Vector Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 A nawet jeśli by podłubać przy Bylldogu, pełen układ, power, filtry to jaki przy tym silniku będzie przyrost mocy? Pewnie znikomy, tak jak wszyscy mówią albo zmiana moto albo dej na looz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 A nawet jeśli by podłubać przy Bylldogu, pełen układ, power, filtry to jaki przy tym silniku będzie przyrost mocy? Pewnie znikomy, tak jak wszyscy mówią albo zmiana moto albo dej na looz :buttrock: Pewnie od 5 do 15 KM. Ten silnik to w zasadzie lekko wzmocniony silnik XVS1100/XV1100/TR1 W porównaniu do seryjnego BT1100 różnica na pewno będzie bardzo wyraźna. Oczywiście nie ma co porównywać tuningowanego Bulldoga do GSXR 1300 czy innego monstra z silnikiem 160 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Z tego co słyszałem i czytałem to Bulldog naprawdę jest słaby. W UK widziałem go zaledwie 2 razy w ciągu prawie 4 lat a teoretycznie ten typ moto powinien być tu popularny bardzo. Widać że coś nie tak z nim skoro nie widać na ulicach. A B-King to klasa sama w sobie. Chętnie bym kupił na dojazdy do pracy. :buttrock: :buttrock: Ale zanim wsiądziesz na takowy sprzęt to chyba musisz przejść przez etap litrowych plastików albo co najmniej 750-tek co by mieć jako-takie obeznanie z tematem. :buttrock: Jak dla mnie B-King rządzi. :buttrock: Marzy mi się ale musiałbym sprzedać HD ....a na B-Kingu bym se kuku zrobił pewnie. Pewnie bym startował z 4 biegu. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshem Opublikowano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 (edytowane) Z tego co słyszałem i czytałem to Bulldog naprawdę jest słaby. W UK widziałem go zaledwie 2 razy w ciągu prawie 4 lat a teoretycznie ten typ moto powinien być tu popularny bardzo. Widać że coś nie tak z nim skoro nie widać na ulicach. A B-King to klasa sama w sobie. Chętnie bym kupił na dojazdy do pracy. :biggrin: :buttrock: Ale zanim wsiądziesz na takowy sprzęt to chyba musisz przejść przez etap litrowych plastików albo co najmniej 750-tek co by mieć jako-takie obeznanie z tematem. :biggrin: Jak dla mnie B-King rządzi. :buttrock: Marzy mi się ale musiałbym sprzedać HD ....a na B-Kingu bym se kuku zrobił pewnie. Pewnie bym startował z 4 biegu. :biggrin: Jest słaby dlatego że mało go widać w UK?? dziwnie oceniasz motocykle.Jak dla mnie dzięki temu jest bardziej unikalny. Nie pomylisz go z Banditem których jest pełno.Z tego co się dowiadywałem salonie Yamahy to jest to jedna z bardziej udanych konstrukcji, a że się nie sprzedaje w Polsce i UK tak jakby tego chcieli to co innego. U nas jak widać lepiej sprzedają się sportowe maszyny ( bo przecież tyle torów mamy i autobahnów). Co do B-Kinga to też mi się zawsze bardzo podobał. Pamiętam jeszcze prototyp i jego tylną gumę 250 szerokosci :biggrin: Edytowane 3 Listopada 2008 przez Kshem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.