cziken929 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 W przypadku CBR 929 i 954 często spotykam się z zaniedbaną i zarazem bardzo istotną czynnością jaką jest synchronizacja. Nie reguluje się w tych modelach położenia przepustnic względem siebie a wartość podciśnienia ustawia się do przepustnicy bazowej pierwszego cylindra za pomocą regulacji tzw. zaworów startu. Jeśli motocykl ciężko zapala, pracuje nierówno i ma tendencję do przygasania, to jest właśnie zbyt duża różnica wartości podciśnień na przepustnicach. Powiem szczerze, że oba modele do 3 tys. rpm nie pracują jak należy i mają nielubiane dewiacje. W 954 jest to bardziej uciążliwe niż w 929 i tu polecam obejrzenie krzywej wykresu mocy i momentu z hamowni (do trzech tysięcy dramat). Dopiero od trzech tysi moc jest oddawana w miarę liniowo i to również czuć w jeździe. Ja swoim 929 też mam lekkie problemy z wolną jazdą w mieście, ale przecież to motocykl zupełnie do innego stylu jazdy i rzadko kiedy powinien jeździć poniżej 5 000 rpm :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter954rr Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Do tej pory działał bez zarzutu. W jednej chwili cos sie stało. Moto odpala bezproblemowo i w sumie równo pracuje na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pagi Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witam ponownie. Po sprawdzeniu zaworu (exup) i wmianie swiec nic sie nie poprawiło. Exup działał poprawnie łacznie z klapka wlotu dodatkowego powietrza do airboxa. Motocykl zachowuje se podobnie - brak płynnego oddawania mocy (tylko przy przyspieszaniu z niskich obrotów ok. 2 tys i przy ruszaniu - po przekroczeniu 2,5-3 tys wszystko jest OK. kolego mialem podobne objawy :- dziwna praca na biegu jalowym- do 2-3 tys slabo ciagnal, wyzej juz bylo ok ale i tak nie tak jak powinno- zaraz po uruchomieniu niegrzely sie chyba 1 i 3 rura od kolektora - tutaj tzreba sprawdzic czy przewody na cewkach nie sa poluzowane-wymienilem swiece i nic...az tu nagle mechanik dzwoni i mowi ze zawor membranowy od wtrysku jest do wymiany bo w/w membrana sie uszkodzila - koszt cos ok 250zl + wymiana i sprzeto chodzi na brzytwasparwdz ten zawor bo mysle ze to topzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter954rr Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Powiedz mi gdzie tej membrany szukac? nigdy nie grzebałem w układzie wtryskowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.