słyszałem o przypadkach urwania sie ich ja osobiście go wywaliłem bo mi też stukał. Co do łańcuszka, w najgorszym wypadku mozesz rozwalić silnik :D. Orginalny łańcuszek kosztuje ok 150zł więc nie jest to dużo, ja bym bez zastanawiana sie go wymienił. Ps. zarzuc jakieś foty i napisz jak ci sie moto sprawuje ale to juz w odpowiednim temacie :) Pozdrawiam! Dzięki za podpowiedz , na pewno się tym zajmę z tego co mówił mi poprzedni właściciel rozrząd wymieniał no ale. . .Poza tym moto sprawuje się dobrze zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz czy to normalne że dość mocno przygasają światła po zdjęciu obrotów Pozdrawiam na pewno sie jeszcze odezwę to moje pierwsze enduro i wiele tematów mnie ciekawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 wymien sprezynke od dekompresatora, oryginalna kawasaki kosztuje cale 9zl i 80 gr :) Lubia sie wyciagac a co gorsza przecierac. Sprawdz tez stan lancuszka i zobacz czy sie czasami napinacz nie zacina (tez lubia sie wyrabiac). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.