sewa Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 (edytowane) witam, no więc ostatnio dała mi się we znaki moja niunia.. a więc ogólnie nic do zarzucenia, pali bez problemu, silnik oleju bierze może z 50 ml albo i mniej na 1kk, nie ma w ogóle wycieków, nie kopci ale dobiła mnie ostatnio akcja z gaśnięciem. Byłem w Giżycku na zlocie i podczas parady zdechła mi 3 razy... faza była, bo z lady na tyle jechałem :bigrazz: temp była w przedziale 100 - 107 stopni, wiatrak działał, ale gdy zgasła nie mogłem jej odpalić przez około 30 s. a potem normalnie bez problemu odpaliła. I tu zapytanie moje, gdyż po krótkim zastanowieniu wygląda mi to na zawory do regulacji, ale czy oby na pewno tylko to? i teraz drugie pytanie odnośnie przedniego zawieszenia, pojawiło się dopiero po zlocie :biggrin:, podczas wyjazdu do domu (moto kompletnie w kurzu jak to bywa na zlotach:]) na każdej nierówności tak jakby strzelało, czy może to być łożysko na główce ramy? czy może luzy na półkach przednich lag?(ale gdy podniesiony został przód, sprawdziłem i nie było żadnego luzu w nich), strzykanie pojawia się jak hamuje ( w większości, oraz gdy jadę na większych nierównościach). Dla zobrazowania tych strzałów, coś w porównaniu gdy śruba jest ostro dokręcona, lub imbus i próbuje się ją odkręcić.prosiłbym o pomoc, pozdrawiam! a ps. parada jechała max 10 km/h, zgasł mi za każdym razem przy ruszaniu ( zapewne to moja wina przy ruszaniu, gdyż wiadomo niezły huk był a ja słabo słyszałem reakcje swego silnika, choć nigdy nie było z tym problemów) Edytowane 9 Sierpnia 2008 przez sewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Witaj Może masz jakieś luzy w ladze to samo mam ale w TDR 125:] zobacz skąd dochodzą odgłosy strzelania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Zdecydowanie odpusc sobie parady na tym motocyklu - nie sluza zdrowiu tego silnika. Trudnosci zzapalaniem moga byc spowodowane zbyt malym luzem zaworowym, ale przy takim zgrzaniu silnika nie sa niczym dziwnym.Co do strzalow - nie wiem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 no właśnie jestem w kropce z tym jego zachowaniem, luzy będe sprawdzał chyba na koniec sezonu, gdyż nie chce rozbebeszać całego sprzętu zważywszy na to iż tam są płytki i będzie z tym roboty;/ zastanawiam się tylko dlaczego tak się dzieje, przy normalnej jeździe moto trzyma (w zależności od pogody) od 75 - 80 stopni pozostało mi te strzelanie z przodu, dziś może podczepię go do góry i rozbiore w całości, to może do czegoś dojde, z góry thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 no właśnie jestem w kropce z tym jego zachowaniem, luzy będe sprawdzał chyba na koniec sezonu, gdyż nie chce rozbebeszać całego sprzętu zważywszy na to iż tam są płytki i będzie z tym roboty;/ zastanawiam się tylko dlaczego tak się dzieje, przy normalnej jeździe moto trzyma (w zależności od pogody) od 75 - 80 stopni pozostało mi te strzelanie z przodu, dziś może podczepię go do góry i rozbiore w całości, to może do czegoś dojde, z góry thx musisz to sprawdzic teraz jesli zawory sie podepra bedziesz wymienial glowice na koniec sezonu... i zastanawiasz sie dlaczego tak sie dzieje ze przy normalnej jezdzie masz 75-80 stopni a w czasie wolnej jazdy ponad 100? to chyba proste, ze ped powietrza w czasie jazdy dziala zdecydowanie sprawniej na uklad chlodzenia niz maly wentylator na chlodnicy...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 musisz to sprawdzic teraz jesli zawory sie podepra bedziesz wymienial glowice na koniec sezonu... i zastanawiasz sie dlaczego tak sie dzieje ze przy normalnej jezdzie masz 75-80 stopni a w czasie wolnej jazdy ponad 100? to chyba proste, ze ped powietrza w czasie jazdy dziala zdecydowanie sprawniej na uklad chlodzenia niz maly wentylator na chlodnicy...pozdrawiam ja dobrze rozumiem o co chodzi z chłodzeniem:) jedynie zastanawia mnie sytuacja wtedy z gaśnięciem, przy normalnej jeździe nic się nie dzieje, wszystko jest w porządku. Przy najbliższej okazji sprawdzę zawory. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.