yoyo Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam, mam taki problem:Kupiłem niedawno yamahe yz 250, trochu mnie gosciu oszukal co do roczinka, ale u niego na 2 jazdach próbnych paliła dobrze, po przywiezieniu jej do mnie motor odpalilem, pochodzil minute, zgasilem go i juz nie chcial odpailc... na drugi dzien swieca byla zalana, grzałem 2 świece, kopałem, kopałem, kopałem... az w koncu zapalil, no to oczywiscie jazda czy wszystko dziala... jezdzilem 30 minut i motor zgasl, prawdopodobnie z mojej winy, ale zdarza sie bo dopiero ucze sie jezdzic na 250. I znowu to samo, 2 godziny kopania, nic nie daje, fajka nie ma przebicia, swieca iskre daje ładnie, zalozylem nowa gumke łączącą króciec z gaznikiem i kopalem dalej, motor odpalil na ssaniu i odrazu sie wkrecil na obroty ale nie zbyt duze, wiec zamknalem ssanie nie odpuszczając gazu bo zawsze na ssaniu mi gasł. ale teraz to nic nie dalo i po 3 sekundach padł, nie wiem co moze byc przyczyna, na pych nie bierze swiece zmienialem... mam wrazenie ze z zimnego nie chce odpalić a jak jest ciepły to lepiej bieze ale nie do konca... prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Dzwon do sprzedawcy, niech naprawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 tylko ze u niego motor chodzil dobrze, palił go od kopa, a co do sprzedawcy to watpie zeby cos pomogl jak zrobil mnie w bambuko z rocznikiem... prosze o odpowiedzi dotyczace problemu a nie sprzedawcy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Świeca nowa o odpowiedniej ciepłocie i dlugosci gwintu +czyszczenie i regulacja gaźnika (najpierw filtr powietrza do czyszczenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karek Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Nie wiem może sprawdź gaźnik przeczyśc a jak nie to może pierścionki a spróbuj bez filtra powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Jak NIE WIESZ to nie pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karek Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 po 1. wiem ale nie jestem pewien.2. mój kumpel ma taki motor i mialem okazje pomóc mu w naprawie.mówie ci sprawdz bez filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 swiece były 2, na tej 2 NGK chodził wlasnie te 30 minut, gwint jest dobry, mysle ze zaplon nie ma zarzutu, dzisial bede czyscil gaznik i sproboje bez filtra tak jak mowisz, z tym ze ten filtr jest tak czysty ze prawie nowy wiec nie wiem w czym to ma pomoc... jak dzisiaj cos pogrzebie moze dowiem sie czegos wiecej to napisze co sie dzieje, z gory thx i prosze jeszcze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Napisałeś,że raz była zalana. A poźniej jak wyglada świeca? Np teraz jak Ci nie odpala to po próbie odpalania jak wygląda? Sprawdz najpierw ponizsze:- sprawność odpowietrznika baku,czystość kranika- gaźnik - czy dysze czyste? Iglice jak masz ustawioną? Mniej więcej na środku?-filtr powietrza - jezeli jest czysty to ok- coś wspomniałes o gumie krućca? Załozyłes inna? Oryginalną? Czy może ja coś źle zrozumiałem? Gumy gaznik-cylinder,filtr-gaznik bez pęknięć?- membrany całe? Kiedyś koledze pękła i takie miał objawy - wydech nie jest zapchany? Sprawdz najpierw te kwestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 -bak czysty kranik tez-filtr czysty jak nowyco do gaznika to sie nie znam za bardzo bo nigdy na powaznie w motorze nie grzebalem, swieca jest ciagle zalana, co do gum to są bez pekniec i nie zakladalem oryginalnej tylko zwykla prostą gume dobrej jakosci, zadnych odkurzaczy... a najbardziej zastanawia mnie to dlaczego chodzil te 30 minut... mysle ze jak dzisiaj rozbiore gaznik to prawdy sie dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Sciagasz gaznik . Odwracasz go dogóry nogami . odkrecasz tą pokrywke . wykrecasz dysze ,przedmuchujesz skladasz spowrotem . jak juz sciagniesz gaznik to sprawdz czy membrany są całe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Jezeli swieca jest zalana to gaznik powinien byc czysty. Ale rozbierz go i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Zajrzec nie zaszkodzi. Nie ma tam wielkiej filozofii. A iglice jak masz ustawioną? Wyglada to na zbyt duzo paliwa skoro ciagle zalana. Sprobuj podnies zapinke na iglicy o 1 -2 wysokosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 po 1. wiem ale nie jestem pewien.2. mój kumpel ma taki motor i mialem okazje pomóc mu w naprawie.mówie ci sprawdz bez filtra.Jak tak się znasz to dodaj co jeszcze ma zrobić jak motor będzie chodził bez tego filtra. Bo chyba nie ma jeździć bez niego? Sprobuj podnies zapinke na iglicy o 1 -2 wysokosci.Ja bym bardziej proponował pokręcić śrubą od mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karek Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 no jak będzie to wyregulowac gaźnik założyc filtr i od nowa wyregulowac ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Mozna regulowac gaznik. Ale z regulacji zapinka na iglicy jest latwiej powrocic do ustawienia pierwotnego. Tym bardziej ze chyba srubami nie wyreguluje az tak mocno pracy silnika. Ja moge moją rozregulowac zupelnie a i tak bedzie palic ,jedynie gorzej bedzie chodzic i wkrecac się ale i tak nie ma przebojow z zapalaniem.A tutaj swieca ciagle zalana. A który rok masz tej Yamahy w koncu?No i jeszcze swieca. Mi akurat nigdy nie padla zadna NGK czy to w mt,mtx,rm,yz z powodu zalania lub innego. Ale moze Tobie daje iskre na zewnatrz a w komorze juz nie? Wrzuc jakas polska świecę Iskre. PODOBNO są trwałe i na rozruch powinna być ok. Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez adoado0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.