Skocz do zawartości

REX 125


rex125
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do japońskich motocykli jest dokumentacja, a do tych nie ma i taki luz się ustawia.

Nie ma czy ty nie masz. W instrukcji do mojego wszystkie podstawowe dane są. A jeśli chodzi o zawory to u mnie byś zrobił 100% błąd ustawiając je na "oko". Co do podręczników serwisowych to jeśli się nie mylę w normalnym obiegu są one niedostępne bez względu na markę. Jeśli już jakieś są, to są opracowania osób trzecich i to też tylko w przypadku popularnych/masowych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szanowni bracia harlejowcy :icon_mrgreen: wszystko jest okej, m oj chopperek smiga jak szwajcarski zegarek, okazalo sie ze puscil zamek od zaworu ssacego. Wymienilem caly zawór - koszt 30 zł. Serdecznie dziekuje za rady!

dodam tylko ze kupilem go z tym uskzodzenie za 1450 zł (podobno mial byc slilnik zepsuty) a teraz wart jest 4 000 zł :flesje:) POZDRAWIAM!!

 

a i jeszcze jeedno :crossy: czym można wypolerować żeberka cylindra?

 

 

PS: to nie chińczyk ani Japończyk tylko produkcji tajwańskiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czy ty nie masz. W instrukcji do mojego wszystkie podstawowe dane są. A jeśli chodzi o zawory to u mnie byś zrobił 100% błąd ustawiając je na "oko". Co do podręczników serwisowych to jeśli się nie mylę w normalnym obiegu są one niedostępne bez względu na markę. Jeśli już jakieś są, to są opracowania osób trzecich i to też tylko w przypadku popularnych/masowych modeli.

 

Podstawowe może, a masz pasowanie cylindra z tłokiem czy łożyska wału lub skrzyni biegów? Bo wątpię. A ja takie dane jestem w stanie uzyskać do swoich i innych motocykli japońskich. Poza tym ja nie ustawiam nic "na oko", od tego mam szczelinomierze i serwisówki.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz pasowanie cylindra z tłokiem czy łożyska wału lub skrzyni biegów? Bo wątpię. A ja takie dane jestem w stanie uzyskać do swoich i innych motocykli japońskich. Poza tym ja nie ustawiam nic "na oko", od tego mam szczelinomierze i serwisówki.

A po co Panu pasowania? W chińskich motocyklach po co robić jakiegoś szlifa? Regeneracja kosztuje tyle co nowe części to z ekonomicznego punktu widzenia się tego nie robi.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...