yoyo Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witam, jaka mieszanke robicie do yz 250 oczywsicie paliwo-olej.Bo jak robilem 1:50 to strasznie kopci, a jak wlalem 1:100 to sie boje ze zatre motor, i prosze nie piszcie: to sproboj 1:75 czy cos takiego, napiszcie co lejecie, tzn jaka robicie i jak wam chodzi, z GORY THX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 A moze ci sie simering sypnol od strony sprzegla? Normalnie 1:50 dobry olej i motocykl bardzo malo kopci lub jak zakopci to tylko jak mu sie dopierdzieli i tak to malo bedzie widac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 1:50YZ 125 1999, pozniej 2007 rok i zawsze bylo ok.Na zimnym zakopci troche.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) Do yz 250 jest jasno napisane ze leje sie 30:1 a przy nowych czesciach układu tłokowo-korbowego nawet 15:1. Mi przy 30:1 nie kopci nic. No chyba,że poniżej 99 roku było inaczej. Mixing oilRecommended oil:Yamalube “2-R”(Yamalube racing 2-cycle oil)Mixing ratio: 30 : 1If unavailable, use an equivalenttype of oil. BREAK-IN PROCEDURES Mixing oil: Mixing ratio:Yamalube “2-R” 15:1 Zresztą jak przejrzałem zagranicze fora na szybkiego to z tego co ludzie piszą to robią mieszanki w wyczynach od 40:1 do 20:1 a najczesciej spotykałem,że leją 32:1. 40:1 to kilka osob tylko leje. I nawet Ci ktorzy napisali,ze lali 20:1 do yz'tek przez kilka lat nie mieli zadnych problemow ze swiecami etc wiec nie wiem dlaczego w PL leje sie 50:1. Jak dla mnie to stanowczo za mało. Lepiej już chyva (moim zdaniem ) lać tanszy polsyntetyk chyba jakis Mobil 1 extra w 30:1 niz oszczedzac i lac 50:1 pelen syntetyk. I jeszcze jedno:100 :1 to już zabójcza mieszanka. Na 30:1 praktycznie w zakresie średnich obrotów po rozgrzaniu nie powinien kopcić albo jak już to troche normalnym dymkiem. Ale jak masz za sobą zasłonę dymną to przyczyny szukaj gdzie indziej. Jaki olej lejesz? Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 leje motula ale nie wiem dokladnie jaki bo kupywalem od kolegi ktory lal go do yz 80 potem sprzedal mi ta yz i lalem 1:50 a pozatym 1:30 to jest wiecej niz 1:50 czy 1:100 wystarczy pomnozyc razy 2 wiec wyjdzie 2:60 a to wiecej niz 1:50 czyli kazesz mi lac wiecej oleju i oni na forach tez pisza ze leja duza, zle zrozumiales... odwroc liczby i przybliz wszystkie do 1:50 to zobaczysz roznice ze kazesz mi lac wiecej... zobaczymy bo moto mam 1,5 tyg a chodzi dobrze dopiero od wczoraj,a co do tego simmeringu od strony sprzegla, to jak to wymienic i ile moze kosztowac i czy lepiej samemu zrobic czy dac mechanikowi i zaplacic jak za zboże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) No tak i nie wiem o co chodzi? Napisales ze Twoim zdaniem 50:1 to jest za duzo oleju. A ja Ci po prostu napisalem ze ludzie leja nawet po 20:1 a głownie to 30:1 i nie maja problemów z kopceniem ani swiecami. Ja Ci nie nakazuje tylko napisalem ze powinenes lac wiecej bo nawet 30:1 ZALECA serwisówka Yamahy. Szczerze to nie do końca rozumiem o co Ci chodzi w ostatnim poscie. Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) dobra bede lal niecale 1:50 jak sie tlok zatrze to zwale wine na starszego ;] dzieki wszystkim a i jeszcze o ten simmering pytanie, ile to kosztuje i jak najszyciej to wymenic i czy bez rozpoławiania silnika da rade? Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez yoyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) Ja Ciebie nie rozumiem. Dużo nie oszczedzisz na tym oleju. A sam mówisz ze masz simmer do wymiany wiec juz wiesz dlaczego kopci. Co osiągniesz tym,że zamiast 30:1 albo ew.40:1 bedziesz lac 50:1 ? Jak sie zatrze to cylinder nowy i tłok nowy.I po co do tego doprowadzac? Tu sie nie robi szlifów. Simmer mozesz pokombinowac i wymienic od strony sprzegła. Wydłubać i wcisnąc nowy.Kosztuje pewnie z 10 zł. Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 jak sie zatrze to tlok i szlif bo mam tuleje wedlug sprzedawcy nowa a co do simmeringu to dzieki bo moze bede patrzal na sprzeglo to odrazu spojrze i na to. thx koniec tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.