Skocz do zawartości

Trzy pierścienie w SHL


robert4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa jak zwykle jest dyskusyjna. W sumie to powinno zwiekszyć sie ciśnienie podczas sprężania, ale to uzyskane w skutek uszczelnienia przestrzeni nad poruszajacym sie tłokiem. Jednak drastycznie wzrośnie tarcie spowodowane dodatkowym trącym elementem. Może wystąpić problem z smarowaniem pierścieni no i oczywiści z racji okien dolotowych konce pierścienia musza być tak ustawione (przez zastosowanei klinka) aby sie nie polamały w trakcie pracy. Nowe sportowe motocykle i nawet stare crosowe Jawy maja tylko jeden pierścien uszczelniający. Bardzo zmniijsza to tarcie i powoduje zwiekszenie mocy. Można na twój temat wylać morze atramentu. Sadze że nie watro sie bawić w wytaczanie kolejnego rowka w tłoku SHL. Strasznie dużo z tym roboty, która może sie źle zakończyć. Gdyby konstruktorzy (którzy dysponowali dużo wieksza wiedza niż my domorśli fachowcy :? )uważali iż zastosowanie 3 pierścienia było by konieczne to zrobili by to. Sądze że już lepiej bylo by zwiekszyć stopień sprężania bo o ile pamietam to w SHL jest dość niski,a najlepiej kup nowy tłok cylinder oddaj do szlifu, załóż wszystko. Dobrze dotrzyj silnik i masz spokój na 10tyś km. Powodzenia!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...