Daros12 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Witam, mam spory problem z moim MTXem. Motor odpala gdy trzymam gaz i gdy tylko zwolnie manetke zaczyna padać (zalewa go). Zauważyłem że leje się z wydechu (tam gdzie jest polączenie cylindra z rurą) domyślam się że trzeba wyregulować gaźnik, ale mam z tym problem, znalazłem na tym forum wypowiedź Michoa o takiej treści "wkręcasz tą śrubke bez spręzynki na maxa potem wykręcasz 1.5obrotu następnie odpalasz trzymasz gaz i tą śrubką ze spręzynką wkręcasz na tyle żeby bez gazu miała wolne obroty potem robisz tak: wykręcasz tą bez spręzynki(obroty rosną) i wkręcasz tą ze spręzynką żeby sprowadzić obroty z powrotem na jałowe cały proces powtarzasz do wtedy do kiedy wykręcenie tej bez spręzynki nie powoduje wzrostu obrotów". Próbuje regulować według tego ale motor w ogóle nie reaguje jak kręce tymi śrubkami. I tu moja proźba czy mógłby mi ktoś jeszcze dokładniej opisać jak wyregulować ten gaźnik? Bardzo prosze o pomoc :crossy: P.S Jeszcze mam takie pytanie; czy źle wyregulowany gaźnik ma duży wpływ na wzrost spalania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 więc tak jako autor tych bohomazów odpisuje :icon_mrgreen: 1.musi reagować na obie śrubki w jakimś stopniu jeśli jest bez reakcji to coś jest nie tak np nie wiem za wysoki poziom paliwa w gaźniku ?? 2.jesteś pewny że to co leje sie z wydechu to niespalona mieszanka a nie czasem olej ze skrzyni ?? gdyby ci padł simmering to własnie nie dałbyś rady ustawić wolnych obrotów nie wkręcała by się i straszna zadyma by była z tłumika....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daros12 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 więc tak jako autor tych bohomazów odpisuje :clap: 1.musi reagować na obie śrubki w jakimś stopniu jeśli jest bez reakcji to coś jest nie tak np nie wiem za wysoki poziom paliwa w gaźniku ?? 2.jesteś pewny że to co leje sie z wydechu to niespalona mieszanka a nie czasem olej ze skrzyni ?? gdyby ci padł simmering to własnie nie dałbyś rady ustawić wolnych obrotów nie wkręcała by się i straszna zadyma by była z tłumika....... Dzięki za odpowiedź :) już wiem co jest nie tak, dysza niskich obrotów ma dziure prawie taką jak od wysokich :clap: był w niej drucik aby zredukować ilość paliwa ale motor i tak dostaje za dużo. Zapchałem ją całą drucikami z kabla, już dużo mniej kapie z rury (prawie wcale) i w niewielkim stopniu reaguje na kręcenie śrubkami przy wyższych obrotach, ale niskich i tak nie da rady ustawić. Pozostaje mi więc kupić dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Zapchałem ją całą drucikami z kabla, już dużo mniej kapie z rury (prawie wcale) :) Wez sie nawet w takie patenty nie baw, bo nic nie naprawisz a popsujesz bardziej. Kup dobra dysze, ustaw poziom paliwa w gazniku zgodnie z instrukcja, zobacz czy Ci plywak sie nie zawiesza albo topi i czy zaworek iglicowy tzryma. Druga rzecz, ze gdybys mial nieszczelnosc w skrzyni korbowej to objawy tez moga byc takie. Paliwo bedzie zasywywane pod tlok i wydmuchiwane wydechem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.