Priest666 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Popieram Unix'a ... Tak samo liczyłem na jakąś ofertę w stylu xv535, a tu dupa. Virago jest motocyklem zarąbiście wytrzymałym, prostym w obsłudze, a jak by do tego wtrysk doszedł.. to już totalna baja.. No, ale lepiej robić pojemności coraz większe, co by więcej paliwa żarły i coraz więcej trzeba było bulić za wache. Jeszcze jakiś czas temu pojemności rzędu 1800 to był szok szok.. oh ah.. Teraz mało kto się AŻ TAK zachwyca. Wszystko to idzie w jakimś dziwnym kierunku. Jedyny motocykl (z nowych modeli), który ewentualnie bym brał pod uwagę.. to Cross Bones HD .. W Polsce do dostania za ponad 60 kafli.. za oceanem o połowę mniej. No ale takie są realia naszego posranego kraju. Reszta bajków jest prawdę powiedziawszy jak z puchy. Wszyscy szukają jakiegoś nowego rozwiązania, jakiejś nowej rewelacyjnej linii motocykla, a wychodzi z tego jeden wielki szit. Zamiast kurcze zastanowić się nad klasyczną linią, klasycznymi rozwiązaniami, to łączą kosmologię z estetyką wizualną .. i w gruncie rzeczy wychodzi nie wiadomo co. Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Mi się nawet podoba. Nie jest może jakiś super-rewelacyjny ale urzekła mnie jego linia. Co do rosnącej pojemności... DS 1100 pali mniej więcej tyle samo co moja XV750 :bigrazz: Więc to nie jest do końca tak, że duża pojemność to od razu spalanie z kosmosu. Tak niestety jest, że w USA moda idzie w taką a nie inną stronę. Tam mają rozwiniętą gałąź customów, które to właśnie częstokroć zachowują linię klasycznego choppera. Cytuj :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 ale ja tam wole cos z kardanem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz S. Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Taki sobie.Żadnej rewelacji w nim nie widzę.Czarna lampa i felgi.Nie bardzo w moim guście. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampimar Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 to mi wyglada bardzo podobnie do kawy vn900 custom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżyk Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 A mnie się podoba, szczególnie wersja tourer :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 http://www.yamaha-motor.es/Images/2009-XVS...cm44-265383.jpg Jedyne co w tym sprzęcie ciekawego to.... kolor. Poza tym jak dla mnie zbyt ''kosmiczny'' wygląd. Moim zdaniem to nie godny następca ładnego drag stara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek73 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Faktycznie trochę do VN900 podobny, ale podoba mi się. Smukły, z odrobiną ducha choperowatości. Jako alternatywa dla DS650 to strzał w 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrz kierownicy Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 a mnie się bardzo podobaw Polszcze będzie na wiosnę 2009koszt póki co nieznzny jedyny minus wydech do wymiany http://www.yamaha-motor.pl/Images/2009-XVS...cm65-265413.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.