loopteam Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Witam Niedawno kupilem RS 125 2002rok na tabliczce pisze type: MP(niewiem co to ozncza)I wiec tak moja rs jedzie tylko max 140km-h. Kompresje sprawdzalem jest ok. I co dziwne moja apka niema zaworu wydechowego tylko zaslepke z trzema srubami jedna po srodku drugie po bokach. Mozliwe ze do tej po srodk przymocowana jest ta plytyka zamykajaca i otwierajaca zawor??? Jezeli jest to moze lepiej ja wywalic calkiem i wstawic sama zaslepke? i czy mozliwe jest ze moja rs ma jeszcze blokade na wydechu bo jak patrzalem na wydech to niema nigdzie sladow spawania czy ciecia a podobno wszystkie rs mialy blokady na wydechu? Moja rs na luzie kreci sie do 12tys potem cos przerywa i dalej sie nie wreca. Na biegu to tak do 10,5-11 dalej niema sensu bo juz nie ciagnie. Predkosci na pierwszych trzech biegach osiaga takie jak rs ktora idzie normalnie czyli 160-170. Na 1 mam 60kmh 2 80km-h 3 110-115kmh dalej slabiutko do 140km-h. Czy przez to ze teraz zawor mam ciagle otwarty motor na dolnych obrotach mi sie dlawi? i czy to prawda ze przez brak zaworu motor wiecej pali? Jezeli tak to ile wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrylo Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Masz zawor na stałe zamknięty. Albo dokup cały sprzęt zeby otwierał sie, albo otwórz go na stałe tak jak ja zrobiłem. Odkręć te dwie śróbki po bokach, środkową delikatnie poluzuj, i śróbokrętem wyprzyj tę blaszke żeby wylazła na wierzch z zaworem. Potem trzeba w niej zrobić otwór zeby zawór podciągnć do góry, dać na niego jakąś tulejkę i przykręcić. Ja tak zrobiłem i leci teraz bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ok masz blokade na wydechu ja bym wywalił ten pseudo zawór a potem kupił inna cewaka zapłonowa (wn)bo ona odcina zapłon powyżej 12tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 ok masz blokade na wydechu ja bym wywalił ten pseudo zawór a potem kupił inna cewaka zapłonowa (wn)bo ona odcina zapłon powyżej 12tys Po pierwsze - dlaczego bys wywalil ten zawor?? Po drugie dlaczego 'pseudo' zawor. Jak dla mnie znakomicie poprawia on prace silnika. Po trzecie - wytlumacz prosze na jakiej zasadzie cewka odcina zaplon powyzej 12tys obrotow?? Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) niektórzy nie mają pojęcia o czym piszą! bez zaworu albo z otwartym cały czas motor chodzi do dupy! Do 7 tys chodzi głośno jak traktor a rozpędza się wolno jak kombajn. Spoko jak jedziesz cały czas na wysokich obrotach ale katować silnik cały czas przy czerwonym polu jest męczące i sporo wachlowania biegami. To o cewce wn aż mnie rozbawiło po ch*j kręcić powyżej 12tys. obr. skoro o ile dobrze pamiętam maksymalną moc ma przy 10 albo 11tys. - później już nie ciągnie (to nie f1). To tak na marginesie a głównie dodam że w rotaxach nie ma ogranicznika obrotów i żadnej odcinki zapłonu więc... Na allegro jest pełno rozbitych rs'ek na części - jak zadzwonisz i popytasz czy mają do sprzedania zawór to założę się że znajdziesz niejeden Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez SuleY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.