xxxtomus Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Witam wszystkichmam problem z ukladem zaplonowym w moim motocyklu jest to Moto Guzzi V65 stwierdzilem przebicia na cewkach i przewodach wysokiego napiecia jest to klsasyczny dwucylindrowy silnik V2. zaplon jest iskrownikowy podwojny odzielny do kazdego cylindra (bez rozdzielacza). Chcialem udoskonalic go stosujac ogolno dostepne moduly firmy digitech ale dalej pozostaje mi uklad przerywaczy ze swoimi wadami (poza tym pozostaja uszkodzone cewki ktore tez trzeba wymienic pomyslalem ze warto isc dalej i wyeliminowac przerywacze. Mam troche czesci elekronicznych z rozbiurki samochodow np. moduly zaplonowe APE 05 od poloneza Jakieo rodzaju musi byc czujnik ktory wyzwoli impuls bo orginalny odpada(jest za duzy problemy z montarzem moze czujnik indukcyjny zblizeniowy) chcialbym to zamontowac na walku rozrzadu w miejscu przerywacza zeby wykorzystac odsirodkowy regulator konta wyprzedzenia zaplonu maks. obroty silnika to 7tys.Prosze o jakies wskazowki oraz porady czym sie mam kierowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Poszukaj po warsztatach impulsatorów od jakiejś japonii. Może nawet znajdziesz z blachą do zamocowania. Ja kiedyś tak znalazłem..... Sorki, ale nic lepszego nie przyszło mi do głowy.. Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.