pako86 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witam dziś góra została zdemontowana :/ pękł tłok :/ do wymiany tłok pierścienie sworzeń korbodów prawdopodobnie albo łożyska do niego , tulejowanie cylindra , łożyska na wale , nie wiadomo co dalej jeszcze :/ w tyg bedzie rozpoławiany silnik . Proszę o pomoc w poszukiwaniu części :/ pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 pako86, tłok bez problemu dostaniesz na allegro cena koło 400zł, jeśli chodzi o tulejowanie to wszyscy polecają motor-tech (o ile mają do tego tuleję) i tam też powinni dobrać ci tłok, problem będzie z dostaniem korby ale bądźmy dobrej myśli, z łożyskami nie ma żadnego problemu, musisz znać tylko wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Wyślij do Motor-techu, dobierze ci tłok 320zł i wstawi tuleje 350zł, z korbą raczej nie powinno być problemu od NSRki znajdziesz na allegro są. Łożysko główki korbowodu w Motocombo zamiennik 30zł oryginał 48zł, ja kupiłem zamiennik i cyka :bigrazz:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Wyślij do Motor-techu, dobierze ci tłok 320zł i wstawi tuleje 350zł, z korbą raczej nie powinno być problemu od NSRki znajdziesz na allegro są. Łożysko główki korbowodu w Motocombo zamiennik 30zł oryginał 48zł, ja kupiłem zamiennik i cyka :bigrazz:. Tylko, że on ma CRM 250 z tego co pisał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Sorki nie doczytałem :notworthy:, w takim razie napisz lub zadzwoń do pana Woryny i sie wypytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam! Problem następujący: ładowanie. Miły pan podczas kupna aku zmierzył mi ładowanie i okazało się, że go nie ma. Dziwne jest to - nie wiem, czy ma to jakiś związek (jestem NOGĄ z elektroniki) - nie świecą mi się nawet kontrolki - nawet na naładowanym aku. Co mogło zawinić? Jakiś bezpiecznik, regulator? Czy moze jakaś cewka czy coś gorszego... Prosze o pomoc. Pozdrawiam Miałem jeszcze pytać. Zaobserwowałem dziwną rzecz. Na rozładowanym, zepsutym starym aku, na wolnych obrotach światła świeciły dobrze, wystarczyło lekko przygazować, a nieznacznie przygasały! A jeżeli nacisnąłem hamulec ( włączając STOP'a ) światla stawały się mocniejsze. Jest to wpros nieproporcjonalne do logicznego toku myślenia, co mnie na maxa zdziwiło i tymbardziej utwierdzilem sie w tym, ze nie wiem o co chodzi! :icon_eek: Edytowane 14 Kwietnia 2009 przez kszyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 ty to masz wynalazek :P sprawdz bezpieczniki pod taką mała pokrywką pod prawa tylną osloną.... jak tam jest ok to chyba regulator napięcia ładowania z tyłu obok amorka .... w sumie by nawet pasowało do tych przygasań swiateł ten regulator. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ale jest możliwe, żeby od samych bezpieczników lub regulatora nie było ładowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 tak jest możliwe ponieważ to one za to odpowiadają :P Jednak jeśli sa OK to tylko cewki ci pozostają niestety... na szczęscie CRma ma wszystko wywrucone na lewo wiec nie trzeba magneta zdejmować zeby się do cewek dostać :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Wiec mam jeszcze pytanie odnośnie Twojej odpowiedzi. Czy jest jakis sposob na spawdzenie czy cewki nie sa padniete? A i jak z tymi bezpiecznikami, bo wszystkie są normalnie 'wciskane' a dwa sa inne (elementy elektroniczne ;P - nie wiem jak to okreslic ). Poki co spadam na kurs i modle się, zeby to byly bezpieczniki :P Dziekuje za odpowiedz Jackuzy :lalag: :notworthy: :notworthy: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszs2 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 W cewkach sprawdza się chyba ich rezystancję (przynajmniej tak sprawdzałem cewki lasera w napędzie dvd :icon_razz: ) ale tu może być jakoś inaczej, poza tym jest możliwość, że się spaliła wtedy jest przysmolona, ale to też doświadczenie z mojej "biurkowej " elektroniki więc wszystko co napisałem może nie mieć zastosowania :biggrin: . Ja mam inne pytanie, gdzie dostanę uszczelniacze do CRM 125 i jakie mają wymiary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Tak cewki sprawdza sie mierząc ich rezystancję :) własciwe wartości pomiarowe są w serwisówce... te dwa elementy to diody i one są do blokowanie powrotu prądu ale używane są w czujnikach luzu i stopki wiec one nie mają wpływu na ładowanie. Jak uda ci sie dowiedzieć co jest źle daj znać :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekB Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Mam na początku dyfuzora metalową tulejkę. Czy to jedna z blokad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Tak to jedna z blokad. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam! Jackuzy dziękuje! Przyczyna okazała się prozaiczna. Bezpiecznik od + do akumulatora. Skubaniec tak zaśniedział wewnątrz, że wyglądało, że wszystko jest OK. Wystarczylo jednak lekko w niego 'dmuchnąć' i śniedz wypadła i ukazał się peknięty/przeżarty drucik. Wymiana i wszystko wróciło do normy! Chyba nawet CRMa odzyskała troche siły, bo bez aku to chyba zawór działał sobie jak chciał... Pozdrawiam i dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.