rex125 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witam! Kupiłem REX Chopper / Kreidler 125, 2000r. Mam problem ponieważ nie chce odpalić. Rozrusznik ładnie kręci, iskra jest, paliwo dostaje. Nie chce odpalić ani z kopki, ani na popych. Czasami jak gdyby się odzywa ale to tylko pojedyncze dźwięki. Po wykręceniu świecy okazało się, że kompresja jest słaba. Gdy próbuje odpalić na popych to gdy puszczę gaz odzywają się prawdopodobnie zawory (metaliczne „tyrkanie”). Proszę o pomoc. Może ktoś ma instrukcję obsługi do tego choppera, lub ktoś wie jakiej produkcji jest ten chopper. Bo na pewno nie jest to tej firmy co produkuje rexy skutery. Z góry dziękuje. POZDRAWIAM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 A zawory ziomalu to ustawiłeś? A poza tym to nie zdziwił bym się jakby stracił kompresję :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex125 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 A to trzeba odkręcać głowice żeby ustawić zawory? Bo ja jestem zielony w tych sprawach :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Zapewne nie, ale nie widziałem tego kukuruźnika na żywo to ci nie powiem. Poka jakieś foty lepiej. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex125 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) wiec to wygląda tak:D1234 Edytowane 14 Września 2008 przez rex125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Jak kupowałeś to odpalał, czy od początku tak ma?Aby ustawić zawory nie musisz ściągać całej głowicy, tylko kopułkę dłowicy. Jak tego nigdy nie robiłeś i nie za bardzo wiesz na czym to polega to daj komuś kto się zna. Trzeba zdemontować te chromowane osłony po bokach nad cylindrem. Póżniej zdejmujesz kopułkę głowicy i masz dostęp do zaworków.Jak wykręcasz świece po długim odpalaniu to są mokre czy suche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrmannek Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza po drodze od gaźnika do cylindra(częsta usterka w "chińczykach")... kompresję możesz sprawdzić paluchem. Tu są filmy dla Royal Enfielda ale zasada jest ta sama. W 4 filmie jest procedura postępowania gdy moto nie chce odpalić. http://video.google.com/videosearch?q=roya...0shooting&emb=0 Edytowane 15 Września 2008 przez herrmannek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza po drodze od gaźnika do cylindra(częsta usterka w "chińczykach")... kompresję możesz sprawdzić paluchem. Tu są filmy dla Royal Enfielda ale zasada jest ta sama. W 4 filmie jest procedura postępowania gdy moto nie chce odpalić. http://video.google.com/videosearch?q=roya...0shooting&emb=0 Paluchem to sobie można w dupie pogrzebać a nie kompresję sprawdzać, od tego są manometry. Żeby się do zaworów dostać musisz zdjąć ten chromolony badziew na głowicy i tam powinna być albo pokrywa, albo dwie pokrywki do regulacji. Edytowane 15 Września 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrmannek Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Paluchem to sobie można w dupie pogrzebać a nie kompresję sprawdzać, od tego są manometry.A widzisz... takie nic a tyle zastosowań... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Kurcze, daj fotki całego motorka wtedy będziemy mogli poszukać jakiegoś klona i dokumentacji jakiejś do niego. To wygląda jak w zasadzie wszystko, np. Daelim 125. Edytowane 15 Września 2008 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A na ch... olere dokumentacja, ustaw mu luz 0,1 ssący i 0,12 wydechowy, we wszystkich chińskich pierdzikółkach to działa :bigrazz: Aczkolwiek najpierw zmierz kompresję. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu111 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A na ch... olere dokumentacja, ustaw mu luz 0,1 ssący i 0,12 wydechowy, we wszystkich chińskich pierdzikółkach to działa :buttrock: Aczkolwiek najpierw zmierz kompresję. Jeśli tak podchodzisz do serwisu to nie dziwne że motorki się psują i nie wystawia to dużej oceny serwisowi w Piasecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A na ch... olere dokumentacja, ustaw mu luz 0,1 ssący i 0,12 wydechowy, we wszystkich chińskich pierdzikółkach to działa :clap: Aczkolwiek najpierw zmierz kompresję. No to równie dobrze można powiedzieć po grzyba wywalać kasę na jakiś manamanamananometr skoro można sprawdzić kompresję paluchem. Tym samym co do grzebania w dupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex125 Opublikowano 17 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 hehe:D kompresja jest ale słaba... :icon_rolleyes: okazalo sie ze jeden zawór trzeba zrobic... zawiozlem go do regeneracji i zrobili mi za 30 zł. Dzisiaj skręcam i bedzie dzialal na 100%. DZIEKI ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI! taki sam chopperek jest na allegro |_> http://allegro.pl/item438920092_rex_chopper_125.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 (edytowane) Jeśli tak podchodzisz do serwisu to nie dziwne że motorki się psują i nie wystawia to dużej oceny serwisowi w Piasecznie. Do japońskich motocykli jest dokumentacja, a do tych nie ma i taki luz się ustawia. Poczytaj sobie o mnie zanim zaczniesz głupoty pisać. No to równie dobrze można powiedzieć po grzyba wywalać kasę na jakiś manamanamananometr skoro można sprawdzić kompresję paluchem. Tym samym co do grzebania w dupie. Twoja ignorancja smuci. Edytowane 17 Września 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.