Bandzior Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 niemal miesiąc bez jazdy :bigrazz: GSX-R 750 rok 2001 Aku padł, moto zgasło, nie odpala na pych, testuję na drugim aku z kilofazery:- odpala, brak ładowania na klemach-bez względu na obroty.- ładowanie zmiennym z alternatora na 3 żółtych kablach -OK (po ok 20 na wolnych)- regulator napięcia został wymieniony, stary dawał odczyty niezgodne z serwisówką (chyba spalony)- kable posprawdzane, niemal cała instalacja :D gotuje się kabel idący z regulatora na masę (nie spaliło izolacji), zwarcie (?)- znajomy pomierzył i stwierdził zwarcie kabli z kostki wychodzącej z alternatora z masą - wymieniać uzwojenie? Doradźcie co mu może dolegać, jestem w punkcie wyjścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Jezeli jest zwarcie to oczywiscie tak. Tyle ze w takim razie nie powinno byc napiecia zmiennego na jednej z sekcij altka.Ktorys z tych pomiarow jest nieprawdziwy. Poprowadz dodatkowy kabel z masy reglera do minusa aku i zobacz czy ten sie bedzie gotowal.Jesli tak to rzeczywiscie jest cos nie tak z altkiem, ale jesli nie to tylko przejscia na mase nie bylo w oryginalnym kablu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Gotuje się po takim połączeniu (kabel był cienki i go momentalnie stopiło). Dziwi jednak, że przy uszkodzonym alternatorze poprawny jest wychodzący z niego prąd :biggrin: Kupować nowe uzwojenie alternatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.