serwient Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Czesc. Od razu chce zaznaczyc ze w mechanice jestem bardzo kiepsko obeznany, ale lubie sie uczyc, wiec mam nadzieje ze mi pomozecie.Problem polega na tym , ze prawdopodobnie jest nieszczelna glowica, z tego wzgledu ze silnik polyka sporo oleju i podczas mocniejszego krecenia na obrotach zostawia za soba tyle dymu jak katowany 2t. Co by nalezalo zrobic i jesli laska prosilbym o podnaie po kolei krokow jak sie do tego zabrac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 zmienic glowice na swiezsza, w tej masz wyjechane prowadnice , nie oplaca sie tego robic bo kosztowalo by to ponad 1000 zl , a glowica z 300 - 400 ( szyukaj srebrnej od wersji C po 95r) , tlok masz nowy , szlif robiony przez fachowca wiec to napewno nie dol , ja bym to olal i dolewal jak dolewalem , w 100 ml na 100 km sie miesci. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Jedynie zostaje regeneracja glowicy. Wprasowanie nowych prowadadnic. Tylko nie wiadomo jaka glowice kupi. Czy tez nie bedzie nadawala sie do regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 to swoja droga , z prowadnicami jest klopot bo te sa na stale odlane z glowica , a malo jest zakaldow ktore podjely by sie rozwiercaniu i wpasowaniu nowych. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 A no chyba, ze tak, bo myslalem, ze sa wprasowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 A co to, ta Ryśka kawa powróciła? :flesje: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 (edytowane) mowilem ze olej troszke zre , na trasie przy kreceniu na wysokich obratach tymbardziej lubi se go wsysnac . Ja zawsze dolewalem i tak jezdzilem. Dlatego tez cena byla nizsza o koszt glowicy + robocizny .Przynajmniej mu sie walek rozrzadu nie zaokragli i nie odejmie 2 biegow ze skrzyni :clap: Edytowane 10 Sierpnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 No mi się jak na razie nic takiego nie stało :cool: Ale nie kupiłem KLRa w końcu... :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Gredzio jeszcze , zapomniales dodac jeszcze ci sie nie stalo :cool: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.