ukaszs2 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Czy na pewno źle ci działa sterowanie zaworem? Ja mam w instalacji taką diodę jak na zdjęciu i mimo tego wszystko działa ok (wypięta czy nie). Problem tkwi raczej w gaźniku i ewentualnie możesz ustawić dozownik. Wyczyść gaźnik, wymień o-ring ten na dyszy od ssania jeśli jest uszkodzony, ustaw poziom paliwa, śrubkę od składu mieszanki wkręć na max, a następnie wykręć 2 i pół obrotu (przy założeniu, że masz oryginalny gaźnik, dysze, itd.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 OK, zrobię tak jak mówisz. Przetłumaczyłem dokumenty do rejestracji i jest tu taki zapis " redukcja mocy poprzez przesłonę mierniczą w króćcu zasysania 19 mm średnicy i przysłona w kształtce rurowej 18.5 mm.", ale myślę, że oprócz tego sprzęt jest blokowany jakoś elektronicznie. Chciałbym odblokować go w pełni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Masz tą blokadę na króćcu?. Możesz sprawdzić cały dolot czy nie ma jakiś zwężeń. Działanie modułu od rc valce możesz łatwo sprawdzić, już pisałem w tym temacie. Moduł zapłonowy teoretycznie też jest blokowany ale odblokowanie już niewiele daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 modułu nie ma sensu ruszać, Wyciągasz jedynie taka blaszkę na króćcu o ile masz ... ALE NIE PLAsTIK WCHODZĄCY W MEMBRANY ;] to nie jest blokada. Poza tym w dyfuzorze jak masz blokadę to jest tam rurka przyspawana na 3 małe spawy :) Nic wiecej nie było w blokadach, a jezeli muli sie na dodanie gazu to masz przytkany albo przynajmniej źle wyregulowany gaźnik. co do tej diody .... to ja nie mam pojęcia gdzie ona jest :P nigdy takiej ruszać nie potrzebowałem :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 (edytowane) Ok odprowadzę go i jak będę miał dostęp do narzędzi to zajmę się tym króćcem i resztą. W kwestii dozownika, to jak się go reguluje? Oprócz tego na kierownicy po lewej stronie jest guzik pressing-co to w ogóle jest :P? W MTXie zegary i osprzęt były prawie takie same, ale takiego guzika nie miałem. Edytowane 28 Czerwca 2009 przez DJ Volt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ten na przodzie ?? na palec wskazujący? To jest mrugnięcie długimi. Ale nei wiem czy ci o ten przycisk chodzi :P a dozownik się reguluje tylko linką z tego co wyczytałem w serwisówce... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Tak wygląda na to, że o tym przycisku mówię. Dostęp od przodu w sam raz na palec wskazujący, no może nie na mój :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Wiec tak, w sprzęcie była blokada zapłonu do 6 tysięcy obrotów. Wypiąłem to gówno i zmostkowałem kable, ale niestety crm wciąż kręci bardzo opornie. Na 1 biegu muszę ją długo piłować na tych 6 tysiącach, aż w końcu zaskakuje i bardzo szybko wkręca się na 10-11 sympatycznie przyspieszając. Potem wrzucam 2 i znów piłowanie ale już krócej i ładnie się wkręca. Na 4 biegu dochodzi do około 100 km/h i 10 tys obrotów. Niestety wrzucenie 5 i 6 powoduje spadek obrotów do hmm 6-7 tysiecy no i zmniejszanie predkosci. Z przodu mam 14 zębów , a z tyłu no nie pamiętam 40 albo 45, ale chyba 40. Czy na takich przełożeniach aż tak mocno by słabł na 5 i 6 biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Przeczytałem Twoje ostatnie posty i mi siewydaje, że poprostu musisz podciągnąć zawór wydechowy. U mnie było to samo. Trzeba było ja dłuuugo kręcić żeby wreszcie zawór się otworzył ale otwierał się dopiero około 8 tys. obr/min, a teraz jak wyregulowane to przy 6500 obr/min już się otwiera ;) Muszę przyznać, że żeby nie Jackuzy to bym nie latał swoją CRM 140 km/h, a 90 :P Dobra ale do rzeczy: mam jeszcze jeden mały problemik z CRM 125. Mianowicie jak wstawię ją na koło to po chwili zaczyna się ona dusić :/ Co do jasnej jest? Nie wiem mi to wygląda tak jakby na kole nie miała siły pociągnąć paliwa :/ PS: Zrobiłem sobie przelot i czy to prawda, że przy przelocie trzeba zmienić dysze ssącą w gaźniku na większą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Nie strzeba wstawiac dyszy tylką wyregulowac od nowa gaźnik. A w temacie stawiania na koło to problemem jest przelewające się paliwo w gaźniku... musisz zajrzeć na pływak i usatwić nieco mniejszy poziom paiwa (około 1mm) .... Jak nie pomoże to nie wiem jak to zmienic w temacie koła. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Hmmm nieco mniejszy poziom paliwa? Jak to zrobić? Czyżby jakąś tam blaszkę odgiąć? Czyli jednak nie podejrzewasz braku paliwa, a właśnie jego nadmiar, dobrze zrozumiałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 (edytowane) Nie no podejrzewam ze to raczej brak.. a podgięcie pływaka powinno spowodować ze paliwo będzie wyżej w komorze i byc może nie będzie odsłaniać głównej dyszy co prawdopodobnie się dzieje.... ale mozliwe tez ze poprostu jak stawiasz na koło to rurka w baku nie podaje paliwa... heh może i głupio to troche brzmi ale możliwe :P (sprawdz czy na rezerwie jest tak samo) kurde... żle napisałem wyzej :P chociło i zeby pływak był wyżej ... czyli żeby zamykał się póxniej .. czyli wyższy poziom... Edytowane 22 Lipca 2009 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Jak wyjąć zawór wydechowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Odkręcasz dyfuzor, wyciągasz frez i wyjmujesz te łopatki przez kanał wydechowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Odkręcasz dyfuzor, wyciągasz frez i wyjmujesz te łopatki przez kanał wydechowy. Dzięki za chęci, ale w sumie to sobie sam poradziłem bo trochę za długo było czekać :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.