trol Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Mm pytanie do mechaników, wyłowiłem fajną tdm-ke 97r tylko gostek mówi że ma niewielkie po jakims czasie stuki przy wkręcaniu na obroty po tym jak zalapie temperatury, czy to jest groźne ? czy to jest kwestia regulacji czy co ? cena 6,5 tyś 97r.dzieki z góry za pomoc pozdrawiam trol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Proponuję Ci zadzwonić do http://www.booster.com.pl/ i poprosić o Lichę - to taki Guru od TDMy - On Ci powie konkretnie i zdaj się na Jego opinię Wejdź także tu http://www.tdm.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trol Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 dzieki za informacje, jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia związane z takim problemem który opisuje wyżej to prosże o info, jutro wieczorem jadę oglądac moto, a nie chcę wtopic :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Oby była ok, bo to fajny moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trol Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Oby była ok, bo to fajny motodokładnie, a kurcze tak się napaiłem bo okazja niezła i ładny jest, ale jak to z okazjami .... trochę nie ufam okazjom oto link http://moto.allegro.pl/item428594511_yamah...awa_6500zl.html co Ty(Wy) na to > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Dziwne, miałem TDM z 1997r, przebieg ponad 53kkm i nic nie stukało. Mojemu bratu stukał łańcuszek jak się napinacz zawiesił, ale z tego co wiem to stukał na zimnym silniku bardziej niż na ciepłym. Poza tym wieść gminna niesie że w tych motocyklach, jeśli się ich nie szanuje, potrafą lecieć bodajże wały przy przebiegach ok. 50 kkm, także uważaj.. pozdrLYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trol Opublikowano 3 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Dziwne, miałem TDM z 1997r, przebieg ponad 53kkm i nic nie stukało. Mojemu bratu stukał łańcuszek jak się napinacz zawiesił, ale z tego co wiem to stukał na zimnym silniku bardziej niż na ciepłym. Poza tym wieść gminna niesie że w tych motocyklach, jeśli się ich nie szanuje, potrafą lecieć bodajże wały przy przebiegach ok. 50 kkm, także uważaj.. pozdrLYsYWitaj LyLsY otóz o, naczytałem się już o tych wałach, koleś mów że teraz zaczęło mu stukać przy ciepłym, jak się wkęca na obroty, i powiedział że pokryje koszty naprawy bo ma mechanika, także jak byłby to wał to pewnie tak szybko nie zatarli by śladów> Pisze jescze że mechanik mówił że jest to kwestia regulacji zaworów, bądź (cogorsze) wglądu do silnika, nie wiem kurcze nie mam znajomego mechanika który mógłby rzucić okiem i uchem na to wszytko ... , ale dzięki za podpowiedz i potwierdzenie moich obaw z wałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Yo! Mialem TDM i nic nie stukalo. Napierdzielal lancuszek rozrzadu, jak brat pisal, ale po recznym przestawieniu napinacza - cisza jak makiem zasial. Zawory w TDM z tego co czytalem raczej maja tendencje do zaciesniania luzow zaworowych, wiec predzej spodziewalbym sie ze ich slychac nie bedzie i ze sie podepra, niz, ze beda stukac. Zreszta, byloby je slychac tez na zimno. Kosz sprzeglowy w TDM raczej nie halasuje, wiec wydaje mi sie, ze takie stuki moga oznaczac tylko wieksza rozrobe w silniku - np. panewki. TDMy potrafia wpierdzielac zdrowo olej, wiec mysle, ze nie trudno taka przytrzec lub zatrzec, jak sie regularnie w okienko nie zaglada. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trol Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Witam mam pytanie czy ktoś ma może chwilkę czasu i troszkę wiedzy co by pojechać do wesołej i osłuchać ten silniczek, czy motor jest wart jeżdzenia czy wtopienia ????? piszcie o ile ktoś może coś pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Też jestem w trakcie poszukiwania TDM-ki. Krótko mówiąc - ciężko jest znależć dobrą sztukę , odwiedziłem już kilku sprzedających i każda chodziła inaczej . Począwszy od stuków , szumów i innych dżwięków, nie wspomnę już o harakterystycznej pracy skrzyni biegów... Zbyhu , trafnie zauważył , że prawdopodobną przyczyną tych stuków mogą być delikatne przytarcia wału i problem z panewkami. Motocykle te ciągną olej i wymagają częstej kontroli jego stanu(sucha miska)co przy braku centralnej stopki jest dosyć trudne do zrobienia i często jest zaniedbywane przez posiadaczy.Pózniej takie przytarte sztuki po zaaplikowaniu "specjalistycznych " środków do oleju trafiają do nas przywiezione przez handlarzy , którzy kupili je jako uszkodzone.Z moich obserwacji największe "miny " trafiają się z Włoch... Tak więc bądż ostrożny i posłuchaj mądrzejszych, lub zabierz ze sobą dobrego mechaniora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Zatem i Tobie życzę powodzenia w szukaniu. Jak znajdziesz dobrą, to TDMa Cię pozytywnie zaskoczy. trol, a jak Twoje oględziny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuBBeN Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 tak jak kolega pisał jeżeli chodzi o zawory to nie bedzie ich słychać ponieważ bo to gniazda się wybijają a nie płytki (będą podwieszone) i trza kupować mniejsze lub szlifować, wtedy by zle palił jeżeli to byłby łańcuszek to by szumiała cały czas, problem leży gdzie indziej. Lepiej znajdzdobrą troszke droższą i bedziesz zadowolony przez lata. pozdrow sobote i niedzielę są targi moto na służewcu - może tamteż tam bede szukał bo już swoją sprzedałem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trol Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 hej mrymek, spoko wiesz gościu oddał do mechaniora i panewki do wymiany .... także chyba nie wchodzę w ten temat, chybaa że jest to możliwe do wymiany i dalszej eksploatacji motoru :buttrock: także odpuszczam i szukam chyba dalej, tymbardziej że zadzowniłem do licha i licha mówi stukacoś ? odpuść sobie przeżegnaj się i szuzkaj dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Yo! Licha to zajebisty mechanik i sam powozi sie na TDMce, wiec na pewno wie co mowi.Jutro oddaje w jego rece swoja CBF i XJR ojca na regulacje zaworow i takie inne :buttrock:. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Zatem powodzenia w szukaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.