andymotors Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Witam, tak jak w temacie ->Co sądzicie o KTM 495, a konkretnie o silniku w tym moto?? Mam pare pytań odnośnie tego silnika:- ile ma biegów,- jaka jest żywotnośc takiego silnika, czy taka krótka jak w nowszych modelach, czy może ten silnik nie jest aż taki wyżyłowany...- jak to jest z jego mocą, w jakich zakresach obrotów najlepiej ciągnie i tak w ogóle to jaką mocą dysponuje,- jaka jest dostępność części zamiennych,- silnik jest jeszcze żeberkowany więc czy nie będzie się za bardzo nagrzewał przy dłuższych wypadach,- http://moto.allegro.pl/item410716526_silnik_ktm.html <--miałbym zamiar zakupić konkretnie ten silnik i proszę Was o opinie co o nim sądzicie...Proszę Was o wiele szybkich i konkretnych odpowiedzi bo niedługo aukcja się kończy...POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 (edytowane) to nie jest czasem silnik z jakiegoś bardzo starego MX ?? umiejscowienie świecy i ogólnie konstrukcja sugeruje 2 suwa albo mi sie wydaje ( w 4 suwie z reguły nie zawsze świeca jest troche pod kątem a nie prostopadle do głowicy i w ogóle jakiś mały mi sie wydaje ) jeśli to silnik od mx to szatan koło 60-70KM spalanie z 20l/100km konstrukcyjnie to pewno jak stara CR 450 czy tam 480 czyli membrama bez zaworu wydechowego moduł elektronik itd........ jeśli sie nie myle to w trase sie nie nada żywotnośc cienka (jak każda jednostka fullcrosowa )alwe super sprawa w teren długo będzie walczył z tym pozatym trzeba mocnej ramy........ z częsciami będzie bardzo bardzo cięzko w zasadzie jednorazówka chyba że potem patenty (to jak z cr 480 jak sie skończy silnik to wbija sie tuleje od chłodzonej cieczą tłok to samo) weż spytaj kolesia czy przez dziure na tłumik można zobaczyć tłok jeśli tak to dwusuw i wtedy to będzie silnik od mxa z lat pewno max 84 (kx 500 do 84 był chyba powietrzakiem cr 500 jakoś podobnie) Edytowane 9 Sierpnia 2008 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Silnik napewno jest w dwusuwie i najprawdopodobniej pochodzi z KTM 495 MC z początku lat osiemdziesiątych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 sie mi przypombiało.......weź go spytaj jak wygląda zapłon w sensie ile jest cewek itp pod magnetem........na 99% nie ma żadnych cewek do zasilania świateł i wtedy to jest jednostka fullcrossowa jak pisałem wysilona potęznie mocna o lipnej żywotności....... zresztą dosyć drogo w sumie chce kiedyś za 2 tys były chyba yz490 2 sztuki w całości a nie wiem czy za 1000 kupisz dobrą ramę pod to do tego nie wiadomo czy działa......ale jak uważasz napewno jeśli to ci ruszy będziesz miał niesamowitą frajdę kupa mocy i w ogóle........ pozatym będzie problem z dyfuzorem i to cięzki brałes to pod uwage ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 (edytowane) Poszukałem na necie i znalazłem wiele ciekawych informacji na temat tego moto (przykładowo -> http://www.ktm495.mxbikes.com/ ) i wychodzi na to, że jest to fullcross produkowany z tym silnikiem od 1981 do 85... A co do ramy to mam zamiar wsadzić to do Yamahy DT, którą oczywiście bym wzmocnił... Cenę myślę, że koleś by spuścił może do 700 PLNów, no a dyfuzor to serio byłby problem, ale myślę, że jakiś bym dał radę podpasować... Edytowane 9 Sierpnia 2008 przez andymotors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Chłopie po co? Mocy nie opanujesz, nie nie wykorzystasz, a w ramie od dt? Szkoda gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 tylko pamiętaj że coś czuje że jak ci sie tłok skończy to zapewnie choćbyś sie ze*****ł to nie dostaniesz tłoka do niego tuleje może by ci motortech dorobił na zamówienie ale z tłokiem i pierścieniami by były jazdy chyba że byś w motortechu od razu zrobił przeróbke żeby jakiś popularny tłok dopasować....... innaczej to masz jednorazówke szybko go nie zajeździsz bo cięzko w takim szatanie wykorzystać motogodziny chyba że palisz gume albo kopiesz rowy ale jak już zajedziesz to koniec silnik na pólke..... ogólnie jak zdecydujesz daj znać cikaw jestem co wyjdzie.........sam KTM z tym silnikiem piękna sprawa widziałem nawet tarcze miał z przodu ....... odnośnie dyfuzora nie masz wyjścia pozostaje ci znaleźc na oko podobny tylko niewiadomo czy wtedy będzie 100% mocy... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.