jasmin Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 [ Rozruszniki oczywiście mają poblokowane obiegi planetarne , więc działają bez zarzutu ] kettle czy możesz wyjaśnić jek to się robi, wiem że to bolączka tego silnika mój narazie jaszcze kręci lecz bąde wiedział na przyszłość jak mam się do tego przygotować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kettle Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 [[ Rozruszniki oczywiście mają poblokowane obiegi planetarne , więc działają bez zarzutu ] kettle czy możesz wyjaśnić jek to się robi ,, trochę długa opowieść ... najlepiej byłoby wkleić zdjęcie takiej przeróbki (mam gdzieś w telefonie) ale prawie wszystkie problemy tych rozruszników biorą się z tego , że obieg planetarny przekładni rozrusznika (ten pierścień z wewnętrznym zazębieniem )obraca się w obudowie przekładni i nie przekazuje mocy na bendix (sprzęgiełko jednokierunkowe). Jeżeli zablokujesz ten pierścień względem obudowy , np czterema małymi klinami (2 godziny roboty) - to ten rozrusznik chodzi nienagannie latami !! (i bez durnych odgłosów ) nie wiem jak tu się wkleja zdjęcia , jeżeli w ogóle to się da zrobić . P.S. jedyną przeróbką jaką dopuściłbym w tej prawie doskonałej maszynie to zamiana kierownicy fabrycznej na normalną 80-tkę pozdrawiam wszystkich TR - ów :buttrock: nawet jeśli je kupili przez przypadek :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasmin Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 dzięki kettle trochę mi to rozjaśniło jak mam postępować, myślę że po sezonie zabiore sie za ten rozrusznik, tej zimy wymieniłem instalacje elektryczną (okazało się że kable masowe były potopione) bespieczniki powendrowały pod kanape (teraz pod główką ramy idą dwa cieńkie peszele z przewodami) klaksony na gmole, lampe z zegarami troszeczke opuściłem do dołu, nowe lusterka, kierownica deczko wyższa, z tyłu brak puszki na klucze lampa bliżej kanapy, poskracałem kierunki i dokładne czyszczenie całej maszyny,w planie nowe przewody hamulcowe bez rozdzielacza pod leflektorem jak wymienię przewody to walne jakieś foty akurat zakup mojej tr1 to prawdziwy przypadek pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Niedawno również nabyłem maszynkę podobną do waszej ,a mianowicie XV 920 Virago :D I mam pytanko do was czy regulowaliście gaźniki w swoich maszynkach ?? Jaki był to koszt?? P.S U mnie też rozrusznik charczy :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasmin Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 ma początku po zakupie mojej maszyny miałem zamiar udzać się do fachowca w celu regulacji zaworów i synchronizacji gaźników (cena około 100zł) jednak doszłem do wniosku że odmaluje na nowo cylindry i przy okazji wyregulowałem zawory sam ,co do gaźników to na forum Virago koleś opisuje jak bardzo prosto i tanio to wykonać :icon_biggrin: szczerze to jeszcze tego nie robiłem choć miewam się z takim zamiarem :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Dzięki za odpowiedź :notworthy: Jeszcze jedno pytanko :icon_mrgreen: Czy na jedynce jak jedziecie na wolnych obrotach lub powoli przyśpieszacie to słychać jak coś buczy może nie zagłośno ale jednak .Teraz tylko nie wiem czy to wał czy skrzynia a może ten typ tak ma :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.