Skocz do zawartości

kilka pytań dot. yamahy dt 125


grebur
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy mozna podwyzszyc z tyłu zawieszenie ?

czy lampa od nowej dt pasowałaby do tej starszej ? bo niepodoba mi sie ta moja kwadratowa, te nowe są ładniejsze ...

Jednyne rozwiązanie do skręcenie amortyzatora, pownno to dać coś na wysokości ale zmieni sie prowadzenie, zalezy ile podniesiesz. Było gdzieś o tym. Co lampy to w czym masz problem? Troche inwencji twóreczej nikomu nie zaszkodziło. Jak nie będzie pasowała w co wątpie to coś przerobisz tak aby pasowała ;)

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no masz racje

dzisiaj sproboje z kumplem ten zawór yvps w wydechu otworzyć, zobaczymy jak tam to z tym jest, takze chce wybebeszyć tłumik bo ma przegrody, boje sie czy niebedzie za głośny, co o tym sądzicie ... ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no masz racje

dzisiaj sproboje z kumplem ten zawór yvps w wydechu otworzyć, zobaczymy jak tam to z tym jest, takze chce wybebeszyć tłumik bo ma przegrody, boje sie czy niebedzie za głośny, co o tym sądzicie ... ?

Zawór kolego zostaw w spokoju. Raz mi ktoś doradził, żeby wyregulować zawór i do dzisiaj nie moge wrócić do starych ustawień :icon_razz:

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wczoraj kombinowałem ... zawór otwarty - nieblokuje kanału. zakladam wszystko spowrotem i 90 max ... ;/ ciut lepsze przyspieszenie ...

mam tez zablokowany tłumik, czy to mozliwe ze tłumik by zabierał 10km i 50km/h ?

przy okazji cos sprawdziłem .. na koncu tłumika jest taka sruba ktora jest zakrecona ale sluzy ona do zlewania oleju kiedy nazbierał sie w tłumiku, odkrecilem ją, odpalilem moto i z tej dziurki zaczelo pluc duzo oleju .. to chyba coś z pierscieniami, co nie ? podkresle ze 1l w dozowniku starczy mi na 700-800km ... ;/

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego masz prawdopodobnie odcinany zaplon przy tych 90 km/h . Sam mialem dt i bylo podobnie, na wszystkich biegach oprocz 4 i 5 wkrecal sie do konca, pozniej juz tylko tyle by nie przekroczyc magicznej bariery 90kmh. Otwarty zawor to tez nie jest najlepszy pomysl, bo nie masz zadnego dolu i moto "jedzie" tylko na wysokich obrotach. Co do oliwy, to moja zjadala podobne ilosci oleju na 1tkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wszystkich biegach oprocz 4 i 5 wkrecal sie do konca

w tym problem ze moja niekreci sie do konca na zadnym biegu, na luzie wkreci sie max do 10,5tys obr/min, podczaz jazdy ciągnie do 7,5tys

wiem ze 2t ma olej w tlumiku, ale jak odpalilem moto to po 30sec mialem cale usyfione felgi i wszystko dookoła

a co do pierscieni to tez podkresle ze kiedy zdjołem kolanko do widzialem ze tłok jest lekko przypalony (brązowawy)

niestety dopiero kiedy kupił moto, byly wlasciciel napisał mi ze w dozowniku jest mixol, zrobilem na tym mixolu 100km zanim sie o tym dowiedzialem, odrazu zmienilem olej

moze za to mnie skarcicie ale kiedy mylem moto karcherem ciśnienie odczepiło węzyk dozownika ktory idzie do gaźnika i jechałem 1km własciwie "na czystej" ale niezauwazylem jakiegos spadku mocy, zmniejszenia oporu stawiającego przez kopke podczas odpalania ...

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór do regulacji musisz zdjąc dekielek i ustawic na znakach... i one muszą sie pokrys jak przekrecisz kluczyk.

 

-Zdejmij równierz tłumik i wyczysc go kretem.

-filtr powietrza do czyszczenia

-gażnik wownierz i do regulacji.

-nowa swieca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zalezy od oleju jaki zalejesz do mieszanki. Jak nelejesz mixolu to sie nie dziw ze olej sie lejie ciurkiem z tłumika (sprawdzone osobiście). A jak się kręci do takich kijowatych obrotów to może moduł masz zablokowany jak napisał enduromaster. Przytarcie sie silnika wcale nie musi znaczyc że będzie wiekszy opór może równie dobrze mieć mniejsza kompresje.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zalezy od oleju jaki zalejesz do mieszanki. Jak nelejesz mixolu to sie nie dziw ze olej sie lejie ciurkiem z tłumika (sprawdzone osobiście). A jak się kręci do takich kijowatych obrotów to może moduł masz zablokowany jak napisał enduromaster. Przytarcie sie silnika wcale nie musi znaczyc że będzie wiekszy opór może równie dobrze mieć mniejsza kompresje.

obecnie jest nalany bardzo dobry olej - belray za 45zł

chce powiedziec ze kiedy jade te blokadowe 90km/h to ta blokada zwalnia mnie do 80km/h i jest ... hmm niewiem czy to tak moge nazwać, ale czuje jak odcina zapłon, jest tak : motor przyspiesza do tych 90 i kiedy włoncza sie blokada jest takie trrrrrrrr

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie jest nalany bardzo dobry olej - belray za 45zł

chce powiedziec ze kiedy jade te blokadowe 90km/h to ta blokada zwalnia mnie do 80km/h i jest ... hmm niewiem czy to tak moge nazwać, ale czuje jak odcina zapłon, jest tak : motor przyspiesza do tych 90 i kiedy włoncza sie blokada jest takie trrrrrrrr

 

No to chyba moduł, poszukaj na forum jakie są objawy zablokowanego modułu. Było napewno. A co do tego oleju to kopci ci mocno czy nie? Jak tak to może pompa podaje za dużo oleju a jak kopci tak "normalnie" to nie ma sie czym przejmowac tylko śmigac :biggrin:

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopak od ktorego kupiłem moto mowi ze moduł jest odblokowany, co do kopcenia to hmm, na ssaniu jak jest zimny to kopci ostro, kiedy sie rozgrzeje i jade ok 80km/h to pozostaje za mną mgiełka jak za simsonkiem, ale nie tak ze nic niewidać,

inni kumple "motocyklisci" mówią "ale on kopci" czyli chyba niejest tak zbyt normalnie ale jak to sie mówi " dt kopci, dt czadzi, dt nigdy cie niezdradzi" one chyba zawsze kopcą ...

Edytowane przez grebur

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopak od ktorego kupiłem moto mowi ze moduł jest odblokowany, co do kopcenia to hmm, na ssaniu jak jest zimny to kopci ostro, kiedy sie rozgrzeje i jade ok 80km/h to pozostaje za mną mgiełka jak za simsonkiem, ale nie tak ze nic niewidać,

inni kumple "motocyklisci" mówią "ale on kopci" czyli chyba niejest tak zbyt normalnie ale jak to sie mówi " dt kopci, dt czadzi, dt nigdy cie niezdradzi" one chyba zawsze kopcą ...

Na zimno zawsze będzie kopciła.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem juz sam co robic ... niewiem gdzie on ma wkoncu tą blokade, niewiem czy cos zle zrobilem z tym yvps ze nic niedało czy ma gdzie indziej ...

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...