Yaco Opublikowano 24 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2008 (edytowane) jacek zapytał co to jest to odpowiadamy na ile mozemy;) Yaco dobry post;) Z tym ze dodam ze przepływomierz współpracuje bezpośrednio z czujnikiem uchyłu przepustnicy. Uczono mnie w szkole ze algorytm pracy ECU najpierw łaczy w pary niektóre czujniki tak zeby pomiar był zbiorczy. Generalnie to cwana bestja ale i tak wole stary dobry gaźnik. A ja nie mam przepływomierza w mojej puszce :crossy: :crossy: Wszystko zależy od konkretnych rozwiązań i uważam, że bardzo łatwo wysnuć wiele nieprawidłowych hipotez nie mając doświadczenia z danym silnikiem. Elektroniczne zasilanie silnika to bardzo złożony system i jak wszystko ma swoje wady i zalety. Edytowane 24 Października 2008 przez Yaco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 generalnie to w tym silniczku krokowym nie ma sie co psuc :biggrin: wiekszosc przypadku wskazuje na zabrudzenie. Psuja sie silniki starszego typu te umieszczone na kanale obejsciowym przepustnicy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.