Kamsel Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 (edytowane) czy mozna podwyzszyc z tyłu zawieszenie ?czy lampa od nowej dt pasowałaby do tej starszej ? bo niepodoba mi sie ta moja kwadratowa, te nowe są ładniejsze ...Jednyne rozwiązanie do skręcenie amortyzatora, pownno to dać coś na wysokości ale zmieni sie prowadzenie, zalezy ile podniesiesz. Było gdzieś o tym. Co lampy to w czym masz problem? Troche inwencji twóreczej nikomu nie zaszkodziło. Jak nie będzie pasowała w co wątpie to coś przerobisz tak aby pasowała ;) Edytowane 25 Października 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 no masz racjedzisiaj sproboje z kumplem ten zawór yvps w wydechu otworzyć, zobaczymy jak tam to z tym jest, takze chce wybebeszyć tłumik bo ma przegrody, boje sie czy niebedzie za głośny, co o tym sądzicie ... ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 no masz racjedzisiaj sproboje z kumplem ten zawór yvps w wydechu otworzyć, zobaczymy jak tam to z tym jest, takze chce wybebeszyć tłumik bo ma przegrody, boje sie czy niebedzie za głośny, co o tym sądzicie ... ?Zawór kolego zostaw w spokoju. Raz mi ktoś doradził, żeby wyregulować zawór i do dzisiaj nie moge wrócić do starych ustawień :icon_razz: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 to do końca życia mam śmigać 90km/h ? ;/ Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 no i wczoraj kombinowałem ... zawór otwarty - nieblokuje kanału. zakladam wszystko spowrotem i 90 max ... ;/ ciut lepsze przyspieszenie ...mam tez zablokowany tłumik, czy to mozliwe ze tłumik by zabierał 10km i 50km/h ? przy okazji cos sprawdziłem .. na koncu tłumika jest taka sruba ktora jest zakrecona ale sluzy ona do zlewania oleju kiedy nazbierał sie w tłumiku, odkrecilem ją, odpalilem moto i z tej dziurki zaczelo pluc duzo oleju .. to chyba coś z pierscieniami, co nie ? podkresle ze 1l w dozowniku starczy mi na 700-800km ... ;/ Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Kolego masz prawdopodobnie odcinany zaplon przy tych 90 km/h . Sam mialem dt i bylo podobnie, na wszystkich biegach oprocz 4 i 5 wkrecal sie do konca, pozniej juz tylko tyle by nie przekroczyc magicznej bariery 90kmh. Otwarty zawor to tez nie jest najlepszy pomysl, bo nie masz zadnego dolu i moto "jedzie" tylko na wysokich obrotach. Co do oliwy, to moja zjadala podobne ilosci oleju na 1tkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 to jest 2t, olej w tłumiku to normalne a to że jedzie 90 to masz zablokowany moduł Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 na wszystkich biegach oprocz 4 i 5 wkrecal sie do koncaw tym problem ze moja niekreci sie do konca na zadnym biegu, na luzie wkreci sie max do 10,5tys obr/min, podczaz jazdy ciągnie do 7,5tys wiem ze 2t ma olej w tlumiku, ale jak odpalilem moto to po 30sec mialem cale usyfione felgi i wszystko dookołaa co do pierscieni to tez podkresle ze kiedy zdjołem kolanko do widzialem ze tłok jest lekko przypalony (brązowawy) niestety dopiero kiedy kupił moto, byly wlasciciel napisał mi ze w dozowniku jest mixol, zrobilem na tym mixolu 100km zanim sie o tym dowiedzialem, odrazu zmienilem olejmoze za to mnie skarcicie ale kiedy mylem moto karcherem ciśnienie odczepiło węzyk dozownika ktory idzie do gaźnika i jechałem 1km własciwie "na czystej" ale niezauwazylem jakiegos spadku mocy, zmniejszenia oporu stawiającego przez kopke podczas odpalania ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Zawór do regulacji musisz zdjąc dekielek i ustawic na znakach... i one muszą sie pokrys jak przekrecisz kluczyk. -Zdejmij równierz tłumik i wyczysc go kretem.-filtr powietrza do czyszczenia-gażnik wownierz i do regulacji.-nowa swieca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 (edytowane) Dużo zalezy od oleju jaki zalejesz do mieszanki. Jak nelejesz mixolu to sie nie dziw ze olej sie lejie ciurkiem z tłumika (sprawdzone osobiście). A jak się kręci do takich kijowatych obrotów to może moduł masz zablokowany jak napisał enduromaster. Przytarcie sie silnika wcale nie musi znaczyc że będzie wiekszy opór może równie dobrze mieć mniejsza kompresje. Edytowane 28 Października 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Dużo zalezy od oleju jaki zalejesz do mieszanki. Jak nelejesz mixolu to sie nie dziw ze olej sie lejie ciurkiem z tłumika (sprawdzone osobiście). A jak się kręci do takich kijowatych obrotów to może moduł masz zablokowany jak napisał enduromaster. Przytarcie sie silnika wcale nie musi znaczyc że będzie wiekszy opór może równie dobrze mieć mniejsza kompresje.obecnie jest nalany bardzo dobry olej - belray za 45złchce powiedziec ze kiedy jade te blokadowe 90km/h to ta blokada zwalnia mnie do 80km/h i jest ... hmm niewiem czy to tak moge nazwać, ale czuje jak odcina zapłon, jest tak : motor przyspiesza do tych 90 i kiedy włoncza sie blokada jest takie trrrrrrrr Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 obecnie jest nalany bardzo dobry olej - belray za 45złchce powiedziec ze kiedy jade te blokadowe 90km/h to ta blokada zwalnia mnie do 80km/h i jest ... hmm niewiem czy to tak moge nazwać, ale czuje jak odcina zapłon, jest tak : motor przyspiesza do tych 90 i kiedy włoncza sie blokada jest takie trrrrrrrr No to chyba moduł, poszukaj na forum jakie są objawy zablokowanego modułu. Było napewno. A co do tego oleju to kopci ci mocno czy nie? Jak tak to może pompa podaje za dużo oleju a jak kopci tak "normalnie" to nie ma sie czym przejmowac tylko śmigac :biggrin: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 (edytowane) chłopak od ktorego kupiłem moto mowi ze moduł jest odblokowany, co do kopcenia to hmm, na ssaniu jak jest zimny to kopci ostro, kiedy sie rozgrzeje i jade ok 80km/h to pozostaje za mną mgiełka jak za simsonkiem, ale nie tak ze nic niewidać,inni kumple "motocyklisci" mówią "ale on kopci" czyli chyba niejest tak zbyt normalnie ale jak to sie mówi " dt kopci, dt czadzi, dt nigdy cie niezdradzi" one chyba zawsze kopcą ... Edytowane 28 Października 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 chłopak od ktorego kupiłem moto mowi ze moduł jest odblokowany, co do kopcenia to hmm, na ssaniu jak jest zimny to kopci ostro, kiedy sie rozgrzeje i jade ok 80km/h to pozostaje za mną mgiełka jak za simsonkiem, ale nie tak ze nic niewidać,inni kumple "motocyklisci" mówią "ale on kopci" czyli chyba niejest tak zbyt normalnie ale jak to sie mówi " dt kopci, dt czadzi, dt nigdy cie niezdradzi" one chyba zawsze kopcą ...Na zimno zawsze będzie kopciła. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 niewiem juz sam co robic ... niewiem gdzie on ma wkoncu tą blokade, niewiem czy cos zle zrobilem z tym yvps ze nic niedało czy ma gdzie indziej ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.