ukaszs2 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Jackuzy :D to co dałem na fotce to zwykła crm 125 tylko chodziło mi o sam fakt, że ktoś przystosował plastiki z cr '06 lub '07. Honda w tym albo tamtym roku całkowicie zrezygnowała z produkcji 2T (nie można kupić już cr '09 nawet), tylko we Włoszech jest coś takiego jak HM i oni robią te CRE 2T chyba ale to już nie nazywa się honda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 no że juz nie produkuje honda 2T to wiem.... ale rzeczywiscie nie przyjzałęm się to jest CRMa.. ciekawe jak ktoś to poskładał... LOL :D Kurde ja chce tylko swoje zegary :( i juz bym sobie pojeździł :( Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Nie wiem jak wy ale ja sobie dziś zrobiłem małą rundkę CRM'ą :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Ja też dziś polatałem ponad 40km :bigrazz: . Jaką macie dysze główną w swoich CRM-kach? Ja mam 266 czy to nie za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 (edytowane) Ja mam 266 czy to nie za dużo. Ja mam standardową 145 czy coś koło tego (tak było na niej wybite), twoja to raczej przesada chyba, że jakaś inną skale zastosowałeś :D Edytowane 1 Marca 2009 przez ukaszs2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 (edytowane) Dzięki Damiano za podpowiedź dot. tego kurka ;) No właśnie skoro już jesteśmy przy gaźniku to mam pytanie. Czemu czasami jak przycisnę Hondzią to zaczyna mi ona się dusić i jeśli nie włączę chodź na chwilę ssania to mi zgaśnie :/ ? :/ Zła mieszanka? PS: Ten olej Damiano to na pewno Mobil? Bo w internecie jest mowa o Motul transoil expert http://sklep.scigacz.pl/olej-przekladniowy...itr-p-2875.html Edytowane 1 Marca 2009 przez JacekB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 (edytowane) Cholera masz racje myślałem Motul, napisałem Mobil :biggrin: . U mnie też jest właśnie tak że poniżej 3 tys. jak je dam pełny gaz to sie zmuli. i od 6 do 7 tys. ma taką dziure w obrotach że masakra. Gdy jade powyżej 7 tys. z otwartym zaworem jest ok ciągnie jak należy ale jak spadnie poniżej 7 to jak bym zaczął hamować, bardzo przymulony jest, kombinowałem z położeniem iglicy ze składem mieszanki i to samo. Przeszukałem serwisówke i dysza powinna być 142 a u mnie pisze 266 i jakieś 2 litery obok nic innego nie było, świeca sie nie zalewa tylko muł straszny jest. Musze rozebrać ten gaźnik jeszcze raz i dokładnie sprawdzić tą dysze. Sprawdziłem dysze i jest ok wczoraj byłem zmęczony, po kilku piwkach i coś mi sie pomieszało we łbie dysza główna jest 142 a iglicowa 266 :icon_rolleyes: . Ale reszta problemów z muleniem została jakieś rady? Edytowane 1 Marca 2009 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Witam! Zaraz pewnie dostane po głowie, "bo nie ten dział", itp. Jako, że temat dotyczy CRM'ek zareklamuje swoje dzieło związane właśnie z nią. >KLIK< Mile widziane jakieś komentarze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Damiano, ja miałem coś podobnego, problemem była za duża ilość oleju w skrzyni. Spuściłem trochę oleju i zaczęła chodzić elegancko. Sprawdź na płaskim podłożu czy olej jest między tymi dwoma kreskami na tym wskaźniku po prawej stronie, pod nożnym starterem. Z tego co wyczytałem w manualu to powinno być 0,75l jeśli rozbierałeś silnik, a 0,7l przy normalnej wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 ja bym jednak stawiał na regulacje (odpowiednią) gaźnika w problemie z muleniem.... u mnie też było podobnie po regulacji gaźnika naprawdę duzo sie zmieniło w sposobie oddawania mocy.... szkoda ze sobie w między czasie ręke złamałem ... ale na prawde szła jak nie ta hondzina :) krzyhoo no spoooooko filmik :D niektóre elementy osobiście bym nieco inaczej przyciął i zrobił szybsze zmiany między sprzęgło bieg sprzęgło koło tak zeby to było cyklicznie jedno po drugim a tak to troche wyszło zbyt wolno :) poza tym super... no moze mógłby być dłuższy ;) a co do jazdy panowie... Ja też polatałem W KOŃCU!!!ostatni raz jeździłem 27 września :D no to mamy 5 miesięcy :D hehe faaaaajnie było :P pomijając krainę 1000 jezior jaką pokonałem :D... aaa no i nowe buty na nogach miałem.... maaasakra :P ale się może przyzwyczaję :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Ale chodzi właśnie o to że gaźnik regulowałem i czyściłem. Dzisiaj sprawdze jeszcze czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza. Śrube składu mieszanki mam wykręcona prawie na maxa inaczej nie chodzi w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Jakby lewe brał to by z obrotów nie spadał i bys miał wysokie ałowe albo ich brak.... a ze się Damiano zapytam kiedy miałeś remont robiony albo tłok zmieniany? Bo szczerze to problemy z regulacja gaźnika a potem problemy z jałowymi mnie sie od razu kojarzą z końcem tłoka.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 (edytowane) Od remontu mam przejechane nie całe 150km, także tłok nie może być. Ale prawdopodobnie mam padnięta uszczelke pod cylindrem, wyciąłem ją z jakiegoś ciulowego materiału i po kilka jazdach zmiękła i cylinder sie poluzował i widać było bąbelki z pod cylindra. Cylinder dokręciłem i przestało ale silnik jak chodził tak chodzi i będe musiał ją wymienić. Zapomniałem dopisać że zdarzyło mi sie po odpuszczeniu gazu strzeliła w tłumik. Edytowane 3 Marca 2009 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Uszczelka pod głowicę powinna być metalowa, koszt oryginalnej to około 50zł. W gaźniku możesz jeszcze sprawdzić w jakim stanie jest o-ring na tej dyszy od ssania, u mnie był rozwalony i efekt był taki jak bym na ssaniu cały czas jeździł. Ogólnie to możesz wszystkie o-ringi wymienić. Na zdj. zaznaczyłem o co mi chodzi >>Zdjęcie<< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Ale mi chodzi o uszczelke pod cylinder, pod głowicą mam metalową i tam jest szczelnie. Pod cylindrem mam wyciętą z jakiegoś gumopodobnego materiału która pod wpływem ciepła sie rozlazła i raczej tam tkwi problem jutro ją wymienie i zobacze czy sie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.