Kornell Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam, mój kolega pewnego dnia postanowił dolać oleju do skrzyni, po dolaniu odpalił silnik chwile pochodziło i nagle coś stukło i silnik zgasł. Próbował puzniej odpalić lecz nożka od kopania sie zablokowała po jakims czasie odpalił ale strasznie zaczeło trześć silnikiem. po odkreceniu pokrywy sprzegła okazało sie ze tarcze sprzeglowe sie polamały, naszczescie mielismy zapasawe i je wymienilismy ( kosza nieodkrecalem). po załozeniu i zalaniu olejem odpalilismy i dalej trzesie motorem.. o co caman ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 na luzie trzęsie czy na biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) trzesie i na luzie i na biegu z tym ze tez ciezko sie wkrecal na obroty Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez Kornell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JLB2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 sprawdzałeś czy przeciwwaga jest dobrze ustawiona ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 wczesniej wszystko chodzilo dobrze a przy wymianie sprzegla neisciagalem kosza wiec nic sie niepowinno poprzestawiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 a wlałeś odpowiedni olej? przeważnie do smarowania 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 tak wlewalem taki sam olej do skrzyn biegów ale to raczej nie wina oleju tylko ktores czesci mechanicznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 rozbierz jeszcze dekiel i zobacz czy wszystkie tryby są ustawione na punktach Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 a wlałeś odpowiedni olej? przeważnie do smarowania 10w40 80w90 w 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSb Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 przestawiony hydrobalans (wałek wyrownujacy prace silnika, dzialajacy w przeciwna strone niz wał korbowy) lub wyłupane zeby kół hydrobalansu ( są one z kryngielitu, plastiku), a w moim przypadku były to poprostu braki kilku zębów na kole magnetycznym, może to też być wina tego że jest ścięty klin i poprostu ktoś dopi**dolił koło magnetyczne "na hama" pozdrawiam, Nocny rider :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 wyłupane zeby kół hydrobalansu ( są one z kryngielitu, plastiku)pozdrawiam, Nocny rider :) w nsr 50 są metalowe, a ma plaktycznie ten sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.