Skocz do zawartości

REX 125


rex125
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Kupiłem REX Chopper / Kreidler 125, 2000r. Mam problem ponieważ nie chce odpalić. Rozrusznik ładnie kręci, iskra jest, paliwo dostaje. Nie chce odpalić ani z kopki, ani na popych. Czasami jak gdyby się odzywa ale to tylko pojedyncze dźwięki. Po wykręceniu świecy okazało się, że kompresja jest słaba. Gdy próbuje odpalić na popych to gdy puszczę gaz odzywają się prawdopodobnie zawory (metaliczne „tyrkanie”). Proszę o pomoc. Może ktoś ma instrukcję obsługi do tego choppera, lub ktoś wie jakiej produkcji jest ten chopper. Bo na pewno nie jest to tej firmy co produkuje rexy skutery. Z góry dziękuje. POZDRAWIAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowałeś to odpalał, czy od początku tak ma?

Aby ustawić zawory nie musisz ściągać całej głowicy, tylko kopułkę dłowicy. Jak tego nigdy nie robiłeś i nie za bardzo wiesz na czym to polega to daj komuś kto się zna. Trzeba zdemontować te chromowane osłony po bokach nad cylindrem. Póżniej zdejmujesz kopułkę głowicy i masz dostęp do zaworków.

Jak wykręcasz świece po długim odpalaniu to są mokre czy suche?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza po drodze od gaźnika do cylindra(częsta usterka w "chińczykach")... kompresję możesz sprawdzić paluchem. Tu są filmy dla Royal Enfielda ale zasada jest ta sama. W 4 filmie jest procedura postępowania gdy moto nie chce odpalić.

 

http://video.google.com/videosearch?q=roya...0shooting&emb=0

Edytowane przez herrmannek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza po drodze od gaźnika do cylindra(częsta usterka w "chińczykach")... kompresję możesz sprawdzić paluchem. Tu są filmy dla Royal Enfielda ale zasada jest ta sama. W 4 filmie jest procedura postępowania gdy moto nie chce odpalić.

 

http://video.google.com/videosearch?q=roya...0shooting&emb=0

 

Paluchem to sobie można w dupie pogrzebać a nie kompresję sprawdzać, od tego są manometry.

 

Żeby się do zaworów dostać musisz zdjąć ten chromolony badziew na głowicy i tam powinna być albo pokrywa, albo dwie pokrywki do regulacji.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, daj fotki całego motorka wtedy będziemy mogli poszukać jakiegoś klona i dokumentacji jakiejś do niego. To wygląda jak w zasadzie wszystko, np. Daelim 125.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na ch... olere dokumentacja, ustaw mu luz 0,1 ssący i 0,12 wydechowy, we wszystkich chińskich pierdzikółkach to działa :bigrazz: Aczkolwiek najpierw zmierz kompresję.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na ch... olere dokumentacja, ustaw mu luz 0,1 ssący i 0,12 wydechowy, we wszystkich chińskich pierdzikółkach to działa :buttrock: Aczkolwiek najpierw zmierz kompresję.

 

Jeśli tak podchodzisz do serwisu to nie dziwne że motorki się psują i nie wystawia to dużej oceny serwisowi w Piasecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na ch... olere dokumentacja, ustaw mu luz 0,1 ssący i 0,12 wydechowy, we wszystkich chińskich pierdzikółkach to działa :clap: Aczkolwiek najpierw zmierz kompresję.

 

No to równie dobrze można powiedzieć po grzyba wywalać kasę na jakiś manamanamananometr skoro można sprawdzić kompresję paluchem. Tym samym co do grzebania w dupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe:D kompresja jest ale słaba... :icon_rolleyes: okazalo sie ze jeden zawór trzeba zrobic... zawiozlem go do regeneracji i zrobili mi za 30 zł. Dzisiaj skręcam i bedzie dzialal na 100%. DZIEKI ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI! taki sam chopperek jest na allegro

 

 

|_> http://allegro.pl/item438920092_rex_chopper_125.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak podchodzisz do serwisu to nie dziwne że motorki się psują i nie wystawia to dużej oceny serwisowi w Piasecznie.

 

Do japońskich motocykli jest dokumentacja, a do tych nie ma i taki luz się ustawia. Poczytaj sobie o mnie zanim zaczniesz głupoty pisać.

 

No to równie dobrze można powiedzieć po grzyba wywalać kasę na jakiś manamanamananometr skoro można sprawdzić kompresję paluchem. Tym samym co do grzebania w dupie.

 

Twoja ignorancja smuci.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...