Skocz do zawartości

Yamaha TR1 XV 1000


antracido
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

[ Rozruszniki oczywiście mają poblokowane obiegi planetarne , więc działają bez zarzutu ]

 

kettle czy możesz wyjaśnić jek to się robi, wiem że to bolączka tego silnika mój narazie jaszcze kręci lecz bąde wiedział na przyszłość jak mam się do tego przygotować. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

[[ Rozruszniki oczywiście mają poblokowane obiegi planetarne , więc działają bez zarzutu ]

 

kettle czy możesz wyjaśnić jek to się robi ,,

 

trochę długa opowieść ... najlepiej byłoby wkleić zdjęcie takiej przeróbki (mam gdzieś w telefonie) ale prawie wszystkie problemy tych rozruszników biorą się z tego , że obieg planetarny przekładni rozrusznika (ten pierścień z wewnętrznym zazębieniem )obraca się w obudowie przekładni i nie przekazuje mocy na bendix (sprzęgiełko jednokierunkowe). Jeżeli zablokujesz ten pierścień względem obudowy , np czterema małymi klinami (2 godziny roboty) - to ten rozrusznik chodzi nienagannie latami !! (i bez durnych odgłosów )

nie wiem jak tu się wkleja zdjęcia , jeżeli w ogóle to się da zrobić .

P.S. jedyną przeróbką jaką dopuściłbym w tej prawie doskonałej maszynie to zamiana kierownicy fabrycznej na normalną 80-tkę

pozdrawiam wszystkich TR - ów :buttrock: nawet jeśli je kupili przez przypadek :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki kettle trochę mi to rozjaśniło jak mam postępować, myślę że po sezonie zabiore sie za ten rozrusznik, tej zimy wymieniłem instalacje elektryczną (okazało się że kable masowe były potopione) bespieczniki powendrowały pod kanape (teraz pod główką ramy idą dwa cieńkie peszele z przewodami) klaksony na gmole, lampe z zegarami troszeczke opuściłem do dołu, nowe lusterka, kierownica deczko wyższa, z tyłu brak puszki na klucze lampa bliżej kanapy, poskracałem kierunki i dokładne czyszczenie całej maszyny,w planie nowe przewody hamulcowe bez rozdzielacza pod leflektorem jak wymienię przewody to walne jakieś foty

akurat zakup mojej tr1 to prawdziwy przypadek

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma początku po zakupie mojej maszyny miałem zamiar udzać się do fachowca w celu regulacji zaworów i synchronizacji gaźników (cena około 100zł) jednak doszłem do wniosku że odmaluje na nowo cylindry i przy okazji wyregulowałem zawory sam ,co do gaźników to na forum Virago koleś opisuje jak bardzo prosto i tanio to wykonać :icon_biggrin: szczerze to jeszcze tego nie robiłem choć miewam się z takim zamiarem :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź :notworthy:

Jeszcze jedno pytanko :icon_mrgreen: Czy na jedynce jak jedziecie na wolnych obrotach lub powoli przyśpieszacie to słychać jak coś buczy może nie zagłośno ale jednak .Teraz tylko nie wiem czy to wał czy skrzynia a może ten typ tak ma :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...