TDragon Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Pod głowice powinna iść jakaś mocna uszczelka. Na przykład powlekana.Ja u siebie w DR 125 miałem zrobione to na aluminiową potrójną uszczelke i silikon czerwony. Tak też złożyłem spowrotem i jest bardzo dobrze.Sam silikon pod głowice to nie bardzo. Zawsze można z cienkiego alu wyciąć taką uszczele. Dokupić też można, ale to jakieś 40zł wzwyż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 ale ze mnie gapa. az z ciekawosci wyszedlem na dwor zobaczyc jak to wyglada. glowica jest osadzona na jakiejs uszczelce (bo jej nie widac) a pokrywa glowicy jest na silikoniew sumie nie musze ruszac glowicy zeby sprawdzic stan lancuszka, zebatki i do regulacji zaworow. wg manuala po sciagnieciu glowicy zobacze tylko stan zaworow i tloka - co mi nie jest potrzebnew takim razie czy pokrywa glowicy moze byc osadzona na silikonie?pozdro doznalem szoku! zadzwonilem do autoryzowanego dealera motorow suzuki i zapytalem o membrane. cena to 340zl! chyba bede szukac calego uzywanego gaznika albo sprobuje zakleic jakos te dziurki. jak myslicie, da sie jakos to skleic? bo nie usmiecha mi sie kupowac samej membranypozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Cienkie wstawki z jakieś gumy na klej i prowizorycznie może będzie chodzić, teraz jak jest popękane to naprawde silnika nie wyregulujesz.Co do ceny to jest chora naprawde.Jak nie to szukaj gaźnika używanego ze sprawną membraną. Żeby sprawdzić stań łańcuszka, zębatki wałka i dźwigienek musisz sciągnać pokrywe zaworową, a żeby wyregulowac luzy musisz odkręcić zaślepki na pokrywie zaworowej. Tylko w gre wchodzi klucz oczkowy 17mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 uszkodzona membrana powoduje tylko skoki obrotow. czasami sam wskoczy na 4k obr i nie chce spadac. zeby je zbic trzeba przegazowac az do 6-7k obr i wtedy mu przechodzi na chwilke. jak tylko bede miec szczelinomierz to wyreguluje zawory i przy okazji popatrze na zebatki walka i lancuszek rozrzadu. dzieki za podpowiedzi. odezwe sie jak cos zrobie z gaznikiem albo z zaworamipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.