krzag Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 a moze poprostu dwojki nie potrafil wrzucic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DEALER Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ciekawe, czy jestes w rownie rozbrajajacy sposob szczery w momencie, gdy sprzedajesz swoja padline. Kolego PKW wszystkie dotychczasowe motocykle sprzedałem znajomym i to oni nagabywali mnie do sprzedaży. Co ciekawe dalej są moimi znajomymi - zatem chyba nie trafiłeś-poza tym życzę Ci,żeby Twój motocykl nie był w gorszym stanie......uwielbiam te stereotypy - nie mam BMW, nie jeżdżę po amfetaminie i wbrew pozorom nawet nie mam dresu.......w każdym razie jeśli wykreowałes sobie mój portret psychologiczny to chyba trochę pudło..... :wink: SPAJDI poproszę o definicję "prawdziwego motocyklisty"...... bo trochę mnie to ciekawi :cool: Cóż, muszę jeszcze stwierdzić, ze F4 zostało kupione głównie do katowania, ma przerobiony układ smarowania (przegroda w misce olejowej, odwrócony smok) klatka na silnik większa zębatka z tyłu itd.Sprzet jest serwisowany co 5tyś km, olej z filtrem co 2000km i wytrzymuje drugi sezon.....Kupiłem ją głównie do wygłupów, w więszości używam jej na zamkniętym terenie....W czerwcu była mierzona kompresja i wg.mechaników wszystko było ok. A jeśli nawet padnie silnik zawsze można kupic drugi, wyremontować itp. Jest sens rozpaczać z tego tytułu? Poza tym, gdybym miał kultowy motocykl (CBX1000, Kawa Z1300, pierwszego GSXR750, NR750, R7 itp) na pewno pierwszy bym sugerował doprowadzanie do stanu oryginalnego i idealnego, ale powiedzmy sobie szczerze: takie sprzęty jak GS500E, moje F4,itp zostały wyprodukowane w takiej ilości egzemplarzy,ze zawsze znajdzie się ktoś z ładniejszą sztuką....a jeśli chłopak chce sobie sprawdzić prędkość maksymalną na jedynce i raz na jakiś czas pociągnie do odciny na rozgrzanym silniku, wyregulowanych zaworach i swieżym oleju nic nie ma prawa się stać...... Pozdrawiam, nieprawdziwy motocyklista :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Z tego co pamietam, moja GSina osiagala 100km/h pod czerwonym polem... ale drugiego biegu...Bez modyfikacji w napedzie wydaje mi sie to malo prawdopodobne... Lub moje granice litosci dla silnika sa tak dalece wysrubowane... :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spajdi Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Nie mówię, że jesteś nie prawdziwym motocyklistą, nie skierowałem tego do Ciebie to była wypowiedz ogólna... Chodzi mi o to, że nie wszystkich jak Ciebie stać na xx motocykli i niektórzy jednak wolą szanować swoje maszyny i nie przekręcać silnika w zakres w którym on już i tak nie ciągnie i to jest największy absurd bo jak ktoś chce uzyskać najlepsze przyspieszenia czyli wykorzystać to co drzemie w moto to nie kręci GS'a do 12 tyś. tylko do 9,5 bo później moto po prostu nie ma siły tylko głośniej wyje :icon_eek: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DEALER Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 niektórzy jednak wolą szanować swoje maszyny i nie przekręcać silnika w zakres w którym on już i tak nie ciągnie i to jest największy absurd bo jak ktoś chce uzyskać najlepsze przyspieszenia czyli wykorzystać to co drzemie w moto to nie kręci GS'a do 12 tyś. tylko do 9,5 bo później moto po prostu nie ma siły tylko głośniej wyje :icon_mrgreen: Pozdro dokładnie, wykorzystanie silnika jest najbardziej efektywne jeśli poruszamy się w zakresie obrotów pomiędzy maksymalnym momentem obrotowym, a maksymalmą mocą. :buttrock: Podobnie jest z TLą, która powyżej 8-8.5tyś obrotów generuje raczej tylko hałas i wzrost paliwa..... Swoją drogą ciekawe, czy w/w GS miał modyfikowane przełożenia.....no i jakie były zyski...Jesli zwiększyła mu się prędkość maksymalna, to teoretycznie powinno pogorszyć się przyspieszenie i elastyczność......hej, miała być relacja z jazdy.... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.